~ 23 ~ Talk dirty

972 10 0
                                    

Kyssing gikk fort over til klikking som gikk fort over til tunge kyssing.

Vi trakk Oss.
" oh Du er så kjekk kunne sett på deg i hele dag uten å gå lei " sa jeg og så ned på Isac.
" Jeg kunne sett på deg! Å pluss høre de stønnene dine hele livet. Det gjør meg så kåt! " sa han.
" men da er du jo kåt hele tiden " sa jeg med et sånn tenke blink.
" greit for meg! "
" Da skal jeg gjøre det nå " sa jeg og reiste meg opp og  gikk mot døra. Og inn på badet.

" Julie! Kom tilbake! Hvor skal du! " ropte Isac etter meg.

Jeg tok ned to lokket og satte meg oppå det.

" jeg kan ikke tro at jeg søker på dette " sa jeg til meg selv.

Jeg gikk in på Google og søkte på " How to Get your boyfriend Horny ".

Det kom opp mye forskjellig.

Mest parten var vell egentlig å ta på personen, talk dirty.

" Hallo dette klarer ikke du Julie! Du kommer til å begynne å le å det samme kommer han !" Sa jeg.

Vi prøver.

Ikke gjøre han så kåt at vi har sex liksom fordi familien min bor over!.

Jeg gikk ut.

" Babe! " Sa Isac i det jeg kom ut.
Jeg bare tok han i hånda og gikk in på rommet.
Vi stoppa midt på.
" Hva skjer? " sa han.
Jeg sa ingenting.
Jeg så lurt på han og begynte å kneppe opp skjorta hans.
Jeg kysset kan på leppene mens jeg fortsatte å kneppe skjorta hans.
Jeg tok av skjorta hans og kastet den bak han.
Jeg kysset han nedover halsen.
Jeg strøk han nedover til bukse kanten åpnet smekken og skulle akkurat til å dra den ned før vi ble avbrutt.

" Julie! Julie! " hørte jeg pappa sin stemme si mens han var på vei ned trappa. Det var en dør der men Tror jeg glemte å lukke den etter meg.

" Faen! " sa jeg.
" Bare ta med deg denne og gå inn på badet også sier jeg at du er å skifter! " sa jeg stresset.
Han nikket og gikk inn på badet.

" Ja pappa! " sa jeg og prøvde å se normal ut med å sette håret opp i en hestehale.
" Har du ikke skifta ennå? " spurte pappa.
" Nei! Vi så rundt i leiligheten og.. og så satte jeg plaster på sårene til Isac! " sa jeg.
" Har Isac fått sår! " sa pappa.
" Nei! Jeg mener jo! Ehh han fikk litt sår ja! Men ikke vær bekymret! De var ikke store bare små " sa jeg.
" Okei! Bra! " sa pappa.
" Men det jeg kom for å si var! Julie vær så snill og ikke gå ut uten å ha sakt i fra til meg eller mamma. Det gjelder Isac å. " sa pappa.
" Hva mener du? " sa jeg.
" Jeg vil beskytte deg! Og ikke minst Isac! Du er livet mitt Julie og Isac er en del av familien! " sa han.
" Men pappa! " sa jeg.
" Julie! Dere kan gå hvor en dere vill jeg skal ikke stoppe dere alt jeg vill er bare å hvite hvor dere to er! Etter alt det som skjedde idag har jeg blitt vert skremt! " sa han.
" Pappa! Du trenger ikke å være redd! " sa jeg.
" Nei det trenger du ikke " sa Isac og kom ut av badet.
" Setter så utrolig stor pris på at du også velger å beskytte meg! Det er det mest omtenksomme noen noen gang har gjort for meg! Tusen takk! " sa Isac.
" Du er jo en del av familien! Ikke sår datteren min vær så snill!" sa pappa.
" Tusen takk! Jeg lover! At jeg aldri skal gjøre det! " sa Isac og smilte.
" Det sa han å men alle vet hva som skjedde! " sa pappa.
" Pappa! "  sa jeg og ristet på hodet.
" her Eriksen jeg skal gjøre alt for å gjøre datteren din lykkelig! " sa Isac.
Pappa smilte.
" Nå må dere få dere en god natt søvn! " sa pappa.
" Takk du å! " sa jeg og Isac.
Han forlot rommet og gikk opp og luket døra etter seg.

" Jeg kan ikke tro hvor godt hånd om familien din tar av meg! " sa Isac.
" selvfølgelig! Du er jo en del av familien nå! " sa jeg.
Isac smilte og dro meg in i en klem.
" jeg elsker deg! " sa Isac.
" Jeg elsker deg! " sa jeg.

Mere?

Cruise crushDonde viven las historias. Descúbrelo ahora