Isac POV/:
Jeg hadde akkurat stått opp og Julie lå fortsatt å sov.
Hun så, så sexy ut mens hun lå å sov på magen.
Jeg hadde så lyst til å bare kysse henne.Jeg tok frem mobilen og begynte å kjekke sosiale medier.
Etter å ha vært på mobilen i en kort stund klarte jeg ikke å vente på Julie lenger jeg må vekke henne. Ikke på en kjedelig måte. Nå lå hun bare rett på ryggen.
Jeg lente meg over henne å kysset henne på halsen.
Hun smilte og lo litt mens hun ennå hadde luket øynene.
Jeg kysset henne enda mer på halsen.
" God morgen " sa jeg mens jeg kysset henne.
" Mhm... god... morgen " sa hun og la hendene på nakken min mens hun strøk det opp og ned i håret.Jeg la meg over henne og kysset henne mer på halsen og nedover mot brystene hennes.
" Babe Ah! " sa hun.
Jeg kysset henne helt ned til brystene hennes og sugde på dem mens jeg klemte på dem.
" Ah..Ah.. oh! Babe! Mhm Ah " sa hun mens hun stønnet.
" Babe! De vil høre oss! Babe! Stopp " sa hun mens hun stønnet og små lo.Jeg kysset ned til magen.
Hun fortsatte å stønne.
Jeg kysset opp igjen.
Og kysset henne på leppene." Isac! Stopp! " sa hun og dytta meg av.
Jeg så på henne med et hva skjedde blikk.
" Skjønner du ikke! Familien min bor over! Hva faen vil de tenke vis de hører stønne lyder! Sex stønn er ikke akkurat stille! Hvert fall når jeg ikke klarer å holde de inne for du gjør det så jævlig deilig! At det ikke er mulig å være stille!. " sa hun små sint.
" Sorry da! Du likte det du å! Stønnene dine!" sa jeg.
" Din kåte jævel! Sex er alt... du tenker på! " sa hun og reiste seg opp og gikk på badet.
" Hva faen sa du nettop! " sa jeg og lo fordi jeg ikke kunne tro hva hun nettop sa.Greit hvis hun skal være sånn så skal hun få lov.
Jeg reiste meg opp tok på meg en joggebukse og gikk for å lage meg litt frokost.
Jeg tok meg en brødskive og satte meg i sofaen for å se på litt TV.
Julie POV /:
Jeg følte meg så slem. Det var jo egentlig syn sykt deilig!.
I guess jeg bare har tanker fra fortiden. Det skulle jeg egentlig fortalt Isac, men ååå! Jeg prøver å snakke til han.
Jeg gikk ut til stua. Der satt Isac på sofaen. Uten skjorte på. Damn så kjekk.
" Isac?! Babe! " sa jeg og gikk mot han.
Han svarte ikke." Babe! Hør på meg da! " sa jeg.
Han svarte fremdeles ikke." Babe" Sa jeg og la armene rundt han og kysset han på kinnet.
Han rev armene vekk og reiste seg opp og gikk.Han gikk in på rommet og prøvde å se etter en t- skjorte i think.
Jeg la armene rundt magen hans og strøk forsiktig opp og ned på magen. Han tok tak i hånda mi og rev meg vekk. Han så på meg med et strengt blikk.
Mere?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...