~ 26 ~ Babe! Ro ned!

827 13 1
                                    

Julie lå ennå og sov. Mammen til Julie hadde bedt meg om å komme en kjapp tur opp.

Jeg gikk in på kjøkkenet der moren sto og kuttet opp noen frukt.

" Hei! " sa hun i det jeg kom in kjøkkenet.
" Hei! " sa jeg.
" Sovet godt? " spurte hun.
" tja! Så lenge Julie sover har jeg det bra " sa jeg.
" Isac jeg vil veldig gjerne takke deg for det " sa hun.
" Takke for hva? " sa jeg mens jeg tok bolen som lå på benken og la den ved siden av henne.
" Takk for at du tar vare på Julie! Hun har ikke hatt det så bra de siste årene jeg og pappaen hennes er veldig bekymret for henne. Hun ble jo helt forandra! Hvor ble det egentlig av den lille jenta mi. Isac jeg vet ikke hvor mye jeg skal takke deg ! Ellen var nede I går og sa at hun aldri har sett Julie føle seg så trygg før  " Sa moren.
" dere har ingenting å takk meg for! Hei Julie betyr mye for meg! Og jeg gjør alt for å gjøre henne lykkelig.! Hun fortjener kun det beste etter at den jævel ødela livet hennes " sa jeg.
" Sorry vet dere ikke bruker sånne ord hjemme. " sa jeg og holdt foran munnen min.
" Nei går fint! I dette huset kaller vi han alt ! " sa hun.
Jeg lo og smilte.
" Du er en god gutt du Isac !" Sa moren og strøk meg på ryggen.
" Du er en god mor! Og svigermor " sa jeg og blunket med det ene øyet.
Hun lo og slo meg tullete på armen.
Jeg lo med.
" Isac jeg vet at du vet mer en meg, men jeg vil at du skal hvite! At det varer i et par dager! Og gråtigen å Isac hun er veldig sårbar og vis hun plutselig blir sur så ikke ta det nært. " sa hun.
" Ikke vær redd for det fru Eriksen jeg ordner alt! " sa jeg og la hendene på skuldrene hennes.
" Åh! Ikke kall meg fru Eriksen ! Kal meg Elin eller mamma! " sa hun og strøk meg på kinnet.

" Jeg går ned til Julie " sa jeg og puttet hendene ned i bukse lomma.

" Gjør det " sa hun og smilte.
Jeg begynte å gå.
" Foresten! Kom opp og spis frokost når dere begge ønsker ! Jeg har laget frukt salat og egg bare å komme å ta og spis dere Mette " sa moren etter meg.
" Det skal vi takk " sa jeg.
" Ikke si takk! Ellers så kaster jeg denne etter deg " sa hun. Jeg snudde meg og så at hun hold på en kje.
Jeg lo og gikk skap ut fra kjøkkenet og ned.
Julie lå ennå og sov.
Jeg skulle akkurat til å gå i til stua. Før jeg hørte Julie rolig si mitt navn.
" God morgen " sa jeg og gikk in på rommet.
Hun smilte.
Jeg la meg ved siden av henne.

" Har du sovet godt? " spurte jeg og tok vekk håret fra ansiktet hennes.
" Ja! Fordi jeg har deg! " sa hun og smilte.
Jeg smilte tilbake.
Hun lente seg mot meg og kysset meg på leppene. Hun la seg over meg og fortsatte å kysse. Kyssing gikk fort over til klining. Hun strøk seg ned og holdt på å dra av t-skjorta mi.
" Wow! Wow! Babe! Ro ned! Familien bor over oss. " sa jeg og stoppet henne.
" Ingen sa at vi må ha sex! Jeg liker deg bare mye bedre med uten noen ting på. Magen din er deilig " sa hun og hvisket det siste.
" Vell Okei! " sa jeg tok av meg t-skjorta og kastet den på gulvet. Hun lente seg over meg og vi klinte igjen.
Hun tok tak i hendene mine og la de på rumpa si.
" Ikke vær redd for å ta på meg " sa hun.
Jeg smilte lurt.
Hun lente seg ned og kysset igjen. Før hun fort trakk seg.
" Og du kan kysse meg hvor en du vil! Ingen andre " sa hun og blunket med det ene øyet.
" Ingen andre! Ingen andre enn meg skal få kysse deg! " sa jeg.
" Den er grei " sa hun.
" Åh! Du vet allerede hva du skal gjøre med... " sa hun før jeg stoppet henne.
" Åh det gjør jeg snuppa! " sa jeg og dro henne mot meg og kysset henne. Mens jeg klemte på rumpa hennes.
Rumpa hennes traff ofte stedet mitt som gjorde meg bare veldig tent. Prøve å holde det inne.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now