Capitol 6

1K 45 5
                                    

O zi din viața mea

  PERSPECTIVA ELY

După o săptămână

   Apele erau liniștite. Oliver se întorsese din America foarte liniștit și nu mi-a mai reproșat nimic.  Darius mai dă târcoale casei,  dar nimic altceva.
  Mă îmbrac așa:

   Mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Îmi fac machiajul acesta:

Îmi fac machiajul acesta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


  Îmi încalț botinele și ies pe ușă. Taxiul pe care l-am chemat ajunge în câteva minute.
  Ajung în fața scări blocului unde stă Nora. Ajung în fața apartamentului și bat la ușă.  Îmi deschide Nora și un Edy foarte zâmbăreț.
  Nora: Bună!
  Ely: Hey!  Edy,  ce faci??
  Edy: Mă joc. spune prichindelul care începe să alerge prin cameră. Nora mă îmbrățișează strâns și îmi plasează un sărut pe obraz.  Mă invită în living.
  Nora: Cum te simți?
   Ely: Binișor! Vreau să merg la Erin în vizită. Îmi este foarte dor de ea.
  Nora: Te înțeleg.  Dacă aș sta departe mai mult de o zi de acest pitic cred că ași înnebuni.
  Chicotesc ușor și mă gândesc la viața mea dacă rămâneam cu Darius,  îl iertam și aveam o familie reușită. Cred că aș fi trăit cele mai frumoase clipe ale vieți. Cum ar fi arătat o zi din viața noastră :

  " Darius: Bună dimineața rază de soare! spune și mă sărută.
   Ely: Bună dimineața iubitule.
   Darius: Mă gândeam să mergem la casa de vacanță.  Să stăm câteva zile și să ne relazăm.
   Ely: Ar fi bine.  Erin cred că va fi foarte fericită.

  ***

  Ajungem la casa de vacanță.


  Darius o ia pe Erin în brațe,  iar eu îmi împleticesc degetele cu ale lui.
   Erin: Tați, melgem pe plajă?
   Darius: Da pitic. spune și micuța ridică mâinile în sus de bucurie.

  ***

Mă așez pe șezlong și îmi pun ochelari de soare.
  Darius: Îți etalezi formele în fața acestui soare răvășitor?
   Ely: Vă deranjează?
  Darius: Atâta timp cât eu sunt stăpânul inimi tale nu mă deranjează.
   Chicotesc ușor și privesc la imaginea din fața mea: O familie perfectă "

   Nora: La ce te gândești?
   Ely: O familie perfectăm
   Nora: Elena? 
  Strigatul prietenei mele mă  trezește din visare.
   Nora: La ce te gândeai? 
   Ely: Eu,  Darius și Erin,  familia perfectă.
   Nora: Așa e.  Dar,  nu se mai poate.
   Ely: Știu...
   Nora îmi întinde o ceașcă de ceai.  Îi sună telefonul și se duce în bucătărie. Edy mă ia de mână și mă trage până în dormitor. 
  Edy: Mătușa,  tu ști cine e tatăl meu? 
  Rămăsesem fără cuvinte. Un băiețel de un am s-o opt luni îmi pusese capac.
  Ely: Despre el trebuie să vorbești cu mana ta.
  Edy: Dal ea,  nu vlea să vorbească despre el.
   Mă duc în bucătărie după ce îl asigur pe Edy că mama lui îi va povesti despre tatăl sau.
  Ely: Edy m-a întrebat despre tatăl lui.
  Nora: O face de vreo săptămână într-una.
  Ely: Și ce ai de gând?
  Nora: O să îi arăt câteva poze cu el.  Dar,  tu cu Darius ce vei face? 
   Ely: Va trebui să îi spun adevărul.  A mai fost de câteva ori pe la Erin.
  Nora: O să îi spui că Erin e fiica lui? 
  Ely: O să îi spun la momentul potrivit.







 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum