" Vent! Så det be..betyr at Jonas er her? " sa jeg.
" Ja? " sa tante.
" Problem? " spurte hun.
" Ja! " sa hun.
" Hvorfor? Au! Ja skjønner " sa hun." Jeg må finne Isac! " sa jeg.
" Julie! Nei jeg kan ikke la deg dra ! " sa hun.Jeg reiste meg opp.
" Julie! " ropte hun etter meg.
" PLING "
( Julies Mobil )Jeg hadde fått en melding.
Det sto,
" Jeg skal fine The boyfriend og your's og ta han!👊🏼 "
Nei! Nei nei nei!
Det var mange mennesker og det var så stort alt virka så likt.
Jeg løp stresset rundt for å finne Isac.Jeg bare skjente at etter den meldingen ble jeg kjempe redd. Men det er ikke tia for å være redd Julie du må redde Isac!.
Isac POV /:
" Du må være Isac?! " sa en stemme bak meg.
Jeg snudde meg raskt.
" Ja det er meg det ! " sa jeg og smilte.
" Du er han som er sammen med Julie? " spurte han og smilte.
" Ja?! " sa jeg og smilte.
" Beklager, men du er? " spurte jeg.
" Hei! Jeg er Jonas " sa han og rakk ut hånda.
" Hei! " sa jeg og tok han i hånda og vi hånd hilste.
Jeg så på han med et blikk som sa " Jeg vet fremdeles ikke hvem du er ? ".
" Jeg er eksen til Julie " sa han.
Ååå den Jonas.
" Åh " sa jeg.
" Ville bare si at ! Ingen kan ta i fra meg Julie! Så best at du bare komme deg ut av livet hennes nå! Sånn at livet blir enklere. Og vi slipper å slåss for henne ikke sant! Flott ! " sa han og smilte falskt mens han klappet meg på skulderen.
" Eh! Nei det skjer ikke! " sa jeg.
" Unnskyld men hva sa du? " sa han.
" Jeg sa hva jeg sa! Og det var! Du får aldri Julie! Hun er min nå! Så det du nettop sa kan du ta til deg selv! Så du kan komme deg ut av livet hennes! Ikke jeg. " sa jeg.
" Åh! Nei! Julie var sammen med meg! FØRST! Så kommer du ut av no Where! Og ødelegger alt! " sa Jonas og dytta i meg.
" Jeg ødela ingenting. Og ødelegge forholdet mellom deg og Julie kan du takke nettop deg selv for! Det var du som lå med en jente mens du var sammen med Julie ikke jeg ! " sa jeg og dytta i han.
" Det er faen ikke sant! " sa han og dytta hardere.
" Pell deg vekk din jævel! Tar andres damer! " sa han og dytta i meg hardt igjen.
" JÆVEL KAN DU FAEN MEG VÆRE SELV! " sa jeg og dyttet han så hardt at han traff veggen.Julie POV:/
Jeg så gjennom alt før jeg så Isac og Jonas sto sammen ute. Se sto nærmest ikke stille se sloss. Jonas slo Isac hardt i ansiktet sånn at han falt ned på bakken.
" ISAC! " ropte jeg og skulle til å løpe mot han før noen holdt meg til bake.
Jeg vendte hodet og så at pappa holdt meg til bake.
" Slipp meg! " sa jeg.
" Julie! Nei det er for farlig! Jeg lar deg ikke gå mellom! " sa pappa.
" Pappa Isac! " sa jeg.
" Julie! " sa pappa og dro meg tett inntil seg.
" Isac! " sa jeg.
" Julie! Julie hør på meg! Ingen ting vil skje med Isac! Okey jeg lover." sa pappa og klemte meg hardt inntil seg.Jeg så at noen faktisk slo Jonas og han ble tatt med ut. Mens Isac hadde det greit og onklene mine sto ved han.
Bare for å gjøre det klart så tilhører jeg fra pappas siden en hva skal jeg kake det, en litt gangster familie. Der onklene mine driver med ja gale ting. Ofte har de vært i fengsel. Med andre ord badboys. Jeg fikk høre at pappa å var det men etter at han og mamma fikk meg slutta han med alt og begynte heller å fokusere på familien. Onklene mine er ingen å tulle med.
" jeg tror vi går nå " sa pappa og begynte å gå mens han ennå holdt et godt tak rundt meg.
Vi kom ut og der sto Isac.
Men pappa tok meg med en annet vei og satte meg i bilen. Altså vår familie bil der. Mamma, pappa, Even og Ellen sitter i.
Jeg satte meg i midten og så ut av vinduet hele turen. Mens tårene rant ned kinnet.Jeg skjente en hånd i min hånd. Jeg vendte hode. Og så at Even smilte støttende.
" Du vet jeg alltid kaller deg stygg, men du ser aldtid vakkerere ut. Men når du gråter så får jeg lyst til å knuse personen som fikk de tårene til å renne ut av de øynene. " sa han og smilte.
Det gjorde meg så rørt.
Han la armen sin rundt meg mens jeg lente meg på brystet hans.
Elin la hode på skulderen min og armen rundt meg. Jeg tok henne i hånda.
Vi krangler kanskje ofte, men vi er kjempe glade i hverandre og støtter hverandre.
Mere?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...