Det var høy musikk, kunne kjenne bassen dunke inne i kroppen.
Gjestene hadde begynt å komme.
Julie var sammen med venninne sine og drakk og så ut som at hun hadde det gøy. Jeg var egentlig litt redd på vegne av henne så jeg pleier å se på henne sånn hvert 5sekund." Isac " sa en kjent stemme som fikk meg til å smile.
Jeg snudde meg.
" Sebastian ! " sa jeg og vi bro klemte.
" Skjer? " sa han.
" alt bra! Deg da? " sa jeg.
" Supert " sa han.
" kom ikke Erik? " sa jeg og så meg rundt.
" Isac han kommer ikke " sa han.
" hva mener du? " sa jeg.
" Isac han og Ida har... flytta sammen " sa han.
" Vell det er jo supert! " sa jeg.
" nei det er det ikke! Isac han har ikke snakket med oss siden han ble sammen med henne og ikke nok med det så har de en fest Isac! Og de har ikke invitert oss! Hun har ikke en gang invitert jentene sine " sa Sebastian.
" Åh, da så " sa jeg.
" vi trenger ikke han! " sa Sebastian.
Vi gikk in der resten var og festet.Julie POV/:
Hode begynte å føle tungt etter all drikkingen. Jeg må finne Isac.
Jeg gikk mot han.
Han sto ved siden av Sebastian.
" hei! " sa jeg og prøvde å se normal ut.
" hei! " sa Sebastian og ga meg en klem.
" Hvor er de andre ? " spurte jeg.
" de.. emm " sa Sebastian.
" De! Er på ferie? " sa Isac fort.
" åh, vell da så, Ida drar aldri noen steder uten å si noe til meg !" Sa jeg.
Isac trakk på skuldrene og smilte.
" Jaja! Hun ville nok ikke si no etter den cruise ja " sa jeg.
" Ikke tenk på dem Babe! " sa Isac.
" Babe? " sa Sebastian.
" vell ja Seb jeg og Julie er ja kjærester " sa Isac og klødde seg i bak hodet.
" Du å? " sa Sebastian.
" Isac jeg trodde jeg hadde minst en venn igjen " sa Seb å gikk.
" Se.. Sebastian ! " ropte Isac etter han.
" ikke bekymre deg! Jeg ordner det! " sa Isac og ga meg et kort kyss på kinnet og gikk.Isac POV/:
Jeg så han sitte ute.
" hei! " sa jeg og satte meg ved siden av han.
Han sa ikke noe.
" Du vet når jeg hadde atten års bursdag fest i fjord og du var der og alle var der. Så skulle jeg gå å se på et av rommene for å se etter deg, for jeg vet at når du blir full så gjemmer du deg. Men når jeg kom in på rommet så var du ikke alene. Du lå med kusina mi. Jeg Eh sa jo ikke noe til deg når du to dager senere ble sammen med henne. Og faren hennes ble sur på meg fordi at jaja! Men jeg var fortsatt glad på dine vegne. For jeg blir sammen med beste kompisen vårs kjærestes beste venninne så skal det ikke være greit? " sa jeg.
" Isac Det var ikke sånn jeg mente det " sa han.
" Jeg vet de bare ikke si noe " sa jeg og klemte han.
Han klemte tilbake.
" Å du skal bli her i så lenge du vil. Sånn at du kan tilbringe tid med din kjære beste kompis Isac " sa Julie som satte seg ved siden av Sebastian.
Han smilte til henne å la armen rundt henne.Mere?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...