~ 25 ~ aldri kysse deg !

894 13 0
                                    

Jeg la armene rundt magen hans og strøk forsiktig opp og ned på magen.  Han tok tak i hånda mi og rev meg vekk. Han så på meg med et strengt blikk.
Jeg ble så redd at jeg satte meg ned på gulvet ryggen lent til veggen.

Han gikk ut av rommet.
" Is...Isac! " sa jeg mens jeg begynte å gråte.
Han stoppet.
" Vær så snill! " sa jeg.
Han snudde seg.
" Isac! Vil du hvite hvorfor jeg egentlig stoppet deg? " sa jeg.
Han trakk på skuldrene og lente seg til dør  åpningen.

Isac POV /:

" Du skal få hvite mer en det foreldrene mine vet.  Isac! Når jeg var 16 år gammel var jeg sammen med Jonas ! Og jeg var totalt ikke klar for å ha sex. Jeg var egentlig redd! Så en dag var vi på bursdagen til en jente i klassen! Lite viste jeg at det ville være alkohol tilstede. Jeg takket hver gang nei, men så fikk jeg jo det inn i meg på en eller annet måtte. Jeg mistet helt kontroll over min egen kropp og hjerne. Plutselig var jeg inne på et rom og helt naken. Og der var jeg med Jonas! Og vi hadde sex! Isac jeg hadde ikke krefter til å stoppe han når han gikk inn og ut av meg! Men alt jeg klarte var å gråte på innsiden!. Jeg ble rett og slett voldt tatt av min egen kjæreste!. Og han løy og sa at jeg var enig! Han sa at jeg selv ville gjøre det! Og hver gang jeg hevet stemmen og prøve å stå opp for mine meninger ! S... slo han meg! Og når han var utro Isac det var den lykkeligste dagen i mitt liv! For da var jeg endelig kvitt han. Jeg sier dette til deg fordi du er den eneste jeg stole 101% prosent på. Isac jeg.. " sa hun før hun ikke klarte mer og braste i gråt mens hun la hendene sine foran ansiktet sitt. Og satte seg på gulvet.

Jeg gikk mot henne og dro henne in i en klem. Jeg holdt et godt tak rundt henne

" Shh.. det går bra " sa jeg og strøk meg i håret.

Jeg løftet henne opp og satte meg på sengen mens hun satt i fanget mitt med beina på hver side av meg og holdt armene rundt naken min og panna var lent på skulderen mens hun fortsatte å gråte. Hodet var gjemt in i armene.

Jeg lot henne få det ut. Aner ikke hvor lenge hun har holdt det inne stengt.

" Ju... " sa Ellen som kom inn på rommet.
" går Det bra? " sa hun lydløs.
Jeg nikket på hodet og sa ja.
" hva skjedde? " spurte hun.
" Dårlige minner " sa jeg.
" åja! Jonas ? " sa hun.
Jeg nikket ja på hodet.
" vil bare at du skal hvite at det skjer ofte " hvisket Ellen.
Jeg nikket.
Hun smilte og gikk.

Ellen POV/:

Jeg gikk opp igjen.
" Kommer de? " spurte mamma.
" mamma, Julie har gråte dag igjen " sa jeg.
" Hva? Men hun trenger medisinene sine! " sa mamma og gikk mot kjøkken skapet hvor medisinene til Julie lå.
" nei mamma? Hun har tatt medisin. " sa jeg.
" Hva? Men den er jo her " sa mamma.
" Jeg mener at hun har medisinen sin og det er Isac " sa jeg.
" Isac? " sa mamma.
" Ja! Mamma Isac passer på henne. Jeg har aldri sett henne så trygg før mamma. " sa jeg.
" Vell? Ja Okei! " sa mamma mens hun ikke skjønte noe.

Isac POV /:

Hun gråt fortsatt.
Når jeg prøvde å trekke henne litt fra meg men hun holdt fast.

" Julie? Babe? Kan du se på meg " sa jeg.
" nei! " sa hun.
" Julie! " sa jeg.
" Julie Leonardo Dicaprio kom nettop in rommet! " sa jeg.
" hvor! " sa hun og så seg rundt.
" han måtte dra! " sa jeg.
" Isac! " sa hun små irritert.
" Babe se på meg " sa jeg og holdt mens jeg hadde hendene mine på hver kinn.
" Du! Jeg skal aldri kysse deg andre steder en leppene dine uten at du selv vil det! Og vet du hva! Du skal få lov til å kalle meg hva en du vil! Om det så er kåte jævel For jeg er en jævel som er kåt etter deg! " sa jeg.
Hun lo.
Hun klemte meg igjen.
Jeg la meg ned i senga mens hun fremdeles klemte meg.
" Jeg elsker deg " sa jeg
" Dust ! " sa hun.
" Men du er min dust " sa hun og trakk seg og så på meg.
Hun kysset et kort kyss på leppene før hun klemte meg igjen.
Jeg lo.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now