~ 13 ~ Jeg vil

1.1K 16 0
                                    

" Wow " hørte jeg en skjent stemme si bak meg.

Jeg snudde meg brått.

Jeg så spørrende på han. " Du skal vell ikke bo her du å? " spurte han mens han så på meg med et spørrende blikk.
" Jeg ble sluppet av her! Skal du også bo her? " sa jeg. Før Isac rakk å svare kom hans. " Dere begge skal bo her sammen " sa han.
" Sammen? " gjentok jeg og Isac.
" ja? Noe problemer med det? " spurte han.
" Tja! Vet ikke det går sikkert fint" mumlet vi begge.
" Men jeg har Helst lyst til at dere to skal bli sammen på virkeligheten sånn at det er enklere for dere å spille i serien. " Sa hans.
Jeg og Isac på hverandre.
" Det er et hus her nede som tilbyr en ledig plass her nede som du kan bo i for eksempel " sa hans til meg.
" Okei! " sa jeg.
" Du klarer deg ikke uten meg " hvisket Isac lavt til meg og smilte lurt.
" Du klarer deg ikke uten meg " sa jeg.
" Vis du sier det så? " sa han.

Vi gikk In i huset.

" Vi har et lite problem " sa hans.
" Hva? " spurte både jeg og Isac.
" Det kun et soverom her inne " sa han.
" Seriøst? Men " mumlet jeg og Isac.
" Hvorfor skal det egentlig være et problem? Skjenner dere to hverandre fra før? " sa hans mistenksom.
Jeg og Isac så på hverandre før vi begge ristet på som nei og sa " Nei ".
" Okei, men kos dere. Og tenk på det jeg sa " sa han før han forsvant ut døra.

Jeg å Isac så på hverandre.
Han så opp på rommet også ned på meg igjen å smilte lurt. Jeg så spørrende på han. " hør a, første man opp på rommet får det " sa Isac med et lurt smil.
" Greit! " sa jeg.
" Klar... Ferdig... Gå " sa han.
Vi løp som to lyn opp trappa og hoppet

Begge kom egentlig samtidig så det var vanskelig å hvite.

Senere satt vi så å på film.
" Tenk  jeg mistet jomfrudommen min nå! " sa jeg. Midt i filen. Når jenta og gutten hadde sex.
" Slapp av! Jeg skal sørge for at du mister den til rette fyr " sa Isac.
" Som hvem? Ingen vil sikkert ligge med meg. Eller glem det!  " sa jeg.
" jeg vil " sa han.
" seriøst? " sa jeg.
" Ja! " sa han.
" men en ting " sa han.
" hva da? " spurte jeg.
Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now