" pappa hvor er Isac?! " spurte jeg i det vi kom in inngangs døra til hjemmet vårt.
" Husker du den leiligheten under som aldri ble brukt til noe annet en deres leke rom og lager til alle tingene dere? " spurte pappa.
Jeg nikket et ja på hodet.
" vi har gjort den om til din egen lille luksus leilighet, for der er det kun dine regler som gjelder! " sa pappa.
" er det sant? " spurte jeg.
" helt sant! " sa han og holdt frem en nøkkel. Som vis skulle være for inngangs døra mi.
" Foresten ikke bry deg om regninger og det jeg tar det prinsessa mi " sa han.
" Pappa du er best! " sa jeg.
" Du er verdens beste datter! Du fortjener kun det eller beste! Nå gå nå! " sa han og tulle små dytta i meg.Jeg løp fort ned og gapte med en gang jeg så hva som hadde hendt.
Den var totalt forandra! Jeg kan ikke tro at det er den jeg brukte til å leke i!." Isac! " ropte jeg flere ganger.
" Hei! " hørte jeg en stemme som visket meg i øret.
Jeg snudde meg fort. Og der sto Isac.
" Isac! " sa jeg og klemte han fort.
" Au! Litt forsiktig der baby! " sa han.
" Unnskyld! " sa jeg.
" Jeg er bare så glad for å se deg! Og at det ikke har skjedd noen store skader med deg! " sa jeg.
" Jeg er glad du er trygg! Men nå! Tenker vi ikke mer på det! Har du sett dette stedet! Kom så kjekker vi det ut! " sa Isac og la hånda bak på ryggen min og strøk den ned til rumpa før han begynte å gå.
" fy faen, du har en virkelig sexy ass! " sa han og slo på den.
" Au! " sa jeg og tullet mens jeg lo.
Vi gikk in på et av soverommene." Å fy! Dette er helt rått! " sa Isac.
" Helt enig! " sa jeg.
Vi begge løp mot den store senga og hoppet i den.
Isac lå på ryggen mens jeg lå på magen nesten oppå han mellom beina hans.
" Er du ennå lei deg? " spurte han og fjernet hår i fra ansiktet mitt.
" Nei babe! Alt et bare helt min feil! " sa jeg.
" Din feil? Hva da? " sa Isac.
" Jeg skulle ikke lat deg være alene! " sa jeg og så ned.
" Ey! Jeg er en man ! Jeg klarer meg! " sa han og hevde ansiktet mitt sånn at jeg så ham i øynene.
" får å si det sånn så slo jeg han ikke! Han slo meg! Og vis han hadde tatt hånd på deg så hadde jeg knust han! " sa han litt sint.
Jeg smilte.
" Jeg elsker deg! Og jeg er klar for å gjøre alt for deg! " sa han.
Det rørte meg litt sånn at det rant en tåre ned kinnet mitt.
" Hei babe! Det det vil jeg aldri se igjen ! " sa han og tørket den bort for.
Jeg nikket et ja på hodet.
" kom hit! Kom det er noe jeg vil gjøre " sa Isac.
Jeg dro meg selv lenger opp sånn at brystet mitt av på hans.Han lente leppene sine mot meg og kysset.
Kyssing gikk fort over til klining. Hendens hans. Var på rumpa mi og kan klemte på den.Jeg hadde på meg en kort kjole som var til knærne. Han hadde dratt den opp sånn at han hadde hendene på selve rumpa mi og pluss putta hendene inne i trusa.
Vell han ELSKER rumpa mi....
Mere?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...