~ 3 ~ Neste stopp cruise!

1.5K 18 1
                                    

Vi var akkurat kommet oss av flyet og så bare etter en taxi.

Det var endelig kommet en taxi som skulle kjøre oss ned til havna der det store Cruise skulle kjøre.

Endelig godt å være tilbake.
Jeg har vært i USA et par ganger før med familien men det er faktisk første gang uten dem. Det er nok derfor mamma var litt skeptisk til å sende meg alene på en jente tir uten voksene til stedet. De tilbød flere ganger om at hun eller pappa kunne bli med, men heldig vis klarte jeg å trygle henne om at dette går fint og ingen ting vil skje!.

Det tok kort tid å komme seg ned fra flyplassen til havna. Rundt 15- 20 min ikke akkurat så kort da.

Taxien stoppet og vi gikk ut.

" Wow! " sa vi alle tre når vi så cruiset.
Den var enorm! Liksom kjempe stor! Jeg kan ikke vente.

" Yees! Jenter neste stopp cruiset " sa jeg og vi alle begynte å gå på en rett linje mens vi gikk mot båten.

Tok litt tid før vi kom oss In på båten på grunn av alle menneskene men været var så deilig at det brydde liksom ikke oss!.

Kort tid etter på var vi inne på båten og den var ubeskrivelig fin.
" Aldri sett noe så fint. Vi skal bo her i 2 hele månder!. Jeg kan ikke vente! " sa Ida.
" Enig! " sa jeg og Emely.
" la oss gå å finne rommet vårt! " sa Emely.

Vi tok heisen på i 5 etasje.
Gikk noen få skritt før vi sto utta for døra.

" Klare? " spurte Emely som var klar for å opne døra.

" Ja " sa både jeg og Ida.
Hun åpnet døra.

Og alle sto å gapte.

Vi alle skrek mens vi løp In.

Slik ser rommet ut.

Opp trappa er det 3 soverom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Opp trappa er det 3 soverom.

Vi løp rundt og så oss rund som noen galinger mens vi skrek og ropte.

Nå drev vi bare å pakket ut tingene våre og puttet dem In i skapet. På hvert vårt rom.

" Jenter! " Ropte jeg.
" Ja? " ropte begge til bake
" Altså vis dere ser noen kjekke gutter som dere er interessert i! Så må dere gjerne gå til dem! " sa jeg.
" Men dette skal jo være no boy's ferie " sa Ida.
" Ida! Alle vet at Emely kommer til å falle for noen og du å Ida! " sa jeg.
De lo enige.
" Kanskje du å! " sa Emely.
" Nja! Vet ikke " sa jeg.
" Aldri si aldri plutselig møter du han som du kommer til å Gro håret ditt hvit med her? " sa Ida.
" Kanskje han kan gjøre deg en tjeneste å? " sa Emely.
" Hva er det? " spurte jeg.
" Kanskje du kan få ditt først ditt første ligg her å! " sa Emely.
" Ligg? " sa jeg.
" Ja han klær av deg du klær av han han går In og ut av deg mens du stønner og roper navnet hans! " sa Emely.
" okei okei Emely jeg vet hva det betyr godt! trenger ikke å hvite mer! " sa jeg.
De lo.

" La oss gå ut å utforske båten! " sa Ida.
" Jeg er med! " sa jeg.
" Jeg å " sa Emely.

" La oss bare skifte først? " sa Ida.
" Ja! " sa jeg og Emely.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now