Vi kjørte mot fly plassen.
Julie snakket som vanlig mye. Mens jeg idag var stille.
" Babe er det noe galt eller? " spurte Julie å strøk meg på kinnet.
" Jaja! Ble sikkelig utslitt av det i går ass " sa jeg og lo.
Hun lo med.Jeg parkerte bilen. Gikk ut og tok ut koffertene.
Vi gikk in i sikkerhets kontrollen.Etter det bestemme vi oss for å gå rundt i butikkene.
" Åh! Denne var super fin! " sa hun mens hun så på en veske.
" Isac! Se på den!... Se på de.... Åhh er ikke de fine? " sa hun flere ganger.
Jeg ser ikke i hva det er så gøy med å shoppe. Jeg går for en ting kommer tilbake med en. Men jenter går får en kommer til bake med 5 ting til som de mest sansynnelig ikke trenger i det hele tatt." Flyet til Australia er nå klar for å ta i mot passasjerer vennligst gå bort til gate F2 " sa en dame stemme i høyttalerne.
"Åh det er vårt fly " sa Julie å begynte å gå.
" Nei! " sa jeg og dro henne tilbake.
" Hva? Hva mener du? " spurte hun.
" Ikke vårt men ditt " sa jeg.
" Isac Babe jeg skjønner ingenting " sa hun.
" Ikke kall meg det Julie jeg fortjener det ikke " sa jeg.
" hva er det du snakker om Isac? Skal vi ikke dra? " sa Julie.
" Jo! Julie du skal ikke jeg " sa jeg.
" Hva? Hvorfor? " sa hun.
" Julie jeg skal være med i en annet film som blir spilt inn på andre siden av verden av der du er " sa jeg.
" Isac hvorfor sa du det bare ikke" sa hun.
" Jeg viste ikke hvilken måte som skulle være rett for deg å høre Julie jeg er så lei meg! " sa jeg.
" Ikke si det Isac! Jeg er stolt av at du følger drømmen din hadde du sakt nei hadde jeg blir kjempe sur på deg ! " sa hun å lo mens hun gråt.
" Hvor lenge skal du være der nede ? " spurte hun.
" Et år " sa jeg.
" Et år! Jeg å " sa hun.
" vi kan ikke leve sånn Isac vi har tids forskjeller " sa hun.
" Vi kan fortsatt ringe hverdag! " sa jeg.
" Isac jeg tror ikke det er så enkelt greit vi ringer men jeg kan ikke se deg eller føle deg " sa hun.
" Vi kan ringes på FaceTime " sa jeg.
" Jeg kan ikke føle deg! Jeg kan ikke kysse deg jeg kan heller ikke føle din nær kontakt! Hvem skal holde rundt meg når jeg får tilbake fall! " sa hun.
" Julie! Ikke si slikt! " sa jeg." Siste pasasjerende vennligst meld dere til ombordstigning. flyet til Australia gaten stenger om 10min " sa den samme dame stemmen igjen.
" har du tenkt å sende meg ditt alene? " sa hun.
" Nei nei! Babe! Aldri " sa jeg.
" Isac hva mener du? " sa hun.
" se bak deg! " sa jeg til henne.
Hun snudde seg.
" Emely ! " sa hun og løp mot henne og ga henne en klem.
" Nå må dere skinne dere begge! " sa jeg.
" Hade Julie! " sa jeg.
" Hade Isac " sa hun.
Vi klemte.
Vi trakk oss.
" Jeg elsker deg! " sa jeg.
" Jeg elsker deg Isac " sa hun.
Vi kysset et kort Men langt og godt kyss før vi trakk oss.Før vi begge begynte å gå hver vår veier.
" Isac! " sa en stemme og jeg snudde meg fort.
" Ring meg! 🤙🏼" sa Julie og holdt lille fingeren og tommelen mot seg som betydde ring meg.
Jeg nikket fort et ja på hodet.Vi gikk hver våre veier og dermed ende denne historien her for denne gang.
Mere?
NY SESONG FOR DERE ALEREDE IMORGEN 😋
ESTÁS LEYENDO
Cruise crush
FanficJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...