~ 30 ~ I guess so...

624 10 0
                                    

Jeg våknet opp ved at mobilen min plinget. Jeg åpnet øynene så meg rundt men Isac var ikke der. Hvor ble det av han. Jeg tok opp mobilen og kjekket den. Det var en melding fra Emely.

Em💕:
Hei Julie! Hvordan går det? Hørt du er sammen med Isac! Omg dere passer bare så bra sammen! Håper han tar godt vare på deg!. Sorry for at jeg ikke har fått skrevet til deg det er fordi at besteforeldrene mine har fikset hytta si, så jeg har vært der og hjulpet siden vi kom hjem i fra cruset. Og du vet jo at vi ikke har noe dekning ser oppe. Men han har det heldig vis bra nå. Ring meg! ❤️

Emely er... det gjorde meg bare syn sykt glad.
Jeg ringer henne senere.

Jeg gikk in på badet og vasket ansiktet, pusset tena og gikk ut i kjøkkenet for å spise litt frokost.

Isac og Sebastian satt ved spisebordet.
Isac kom mot meg med et stort smil på munnen.
" God morgen søta! " sa han lurt og kysset meg på kinnet før der etter et kort kyss på halsen og der etter avsluttet med en på leppene.
" God morgen " sa jeg og så han Inn i øynene mens jeg smilte.

" Frokost? " sa Isac.
" Ja takk! " sa jeg.
" Vi har gjort klart litt frokost til den aller heiteste " sa han og sa det siste i øret mitt. Han vet virkelig hvordan man munter opp noen.
Vi satte Oss ved borde og begynte å spise.

Senere så vi på TV.
Jeg satt i armkroken til Isac. Han strøk tommelen på låret mitt.

Det var en stillhet.

                --- Noen dager senere ---

Isac og Sebastian hadde hengt sammen alt for mye. Jeg er ikke sjalu eller no men jeg får aldri kysset og kost med Isac lenger. Jeg sover alene våkner alene.

Nå var det kveld og vi skulle legge oss.

Jeg ringte Emily.
--- Samtale ---
Julie: hei!
Emely : hei!
Julie: hva skjer?
Emely : ikke mye ser på Netflix ? Du da Koser deg sikkert med Isac.
Julie: egentlig ikke!
Emely : hva mener du?
Julie: Sebastian er på besøk. Egentlig var det jo jeg som ba han om å bli hos oss siden han følte at han tilbringe for lite tid med Isac etter at Erik og Ida ble sammen, men nå tilbringer de alt for mye tid sammen at jeg nesten begynner å savne kyssene og kosene til Isac. Foresten viste du om festen deres?.
Emely : Dritt i henne! Ja Sebastian ja, Julie jeg syntes du skal si det til Isac ikke rett ut men på den måten sånn at han innser det selv.
Julie: hvordan da?
Emely: Hmm ja! Si til han at du tar på deg noe sexy og venter på han i rommet. Da kommer han så fort som bare det!.
Julie: OK skal prøve! Takk EM! Vi ses!
Emely: ses! Ring meg om det funket!
Julie: of corse!

--- samtale over ---

Jeg gikk in til stua der satt Isac alene på sofaen.
" Hei Babe! " sa jeg og satte meg i fanget hans altså sånn at beina var på hver side.
" Hei der! " sa han.
" Hva skjer? " sa jeg.
" venter på Seb han er på Do! " sa Isac.
" Åh! Ville bare si at " sa jeg og kysset han sexy på halsen.
" ehem hva da? " sa han mens han prøvde å holde stønnene inne ved å vaske halsen.
" Hva da Babe? " sa Isac.
" Skal vi legge oss snart? " spurte jeg.
" Sa skal bare spille siste runde så kommer jeg " sa Isac.
" Jeg tar på meg noe sexy og venter på deg i rommet. " sa jeg og la armene rundt naken hans. Og dro meg forsiktig frem å tilbake. På tingen hans. " Og den skal få ha det litt gøy! " sa jeg og så ned.

Jeg reiste meg opp og blunket med det ene øyet mitt og gikk in på rommet.

Jeg gikk in på rommet tok av alle klærne og tok på meg en silke kort morgen kåpe kan man si. Under som sakt hadde jeg ingenting.

Jeg satte på noen stearin lys for å gjøre det ekstra romantisk. Jeg satt meg i sengen og ventet på han.

Det hadde nå gått ca 2 timer og jeg begynte å bli trøtt.

Jeg tok opp og sende melding til Emely.

Meg,
Han kommer ikke, har venta på han i to timer snart!

Emely,
Bare gi han tid

Meg,
Hvor mye mer? Jeg begynner å bli trøtt!

Emely,
Kanskje du skal prøve igjen i morgen?

Meg,
I guess so.

Emely,
God natt❤️

Meg,
God natt❤️

Jeg la i fra meg mobilen og la meg ned i senga.

" God natt Isac " sa jeg lavt for meg selv mens jeg la meg ned i senga og sovnet.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now