Capitol 2

4.7K 122 10
                                    

INDIFERENȚA

Îmi fac rutina de dimineață și îmi aleg hainele. Un tricou negru, niște blugi și teneşi mei negri. Cobor în living. Nici un zgomot. Oare unde or fi ceilalți? Îmi fac un sendwich. Se aude zgomot. Ies du bucătărie și îmi văd părinți, fratele și cu Amy.
Sara (mama Ely si Cristian ) M
Rareş (tata Ely și Cristian ) T
E: Când ați venit?
M: Am aterizat acum 1 oră.
T: Nu ne îmbrățișezi?
*Ely îi îmbrățișează*
Ajung destul de târziu la liceu și mă grăbesc spre dulap. Nu îl văd pe Darius, dar nu mă întristez. Sunt fericită că mama și tata sunt acasă. Profa intră în clasă. Cu ea vine o fată. Salut împreună cu clasa și sunt atentă la profă. (P)
P: Bună - ziua elevi. Aceasta este noua voastră colegă. Te rog sa te prezinți.
Ea: Sunt Andreea și am 16 ani. Sunt încântată de noul liceu și sper sa fim prieteni.
Colega ăsta pare de treabă. Poate o sa fim prietene.
P: Așează - te lângă domnișoara Elena Gonzalez.
E: Bună! Eu sunt Elena, dar îmi poți spune Ely.
A: Bună Ely. Îmi pare bine.
E: Și mie. Vrei sa fim prietene?
A: Mi-ar plăcea.
E: O sa Îți fac cunoștință cu prieteni mei.

***La cantină***

Nu am apucat sa îi fac cunoștință Andreei cu prieteni mei așa că acesta este momentul perfect. Merg împreună cu ea spre masa unde sunt Amy, Clau si fratele meu cu prietenii lui.
E: Bună!
A: Bună!
Octav(O): Tu, cine ești?
E: Sa va fac cunoștință. Andreea ele sunt prietenele mele Amy(Am) și Clau(C). El este fratele meu, iar aceasta sunt prieteni lui: Octav, Dominic (Do), Marius(M) și Darius (Da).
Am&C: Ne pare bine.
Toți băieți au salutat-o. Dominic o privea, mai mult se holba la ea. Cred că o place. Clau si Octav erau din ce în ce mai apropiati.
E: Cred că o să avem două cupluri noi.
Da: Care?
E: Uitate la toți. Îți vei da seama.
Da: Gata. Știu despre cine e vorba.
E: Să nu spui nimic. Mă vor urât.
Da: Și pe mine.

**Următoarea zi**
*La cantină*
Intru în cantină cu Clau si Andreea. Mă lovesc de cineva. Mirosul acela irezistibil. Cu siguranță este Darius. Mă ridic cu ajutorul Andreei și...
Nora (N): Iubitul, ce faci lângă curva asta?
Da: S-a împiedicat proastă.
N: Hai sa mergem. Nu vreau să mai stau lângă aceste curtă. (Sinonim curvă)
Da: Haide. Poate vi pe la mine diseară.
N: Cu siguranță. Vreau sa văd cât ești de rău.
Lacrimile își făceau apariția. Fug spre baie. Închid ușa și las lacrimile sa curgă şuroaie. Scot lama din ghiozdan și îmi fac o tăietură. Sângele se prelinge pe pielea mea. Este atât de frumos. Toată durerea dispăruse. O bătaie în ușă se aude.
A: Deschide-mi!
E: Lasa-mă în pace!
A:Nu vreau!
Nu apuc să mai spun ceva deoarece leșin.

Perspectivă Andreea

Nu mai spune nimic. Fug la cantina.
A: Cristian!
Apare lângă mine și fugim împreună spre baie. Sparge ușa. Ely stătea întinsă pe jos. Mână stângăcie era învăluită în sânge. Cristian o ia stil mireasa și merge la mașină. Merg după el. Mergem împreună la spital. Niște asistente o iau pe o targă. Le-am dat mesaj fetelor și au venit cât de repede au putut. Vine doctorul. După fața lui nu e de bine.
D: Pentru Elena Gonzalez?
Noi. Spunem la unison.
D: Pacienta are insuficiență renală. Trebuie să facă transplant de rinichi.
C: Este pe moarte.
D: Nu este atât de grav, dar în maxim 1 am trebuie sa facem transplantul.
C: Mulțumim.
D: Pacienta vrea sa vorbească cu Claudia, Amy și Andreea. Salonul ei este în capăt.
Plecam spre salonul ei. Stătea întinsă în pat. Avea ochii roși. Cat o fi plâns micuța?
A: Nu mai plânge.
Am: De ce plângi?
C: Din cauza dobitocului de Darius.
E: Nu po..O..ot să cred că este cu Nora.
A: Este un bădăran.
Am &C: Așa este. Spun la unison.
A: Fi puternică. Trebuie sa lupți. Nu te lăsa învinsă. Arata le cine ești.
C: Ely, fi puternică. Fi puternică.
Am: Câștigă lupta. Nu te lăsa învinsă.
E: Mulțumesc fetelor. Nu voi ramâne o învinsă. Voi triumfa.
   Nu pot suferi după un bădăran. Trebuie să mă schimb. Voi deveni o nouă eu.
  E: Când mă externează?
  Am: Imediat. Mă duc cu Cristian să rezolv.
  Tot drumul m-am gândit la Darius. Cum poate fi așa indiferent. Ma jignit. Nu pot sa cred. Credeam că suntem prieteni.

           Perspectivă Darius.

   Nu suport să o vad așa. Toata tristețea io provoc. Poate așa e mai bine. Ea nu va fi rănită, dar inima mea cu siguranță. O nu! Ce mi se întâmplă? Te-ai îndrăgostit!  Tu cine ești? Conștiința ta!
Nu am nevoie de tine. Acceptă. Te-ai îndrăgostit de tocilară. Trebuie să recunosc. Poate o plac.
  Trec pe lângă niște colegi. Discută despre Ely. Cristian a dus*o la spital. O grămadă de întrebări îmi acaparează mintea. Oare e bine? De ce a dus*o la spital? Trebuie să aflu.
  Îl sun pe Cristian, dar îmi răspunde Amy.
  Da: Buna, frate!
  Am: Cristian nu poatwe vorbi. Sunt Amy.
  Da: Cum se simte Ely?
  Am: Cum poți să te interesezi de ea după tot ce i-ai făcut. Ea suferă din cauza ta. Nu vrea sa te mai vadă. Dispari din viața ei.
  Îmi închide imediat. Ce am putut să îi fac? Ea s-a purtat foarte frumos cu mine, iar eu sunt un bou. Așa este! De unde îmi pot lua o naua conștiință? Trebuie să uit de toate astea. Cel mai bine e să o chem pe Nora in seara asta la mine. O să uit de Ely.

          Perspectivă Amy

Cum are curajul asta.Trebuie să vorbesc neapărat cu Cristian.
  Am: Iubitule. Trebuie să vorbim.
  C: Ce s*a întâmplat iubițica?
  Am: Daca îmi mai zici așa...**Îi dă o palmă**
  C: Am înțeles iubito.
  Am: Trebuie să îl îndepărtăm pe Darius de Ely. El ia provocat toată durerea.
  C: Nu pot sa cred.
  Am: Are tupeul să sune sa se intereseze de starea ei.
  C: Nu se poate.
  Am: Când le spui părinților tăi de starea lui Ely?
  C: Astăzi. Vor fi acasă când ajungem. E mai bine să îi spună ei.
  Am: Așa este. Putem să mergem acasă? Mirosul de medicamente nu îmi place.
  C: Așa este. Este molipsitor. Haide să o luam pe Ely.
  Am: Haide.

        Perspectivă  Ely

  Ajunsă acasă mă duc în camera mea. Îmi iau o pernă în brațe și încep să plâng. Trebuia să îmi scot toată mâhnirea.
  ***
După ce am terminat cina vreau să plec.
  M: Elena!Stai! Trebuie să vorbim.
  E: Ce este mami?
  M: Ești bolnavă.
  E: Sunt sănătoasă.
  M: Nu ești. Ai insuficiență renală. Nu este grav, dar trebuie sa faci un transplant de rinichi.
  E: Cum?
Nu pot sa cred. Pot sa mor. Merg în camera mea. Gândul meu se duce la acel transplant. Daca nu voi primi niște rinichi noi o să mor. O bătaie în ușă.
  E: Intră.
  Am: Stiu că te-ai speriat, dar fi puternică.
  E: O să mor.
  Am: Asta nu se poate întâmpla. Tu trebuie să fi puternică. Nu poți să te dai bătută.
  E: Mulțumesc!
Am: Deoarece ești prietena mea.
  E: Îmbrățișează-mă.
Amy a ieșit din cameră. Mă bag la somn deoarece maine o să fiu o nouă eu.






    P.S. cea de la media este Andreea. Sper să vă placă cartea. Aștept părerile.

      Voi posta cam 2 capitole pe săptămână.
       VĂ     Iub. Iub. Iub.
 

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum