∆capitol∆10∆

2.4K 68 3
                                    

     Misiunea 1⃣
    
  După o lună.

   O lună superbă pot să spun. Eu și Darius formăm un cuplu perfect. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
M-am integrat bine în mafie chiar dacă nu plăcut la început. În 3 zile am prima mea "misiune".
  Da: Iubito unde ești?
   E: În camera ta.
  Într-un minut este în cameră.
   E: Ce e?
  Da: Am niște treabă la sediu. Trebuie să plec.
   E: Bine :(.
  Da: Vino aici. Spune și își deschide brațele.
Merg la el în brațe.
Da: Te iubesc.
  E: Și eu. Dar, nu știu, vreau să petrecem mai mult timp împreună.
Da: Știu. Uite *îmi ia fața în mâinile lui* promit că în weekend-ul asta vom merge undeva. Doar noi doi.
  E: Doar noi doi. Spun și facem asta💏. Sărutul este unul lent, dar foarte romantic.
  E: Acum BYE. Spun și îl împing afară.

  Perspectivă Andreea

    Sunt cu Dominic lângă un lac. Nu știu de ce.

  Amintire

""" Stau pe pat și citeam Unica. Deodată sunt luată pe sus.
  And: Lasă-mă jos! Nu am chef de glume. Spun bătândul cu pumni în spate, dar fără rezultat. Ieșim din casă. Amy intra pe alee.
  Am: Ce se în... Dar nu apucă să termine că Dominic mă pune pe locul pasagerului, iar el urcă la volan.
  And: Ești nebun?
   Do: După tine păpușă. Spune și pornește motorul. Îmi intorc capul spre geam și privesc străzile L.A.
  Do: Ai de gând să stai bosumflată tot drumul?
  And: Te interesează?
   Do: Da. Te iubesc.
  And: Sunt doar vorbe goale. Crezi că sunt ca toate fufele cu care te culci tu, dar nu, eu sunt o fată cu demnitate și orgoliu.
  Do: Da. Înainte să te cunosc mă culcam cu toate fufele, dar după ce ai intrat în viața mea doar tu contezi.
And: Sunt doar minciuni. Nu îți răci gura degeaba.
  Atunci a oprit mașina și a început să țipe.
  Do: Minciuni? Te iubesc din toată inima mea. Mi-aș da viața pentru tine. De când ne-am despărțit sufăr. Nu te-a interesat că mă drochez sau fumez. Te gândești doar la tine.
  Lacrimile încep să se verse. S-a drogat și eu nu am știut. Cum am putut fi orbită de aceea imagine, care poate nici nu este reală. Atunci am izbucnit și eu.
  And: Când te-am văzut cu aia am simțit că vreau să mor. Îi spuneai că o iubești. După ce am ieșit din spital vroiam să ne împăcăm, dar eațiunea mia spus să nu o fac. Am început să te ignor, dar inima mea îți aparține.
  Do: Aia era doar o fufă din mafia rivală. Prin ea puteam obține informați. Ai înțeles totul greșit. Spune el puțin mai calm.
  And: Putem să ne continuăm drumul. Acum nu pot vorbi.
  Do: Bine."""

  Revenire

  În față văd o pătură și un coș de picnic.
  And: Ce facem aici?
   Do: Vino! Spune și îmi arată spre pătură. Îl urmez și mă așez pe pătură. Privesc lacul în care ultimele raze ale soarelui se oglindesc.
  Do: Știi de ce te-am adus aici?
And: Nu.
  Do: Te-am adus aici să povestim.
And: Eu nu am ce povesti.
  Do: Dar eu da. Și tu o să mă asculți. Bine?
And: Ok.
  Da: Suntem de acord într-o privință. Când eram mic mama mă iubea foarte mult. Mă aducea deseori aici. Stăteam și ne jucam, făceam picnicuri și căutam fructe de pădure. Tatei nu îi plăcea să vină aici. El mereu a fost ocupat cu serviciul și mă neglijea. Până când, într-o zi, eu mă jucam cu acest avion *scoate avionul din coș* și mama se uita la mine de pe pătură. Eu m-am îndepărtat, iar când ma-m întors mama nu mai era. Toate lucrurile ei erau pe pătură, dar ea nu. Am căutat-o, dar nu am dat de ea...
  Eram surprinsă. El a avut o copilărie frumoasă până când mama lui a dispărut. O lacrimă i se prelinge pe obraz, dar eu o iau.
  And: Liniștește-te. Spun și îl strâng într-o îmbrățișare. El își pune capul în poala mea și eu mă joc cu părul lui.
  Do: Tata s-a recasătorit după o lună. În clasa a 8 a am început să fumez și să mă droghez. Am făcut toatea astea până te-am  cunoscut.
 
  ***

Stăteam fără să spunem nimic.
  Do: M-ai iertat?
And: Aaaa...
  Do: Spune-mi în față.
And: Ammmm...Da. Spun puțin nesigură.
  Do: Atunci de ce nu vrei să ne împăcăm?
And: Nu știu. Inima îmi spune că da, dar rațiunea nu.
  Do: Ascultăți inima.
And: O să mă gândesc.

***

Cerul s-a întunecat. Picări mici coborau din negrul cerului.
  Do: Ia asta. Haide. Spune și îmi dă geaca lui de piele. Fugim amândoi plin miile de picaturi spre mașină. Mă împiedic, dar el mă prinde și mă aduce mai aproape de el. Buzele noastre se ating, iar noi punem în acest sărut toate sentimentele care ne leagă.

 
     Peste 3 zile. 

  Perspectivă Darius

Azi este o zi mare pentru iubita mea. Astăzi are prima ei "misiune". Este falsă, dar ea nu știe. Părinți ei vor să-i testeze abilitațile. Cred că după asta voi lua bătăiță. (😂😂😂)

  Perspectivă Ely

Mă pregătesc pentru prima mea "misiune". Vom merge într-un depozit. Eu voi face echipă cu Cristian și un membru al mafiei, iar cealaltă echipă va fi formata din Darius, Octav și încă o fată. (tot membră).
  Mă îmbrac cu o pereche de colanți, un maieu negru și geaca mea de piele. În picioare îmi iau niste botine.

  ***

Cr: Haideți. Ryan ( băiatul) stai în față, Ely după tine, iar eu după ea.
  E: Ok.
Intrăm în cladirea darapanata. Nu era nimeni. Ajungem în mijlocul camerei în care am intrat. Nimeni și nimic. Zici că suntem într-un film horror.

  ***

Îi văd pe ceilalți la intrare. Un bărbat cu încă 3 după el. Toți au cagule. Cel din față începe să vorbească.
  ???: Ce avem noi aici?

  Perspectivă Darius

Când îi aud vocea îmi dau seama că este Drake. O misiune falsă s-a transformat într-una adevărată. Acum singura prioritate este să o apăr pe ființa iubită.

***

  Perspectivă Ely

După ce ne-am împușcat uni pe alți i-am doborât. Acum iesim cu toți din depozit, dar se aude un zgomot, iar mâna nu îmi mai este capturată. Mă uit în spate și...

  Hey nebuneilor. Ce mai faceți?
  Sper să vă placă acest capitol.
   Aștept păreri și voturile.


  Cred că următorul capitol va fi postat duminică sau luni.

  Capitolul special va fi postat pe 1 MARTIE.


  Vă iub: ❤❤❤❤❤
  Vă iub: ❤❤❤❤❤
  Vă iub: ❤❤❤❤❤
  Vă iub: ❤❤❤❤❤
  Vă iub: ❤❤❤❤❤

 

 

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum