" Julie vil du ikke spise litt? " spurte mamma.
" Nei! " sa hun.
Alle satt på rommet hennes og prøvde å overtale henne.
" Julie det hjelper ikke å deppe på den måten! " sa Even.
" Kan dere bare la meg være! " sa Julie.
" Jeg vil ha noe dere aldri kan gi meg! " sa hun.
" Ju.. " sa mamma og så mot døra hun reiste seg opp. Det samme gjorde jeg og Even." Det er ikke mulig " hvisket Even.
Der sto Isac i dør åpningen sammen med pappa.
" Julie vi går ut ! " sa mamma.
Vi alle gikk ut av rommet uten at Julie la merke til det og lot Isac være alene med henne.Isac POV /:
" Det er ingen som forstår hvordan jeg egentlig har det! " sa Julie og begynte å gråte.
Jeg la meg ned i sengen tett ved siden av henne med armen rundt henne.
Jeg kysset henne på panna og hvisket " jeg forstår jeg Babe ".
Hun snudde seg sånn at vi lå face to face.
" Isac? " sa hun.
" Hei! " svarte jeg.
" Du hvordan er du her? " spurte hun.
" Faren din ringte meg " sa jeg og strøk henne på kinnet.
" Isac! Du vet når jeg sa at jeg gjør der slutt?! Så mente jeg det ikke " sa jeg.
" Hva sa du det en gang? " sa jeg og latet som.
" Isac " sa hun og strøk meg på kinnet og leppa med tommelen.
" Mhm? " sa jeg.
" Jeg elsker deg! " sa hun.
" jeg elsker deg mer! Julie " sa jeg.
Hun så meg in i øynene og slikket seg på under leppa.
" Du er jævlig heit " hvisket jeg.
Hun smilte før hun dro meg tett inntil seg og kysset på leppene.
Julie trakk seg.
" Isac? " sa hun.
" Ja? " sa jeg.
" Vis jeg noen gang ser en jente sitte på fanget ditt og gjøre seksuelle bevegelser så lover jeg at det ikke vil ene godt for jenta og ikke deg heler! " sa Julie strengt.
" Wow baby slapp av! Det vill jo ikke skje! Babe denne plassen er kun reservert for deg! " sa jeg og blunket med det ene øyet.
" ikke reservert ! Det område der er det er mitt! Så Glem at noen andre kan bare prøve å sette seg der! " sa Julie.
" Greit for meg! All your's " sa jeg med et lurt blikk og dro henne mot meg og kysset.Etter litt kyssing og snakking sovnet vi begge godt.
Jeg har ikke sovet i går på grunn av at det som jeg og Julie sa til hverandre på festen i går. Jeg bare så glad for at hun nå er i armene mine.
Mere?
YOU ARE READING
Cruise crush
FanfictionJulie og venninne bestemmer seg for å dra på to Månder lang cruise reise bare jentene. Etter at Julie og kjæresten Jonas slo opp tenke venninne og ta henne med ut på en tur til sjøs. Men hva skjer når Julie møter Isac? Blir ferien som planlagt ? Bl...