😙Laura😙Stefan😙

1.6K 54 0
                                    

                               CAPITOL SPECIAL

                           Perspectivă        Laura                    

   L: Iubitule?
   S: Hmmm. ...
   L: Când aveai de gând să îmi spui că ai un frate?
   S: Acum. Laura, am un frate pe care îl cheamă Octav. El stă în Las Angeles cu părinții mei. * toate datele*
   L: Mulțumesc. Chiar nu ştiam  aceste lucruri. Spun ironică. Mă îndrept spre bucătărie pentru un  pahar cu apă.  Stefan mă cuprinde cu brațele lui pe la spate şi îmi sărută gâtul. Tresar la atingerile lui, iar când mă întoarce ca să mă sărute, din greşeală, îi torn paharul cu apă pe față.
    S: Ce ai făcut?
    L: Scuze! Nu am vrut. Spun eu  râzând de ipostaza în care era.
    S: Las că vezi tu! Fugi! Eu mă conformez. Începem să ne alergăm prin apartament ca doi copii mici. Când mă prinde începe să mă gâdile.
    S:  O să te fac să taci!
    L: Şi cum o să faci asta?
    S: Aşa...
     Spune şi începe să mă sărute neîncetat. Deodată îşi bagă mâna pe sub cămașa mea.
   L: Nu acum. Spun, el trăgându-şi mâna.
   S: De ce? Vreau copii.
   L:  Şi eu, dar în jumătate de oră trebuie să fim la facultate.
   S: Mai e timp.
   L: Nu mai e perverse.  Spun şi mă ridic.

   ***

   Mă îndrept spre cafeneaua de lângă facultate pentru a bea cafeaua care îmi dezmierda simțurile. Când intru îl văd pe Stefan stând cu.... Karina? Ce naiba caută ăsta doi împreună? De ce curvă de Karina îl pipăie? Nu mai înțeleg nimic. Merg la o masă să văd mai bine ce se întâmplă.  Îl sărută, iar el acceptă. Nu mai pot să fiu martoră a acestei scene. Merg lângă ei.
   L: Prostule!  Cum ai putut?
   S: Nu e ceea ce ... Încearcă el să se justifice īn fața mea.
   L: Taci! Asta e pentru că ești prost şi nesimțit. Spun şi îi dau o palmă. Asta pentru că ai zis că mă iubești.  Spun şi îi dau încă o palmă. Şi ăsta ca să te înveți minte. Spun şi îi dau încă o palmă după care plec din cafenea trântind uşa.

    ***

  S-a făcut noapte. Banca o să îmi fie prietenă la noapte. Nu pot să dau fața cu Stefan. S-a sărutat cu târfă aia. Deodată un bărbat se apropie de mine. Îmi pune ceva pe față şi....











    Hey nebunilor. Acest capitol l-am făcut pentru al înțelege mai bine pe cel care va fi postat duminică.






     Păreri şi voturi.






     Am postat o nouă carte. Iubire Complicată. O puteți găsi pe profilul meu.  Sper să vă placă.






    Pupici😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum