" Ææææææææææ " hørte jeg noen skrike.
Jeg våknet brått. Og så meg rundt!.
" Julie? Hva er det som skjer? " spurte jeg når jeg så henne løpe rundt å skrike." Dette er lykke dagen min! Babe! " sa hun og hoppet in i sengen og satte seg over meg.
" Hva? Hva er det som skjedde? " spurte jeg.
" Babe! Jeg skal være med i en kjempe stor serier ! Om unge du vet som GOSSIP girls, pretty little Liers osv! " sa hun lykkelig.
" Baby! Det er du helt fantastisk! Gratulerer! " sa jeg.
" Taaakk! Mmm " sa hun og lente seg over meg og kysset.
" Jeg kan ikke tro det! Jeg gleder meg! " sa hun.
" Ja! Det skjønner jeg! Ååå jeg er så glad på dine vegne ! Babe! " sa jeg og dro henne mot meg og klemte henne hardt mens jeg kasta henne ned i sengen og klemte henne.
Jeg kysset henne flere ganger på kinnet og halsen.
" Du blir vell med? " spurte hun.
" Så klart! " sa jeg.
" Yeey ! " sa hun og kysset meg et kort kyss på leppene.
" Vet du hva dette skal feires med? " sa jeg.
" feires med en sex! " sa hun.
" What?! " sa jeg som nettop ikke skjønte hva hun sa.
" Jeg tenkte på å gå ut å spise eller no jeg " sa jeg.
" Dette er en nye bedre ide! Baby! " sa hun og la seg over meg og bevegde seg frem og til bake.
" Babe! Baby! Hva skjer? Familie din er over " sa jeg.
" Vi låser døra " sa hun og holdt på å dra av skjorta mi.
" Babe nei! De kan fortsatt høre oss! " sa jeg.
" De er ikke hjemme! De er hos beste foreldrene mine! De bor 2 timer unna så de blir der en stund" sa hun.
" Greit men hva med tvillingene de er her ? " sa jeg.
" Babe nei de er også med dem! " sa hun.
" Vil du ikke Ha sex med meg? " sa hun og lagde et sutre ansikt.
" jo! Så klart vil jeg det men Babe! Jeg er ikke en gang tent! " sa jeg.
" Tent? Isac trodde ikke du trengte å være tent for å ligge med meg! " sa hun opprørt.
" Jo men! For at det skal bli enda bedre " sa jeg.
" Vet du hva! Det er helt greit! Vi trenger ikke det! Det er bare jeg som er så jævlig kåt etter deg " sa hun og reiste opp.
" Babe! Jeg mente det ikke sånn! Babe! Kom tilbake! " sa jeg.
" Nei vet du hva? Jeg er ikke så kåt etter deg ! " sa hun og forsvant ut av soverommet.Er du seriøs med meg? Hva er det med
Jenter?! Fortell meg!Jeg reiste meg opp og gikk in på badet tok meg en kjapp du dusj kledde på meg. Tok egentlig bare på en skjortes for det var så jævlig deilig å gå med og ingen skjorte.
Jeg gikk ut mot stua og så Julie sto ved kjøkkenbenken og kuttet opp et Eller annet.
Jeg gikk snikende bak henne og la hendene mine på magen hennes.
Hun hadde på seg en slags trening bh og en shorts som satt ganske så bra på og litt kort sånn at man kunne se litt av rumpa nede i fra.
" Hey sexy lady! " sa jeg og hvisket i øret hennes mens jeg kysset henne på halsen.
Hun smilte men prøvde å skjule det.
Jeg strøk henne på magen og oppover mot brystene hennes. Og la begge hendene på en hver. Mens jeg kysset henne på halsen. Jeg strøk den ene hånda forsiktig ned i shortsen hennes og strøk helt ned til punktet hennes. Hun bet seg hardt i leppa for å ikke stønne.Før jeg begynte å stryke på den og hun begynte å stønne høyt.
" Ahh! Ohh Isac Ahh! " sa hun.
Jeg fortsatte. Før jeg stoppet vendte henne mot meg og løftet henne fort opp og satte henne på kjøkken benken. Og kysset henne på leppene. Hun gjorde det samme. Jeg tok forsiktig av henne shortsen og kastet den der satt hun uten shorts. Jeg trakk meg i fra kysset. Så lurt in i øynene hennes mens jeg spredde beina hennes og satte meg ned på knær og slikket fitta hennes. " AHH! OHOH AHAH! ISA..ISAC AHHH! " stønna hun.Jeg trakk meg.
" Kåt nå eller? " spurte jeg.
Hun nikket fort et ja på hodet mens hun ennå stønnet selv om jeg ikke gjorde noe.
" Skal vi fortsette på rommet? " spurte jeg.
" Sure! " sa hun lurt.
Jeg løftet henne opp i armene mine og gikk in på rommet der vi kledde av hverandre gikk under dyna og fortsatte.Mere?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...