~ 18 ~ Kjenne det helle livet

1.1K 14 2
                                    

Vi hadde akkurat våknet vi lå i sengen og koste oss og snakket sammen.
Altså nå føler jeg egentlig hva det å være forelsket er. Jeg var jo ikke så forelska i Jonas som jeg er i Isac nå.

Isac så inn i mobilen mens han hadde den i hånda og med den andre hånda strøk han meg langs låret og opp på rumpa, jeg lå sidelengs mot han. Mens jeg hadde mobilen i hånda. For å være direkte hadde vi ikke på oss noe klær. Etter at vi dusjet sammen håpet vi in i sengen og hadde sex for andre gang.

Jeg skroller nedover instagramen Min. Før jeg plutselig kom til et bilde av Ida og Emily.
Åh! Som jeg savner dere begge.
De vet at jeg og Isac nå er sammen og er glade for der å. Ida og jeg har ikke snakket sammen men vi er så glade i hverandre at vi ikke klarer å være sinte på hverandre lenge. Jeg håper å treffe dem snart.

Isac lente seg over meg og kysset et par kyss på kinnet og halsen før han la seg til bake og så på meg mens han smilte.

Jeg la ned mobilen og så på han. Han la den ene hånda forsiktig på kinnet mitt mens han strøk meg og gredde håret mitt bak øret med fingrene.

Han lente seg mot meg og kysset mykt på leppene.
Han trakk seg.
" Jeg klarer ikke å bare se på deg! Jeg må kysse deg! " sa han.
" Så kyss meg da! " sa jeg.
Han smilte lurt før han la seg over meg og kysset. Kyssing gikk fort over til klining.
" Du gjør meg så jævlig kåt " sa han mellom kyssene.
" Gjør meg kåt! " sa jeg uten å tenke meg om.
" Som du vil! Jeg skal gjøre deg så kåt at du kjenner orgasmene i hele livet " sa han.
" Åh! Kjør på! " sa jeg.
Han kysset hardt på leppene igjen før Han kysset nedover halsen og brystene. Han sugde litt på brystene mine. Før han kysset nedover magen. Og kom helt ned til mitt svakeste punkt. Han kysset fitta mi før han begynte å slike den.

" AHAHAHA! " stønnet jeg hørt.
" Ohh! Ahh! Fortere! Mmm Isac Ohh " sa jeg mellom stønnene mens jeg dyttet hodet hans lengre nedi.

Han kom og la seg ved siden av meg igjen. Og vi klinte intens.

     * RING *
( Julies mobil )

Jeg dyttet Isac fort av meg. Og strakk meg til telefonen og tok den opp.

" Hallo? " sa jeg.
" Julie! "

Øynene mine ble store og jeg fikk en stor klump i halsen.

Mere? 
Hvem tror du at det er?

Cruise crushWhere stories live. Discover now