~ 29 ~ Før jeg drar

748 13 0
                                    

Han kastet meg ned i senga og la seg over meg og kysset. Han kysset nedover halsen.
" Ahh " kom det ut av meg.
Han kysset på leppene igjen. Han strøk hendene ned til låret. Før han putta hånda under kjolen og tok på Hofta mi. Før han trakk seg.

" Unnskyld jeg bare ble....jeg  ble en kåt jævel " sa Isac og reiste seg opp.
" Babe! Det går fint! " sa jeg.
" Nei det gjør jo ikke det ! Du har sakt det før " sa han.
" Men jeg sa også at du kan ta hvor du vil og kysse hvor du vil " sa jeg sa jeg og stå opp og sto foran han.
" Det bare føltes feil " sa han.
" Det er det aldeles ikke når jeg er like kåt som deg og du stopper alt in The middel fordi du mener at dette er feil! " sa jeg.
" Seriøst " sa Isac.
" seriøst! " sa jeg på en sexy måte og begynte å åpne skjorte knappene hans. Før jeg kysset han på brystet.

Jeg dytta han ned i senga og satte meg over han på magen hans og kanskje litt nedover og lente meg ned til han og kysset. Han hadde hendene på rumpa mi og klemte på den.

Jeg trakk meg.
" Foresten Du en min kåte jævel! Og jeg elsker deg! " sa jeg og kysset han hardt på leppene.

" Isac! " ropte Sebastian. Og kom in på rommet.

" Unnskyld! " sa han og gikk rett ut.
Vi trakk oss fort. Jeg satte meg ved siden av Isac.
" seb det går bra! Hva er det ? " sa Isac.
" skulle bare si i fra at kampen begynner nå " sa han.
" Greit jeg kommer " sa Isac.
Sebastian gikk in til stua.
" Sorry Babe! " sa Isac.
" nei! Ikke tenk på Meg jeg er egentlig sikkelig trøtt " sa jeg.
Han smilte.
" før jeg drar " sa han og kysset meg og vi klinte han kysset ned til halsen.
" Babe! Sebastian venter " sa jeg og små dytta i han.
" sant! " Isac og reiste seg opp.
" men jeg vil ikke dra jeg vil heler ligge er å kline med deg og ta på den deilige rumpa di " sa Isac.
"Isac! Gå " sa jeg .

Han smilte mens han forlot rommet.

Jeg ble sittende i sengen og ikke viste noen ting av hva jeg skulle gjøre nå. Søsknene mine er ikke her foreldrene mine er ikke her. Venninnene mine har ikke en gang spurt siden jeg dro.

Jeg kjekket mobilen. Det var ingen andre vasker der en at fansen som liker bildet eller kommenterer. Eller at en fanpage har postet et bilde av meg. Som jeg få så vidt syntes er kjempe koselig.

Jeg kasta mobilen i senga og reiste meg opp og tok frem natt tøyet mitt som var en shorts og en t- skjorte.

Jeg skiftet bare kjapt på toalettet og pusset tena og vasket bort sminken.

Jeg hadde ikke drukket mye så jeg var ikke akkurat dritings heller.

Jeg gikk ut til sove rommet igjen og så mobilen plinget.

Det var Twitter vasler i fra vennene mine.
" Beste festen! "
" For en fest "
Hadde folk skrevet og det var en som tok oppmerksomheten min.
" Bra fest @ErikMonsen @IdaLarsen "
Hadde de en fest? Og ikke inviterte oss?. Meg hennes beste venninne.

Sinnet og sviket begynte å strømme opp kroppen min.

Jeg ble så sur at tårene trillet ned.
Jeg gikk ut før jeg stoppet. Og så at Isac hadde det gøy sammen med Seb. De koste seg mens de var ivrige å så på kamp. Jeg gikk å la med i sengen uten å dra på dyna ingen ting og bare sovnet.

Isac POV /:

Kampen var nettop ferdig vi skulle legge oss. Jeg gikk in på rommet vårt og der sov Julie så nydelig som alltid.

Jeg gikk mot henne dro dyna over henne og la meg ved siden av henne mens jeg la armen rundt henne å sovnet.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now