~ 27 ~ What ever!

735 13 0
                                    

" jeg og pappa drar på hytta vil dere være med? " spurte mamma.
Jeg ristet fort på hodet som et nei.
" Hvorfor? Du elsket jo å gå på hytta " sa mamma.
" Ja og kommer til å gjøre det når dere vasker hytta, selger den og kjøper en ny! " sa jeg.
" Hva mener du? " sa mamma.
" Mamma! Jonas har vært der! " sa Ellen mens hun løftet opp sekken sin.
Tvillingene skal på sånn klasse tur denne uka.
" Åh! " sa mamma.
Jeg smilte enig.
" ja, Hmm mmm da " sa mamma.
" Da for du å Isac bli hjemme. Vis ikke Isac vil være med da! " sa mamma.
" Det går fint jeg blir her med Julie, men tusen takk! " sa Isac.
" ja! Dere for kose dere ! " sa mamma.
" Åh! Det ligger mat i kjøleskapet som dere kan varme opp å spise vis dere ikke orker å lage eller hva som helst! Og kos dere inviter et par venner overnatting What ever! Bare lov meg en ting! At huset ikke ser helt forandra ut når vi er til bake! " sa mamma.
" ikke vær redd for det mamma! Nå må du å pappa gå å kose dere! OK! " sa jeg og små dyttet henne.
" vi kjører tvillingene å, vi ses jenta mi! Ta godt vare på deg selv også vet jeg at Isac også gjør det! Ta vare på hverandre! Og ring når som helst! " sa mamma.
" Nå må du gå! Pappa venter på deg ute! " sa jeg.
Hun ga et kjapt kyss på kinnet og gikk ut.
Jeg og Isac sto i dør åpningen og vinket Hadde.

Kort tid hadde alle dratt og det var bare meg og Isac igjen.

" Hele huset for oss selv! Yeees! " ropte jeg av glede.

Jeg tok Isac i hånda og dro han med inn i stua. Jeg dytta han ned i sofaen og la meg over han. Jeg la hende på hver side av kinnet hans og kysset han. Hendene hans var på ryggen min og strøk nedover mot rumpa. Hendene hans lå nå på rumpa mi og klemte på den.

Vi klinte så hardt jeg hadde på en måtte en bevegelse på kroppen som gikk opp og ned kroppen til Isac. Og ikke minst gnidde fitta mi til tingen hans. Vi stønnet mellom kyssene begge to.

Isac tok et godt tak i rumpa mi mens han gnidde den mot tingen sin. Isac virka veldig kåt. Jeg vil gjøre han enda mer. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det.

Etter litt klining trakk vi oss.
Jeg lekte meg håret hans mens vi bare så på hverandre og smilte.

" Babe! La oss lage fest! " sa jeg plutselig.
" En fest? " gjentok Isac.
" Ja! Der vi inviterer alle våre venner og høy musikk, dans og Alkohol! Alkohol Babe! " sa hun.
" Julie! Er du sikker på dette? " sa Isac.
" Jaa! " sa jeg.

Mere?

Cruise crushTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang