Jeg og Isac hadde møttes nesten hverdag. Siden Emely hadde begynt å henge med Sebastian og Ida var jo alltid sammen med Erik.
Akkurat nå var det bare vi jentene sammen.
Vi hadde tatt på oss noen kose klær og snakket om alt. Og bare koste oss.
Ida snakket om Erik og at de hadde ligget sammen.
Jeg har aldri ligget med noen. Jeg vet ikke engang hvordan det fungerer. Eller jeg har jo og vet hvordan det men vil helst glemme det!. Jeg tenker at vis man først skal ha det må det være med en gutt du virkelig interesserer deg for og brenner for.
Og det sa jeg også til Ida men da begynte hun bare å diskutere med meg.
" Hvordan kan du vite det? Du har jo ikke en gang hatt sex! " sa Ida frekt.
" Man må vell ikke hatt sex for å hvite det eller? Det er bare en tanke og hvordan vet du om jeg har eller ikke? " sa jeg.
" Julie! Jeg føler ikke at du er noe glad på mine vegne " sa Ida.
" Ida! Jeg er super glad! " sa jeg.
" Julie! Bare fordi at du slo opp med kjæresten din betyr det viss nok ikke at andre ikke kan få seg en heller! " sa Ida.
" Jeg har jo ikke sakt det! " sa jeg.
" nei men det er det du tenker du lyver!! " sa hun.
" Du lyver! Du sa at du møtte Erik på båten! Mens på middagen sa han at dere hadde en måneds jubileum! Du lyver " sa jeg.
" Julie! Men det var fordi du nettop hadde slått opp med Jonas, så jeg trodde at vis vi kunne late som at vi tilfeldig vis møttes her så ville dere forstå det " sa Ida.
" nå bryr du deg plutselig om mitt kjærlighets liv! " sa jeg.
" Vet du hva ! Julie! Du er bare sjalu! På at Jonas og du ikke hadde samme forhold som meg og Erik! For du er jo bare en selv opptatt bitch! " ropte Ida.Det ble helt stille.
" Vis det er sånn du tror så! Hver så godt! " sa jeg og reiste meg opp og gikk mot døra.
" Julie vent da! " sa Emely etter meg.
Jeg slang døra hardt etter meg og løp.
Mere?
ESTÁS LEYENDO
Cruise crush
FanficJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...