~ 39 ~ Vi gjør det i badekaret!

1K 10 0
                                    

Jeg og Julie pakket det siste som vi skulle ta med ned til Australia der Julie skal spille inn serien.

Men det hun ikke viste var at jeg ikke skal bli med. Jeg har nettop fått tilbud om å være med i en film. En musikal og det har jeg veldig lyst til å være med på. På grunn av at jeg elsker å spille og synge.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til henne. Sånn at hun ikke blir såra.

" Hei her Eriksen kan jeg snakke litt med deg? " spurte jeg faren til Julie. Opp på rommet deres.
" Klart bare kom inn nei! Hei kall meg Erlend eller pappa hva som helst. " sa han.
Jeg nikket og luket døra etter meg.
" Hvordan går det med pakkingen alt ferdig? " sa han.
" Bra, men det er noe jeg må fortelle deg. Som er sønn " sa jeg.
" Kjør på! Og jeg skal lytte som en far!" sa han.
" Jeg å Julie skal jo til Australia " sa jeg.
" Ja noe problem i det? " spurte han.
" Nei.. jo det er det! " sa jeg.
" Hva da? " sa han.
" Jeg har fått rollen i en stor film altså en musical og det er min største drøm! " sa jeg.
" Det er jo supert sønn! " sa han.
" Ja det er jo det men! Jeg skal egentlig reise med Julie imorgen men jeg må heller ta flyet til Storbritannia  " sa jeg.
" Åh! Så du kommer til meg for å spørre meg hvordan du skal si det til Julie. " sa han.
" Ja! " sa jeg og nikket mens jeg så ned i bakken.
" Hør her sønn dette er ikke noe jeg gjør ofte men en ting vet jeg er å si det som det er! Julie elsker deg! Og hun forstår Det uansett hvordan du forteller henne det! Hun vil kun det beste for deg! " sa han og la hendene på hver skulder av meg.

" Takk tusen takk! " sa jeg.
" Ingen ting å si takk for " sa han og dro meg inn i en klem.

-- Senere den kvelden --

Julie drev ennå å pakket.
" Baby! Kom nå! " sa jeg å lå i senga.
" Kommer! " sa hun.
" Babe " sa jeg og reiste meg opp og gikk mot henne. Og tok henne i hånda å dro henne med meg før hun stoppet.
" Babe! Vent skal bare sette in denne " sa hun.
Jeg satte meg på senga.
" Åh! " sukket jeg.
" Nei! " sa jeg og dro henne i hånda sånn at hun satte seg i fanget mitt. Med beina på hver side.
Jeg klemte henne hardt inntil meg.
" Hva skjer med deg A!? " spurte hun.
" Ingenting ville bare kose litt med deg Babe! Må det være en grunn? " spurte jeg.
" Nei nei! Jeg liker det! " sa hun og smilte.
" Kan vi ikke bare legge oss nå å kose oss! " sa jeg.
" Men jeg har mye å pakke igjen Babe! " sa hun.
" du skal ikke pakke en dritt til! Kom å leg deg her nå! " sa jeg.
" Vell du er streng " sa hun.
" må man så må man! " sa jeg og blunket med det ene øyet.
" Men " sa hun.
" Husj? " sa jeg.
" Isa.. " sa hun.
" Hold kjeft! " sa jeg.
" Okei! " sa hun.
" Hold kjeft å kyss meg! " sa jeg.
" Hæ? " sa hun.
" Jeg sa! Hold kjeft å kyss meg! " sa gjentok jeg.
" Ja vel" sa hun og lente seg mot meg og kysset. 

                      --- DIRTY ---
Kyssing gikk fort over til klining! Intense klining. Hun satt fremdeles i fanget mitt og hendene mine var på rumpa hennes. Og hennes var på nakken og strøk oppover mot håret.

Hun bevegde seg frem og til bake på mitt svakeste sted. Noe som gjorde meg litt tent.

Julie POV :/
" Babe... babe " sa Isac mellom kyssene.
Jeg trakk seg å så på meg.
Og satte seg rolig ned på fanget.
" Du begynner å gjøre meg veldig tent og jeg skulle gjerne revet av deg alt du har på deg og bare tatt et hardt tak på den deilige rumpa de og bare dra kroppen min tett inntil min og bare putte pikken min in og ut av deg å bare høre deg stønne ahhh Isac ahhh Ohh " sa Isac.
" Isac! " sa jeg og tulle klappet han på kinnet.
" Au! " sa han og tullet og lo.
" Helt seriøst kan vi ikke bare gjøre det? " spurte Isac.
" Jaa! " sa jeg.
" Meeen! " sa jeg og stoppet han fort.
" Hva? " sa Isac.
" Vi gjør det i badekaret! " Sa jeg og så lurt på han.

Kort tid senere var vi begge i badekaret. Akkurat nå lå jeg over Isac og vi klinte begge hardt.

Isac dro kroppen min enda tettere opp mot sin.

" Klar? " spurte han.
Jeg nikket et ja på hodet.
Han satte skrittet mitt rett over pikken hans.
I det den kom inn i meg kom det " Ahh " stønn ut av meg. Han gjorde det så lang somt at jeg la armene mine rundt naken hans og dro kroppen min fort og hardt mot hans. Vi begge stønnet.

" AHAH ! Ohhh mmm " kom det ut av oss begge. Men litt stille.

Mere?

Cruise crushWhere stories live. Discover now