" Dere? " sa Erik.
Alle så på han." Jeg og Ida har vært sammen i en måned! Og vi lurte på om det var greit om vi kunne få gå litt før? " spurte han.
" Jaja! Klart ! " mumlet jeg, Emely, Isac og Sebastian." Kos dere videre! " sa Ida og Erik.
De dro.
Da var det bare meg, emely, Sebastian og Isac igjen.
" Å nei! " sa Emely.
" Unnskyld det var virkelig ikke meningen! " sa Sebastian.Sebastian som skulle fylle litt vin til Emely sølte på kjolen hennes.
Begge begynte å tørke det.
" Jeg må skifte " sa Emely.
" Sorry ass! Var ikke meningen ! " sa Sebastian.Emely reise seg opp g begynte å gå, hun holdt på å falle.
" Jeg blir med deg " sa Sebastian.
Plutselig forsvant begge.
Og det var bare meg og Isac igjen.Jeg vendte hode mot han.
Jeg smilte.
Han smilte tilbake." vil dere like å bestilt en dessert? " spurte en kelner som plutselig sto foran oss.
Jeg og Isac så på hverandre.
" Ja " sa vi begge.
" Vet dere hva dere vil ha eller skal jeg hente meny? " spurte kelner.
" Sjokoladekake med is " sa vi begge uten å tenke oss om.Vi så på hverandre.
Kelneren smilte og gikk hvitere.
" Du liker å skjokolade kake med med is? " spurte Isac.
" Åh! Jeg elsket det det er bare best! " sa jeg drømmende.
" Samme her! Beste jeg vet " sa han og smilte enig.
Vi lo litt begge." her vær så godt " sa kelneren og la en tallerken med et skjokolade stykke og en skjokolade kule.
" Men det er bare en ? " spurte jeg.
" Skal ikke dere dele? Dere som er et par? " sa kelneren.
" Åh nei nei! Vi er ikke et par " sa Isac og lo.
" Vi er bare venner " sa jeg.
" helt sikker? Fordi dere passer godt sammen! Og dere vet ordtaket << I married my best friend >> " sa han og blunket.
" Jah, vi kan godt dele ! Takk " sa Isac og lo litt.
Kelneren smilte og gikk videre.Vi begynte begge å spise fra kaken.
" Åh, Mmm " sa vi begge mens vi tygde på den.
Kaken ble spist opp fort.
Vi bestemte oss for å bare gå litt på båten og se den nydelige solnedgangen.
" Jeg har hatt det så gøy med deg idag, tusen takk " sa jeg og smilte mens vi satt i en av stolene på øverste etasje og så på solnedgang.
" Nei det var så lite! Takk skal du også ha! " sa han og smilte søt.
Jeg drømte meg bort i smittet hans. Å de nydelige øynene som så på meg.
" jeg tror jeg må dra nå jeg! Vi ses vell igjen " sa jeg bare plutselig og avbrøt den kleine stillheten.
" Jaja! Klart! La meg følge deg bort " sa han.
Vi gikk sakte mot leiligheten vår.
Vi var utta for døra.
" Du vil like ble med inn? " spurte jeg.
" Nei nei! Det er sent nå og guttene venter Sikkert, men takk! " sa han.Han lente seg over meg og ga meg en godt lang klem.
Jeg klemte tilbake.
Jeg ville ikke slippe det var å godt.Vi trakk oss og han gikk mens jeg gikk inn og lukter døren etter meg.
Mere?
VOUS LISEZ
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...