~ 31 ~ Faen unnskyld!

599 8 0
                                    

Isac var ikke der når jeg våknet. Klokken var rund 4 nå. Og jeg hadde vært på rommet i hele dag. Isac har ikke vært på rommet en gang.
Jeg hørte dem snakke i gangen. Jeg sto opp for å se.

Isac og Sebastian sto i døra.

" Åh! Jeg drar nå jeg! Tusen takk for at jeg fikk være her " sa Sebastian og ga med en klem.
"'Ingenting å si takk får du er velkommen når som helst " sa jeg.
" Setter pris på det! " sa han.
Isac og Sebastian hilste liksom sånn gutter og kort tid etter var Sebastian ute.

" Du skulle vekket meg! Sånn at jeg kunne si ordentlig hadet " sa jeg til Isac.
" Åh jeg gl " sa han før jeg avbrøt han.
" Glemte det! Isac du har glemt meg helt! Du har ikke en gang kommet for å sett etter meg! " sa jeg.
" Babe! Det var ikke meningen" sa Isac.
" Isac jeg har ventet på deg dag og natt! Ender opp med å sove alene og våkne opp alene! " sa jeg mens jeg la armene i kryss foran brystet.
" Vente på meg jeg er jo her! " sa Isac.
" Er du det Isac? Er du virkelig det! Fordi jeg sa til deg at jeg tar på noe sexy og venter på deg på rommet ! Du kom ikke! Gjorde du?" sa jeg.
" åh faen unnskyld! Du trenger ikke å ta på noe sexy for å få min oppmerksomhet" sa Isac.
" Jeg fikk den ikke uansett!! " sa jeg.
" Vi kan gjøre det nå! " sa han og kom mot meg.
" Nei.....Nei! Bare ikke " sa jeg.
" Hva? " sa han.
" Bare la meg være alene Isac! Jeg drar ut for litt" sa jeg og gikk mot veska mi og kastet den over skulderen. Mens jeg tørket tårene.
" Babe! Vent da! Babe! " sa han etter meg.

Jeg slamret døra etter meg og gikk å satte meg i bilen.

I jeepen jeg fikk av foreldrene mine til 18!års dagen Min I fjord.

Jeg bare kjørte rundt. Når jeg trenger litt tid for meg selv for å roe meg ned pleier jeg å kjøre.

Senere etter et par timer kjørte jeg hjem igjen. Ingen i stua? Ingen i kjøkenet. Jeg gikk in på rommet.

Jeg stoppet i døra.
Armen ble så slapp at veska sklei ned i hånda mi.

Mere?
Hva tror dere skjede?

Cruise crushWhere stories live. Discover now