Dați play la cântec.
FOR YOU--LIAM PAYNE AND RITA ORA (FIFTY SHADES FREED)
O zi de neuitat
PERSPECTIVA ELY
Stăteam pe fotoliul din camera mea temporară. Chiar mi-a pus capac cu aceea întrebare. Aș vrea să îi dau o a doua șansă, dar orgoliul meu este prea mare. Îi trimit mesaj prietenei mele.
Sper să înțelegeți ce conversație au avut.
Termin de vorbit cu Nora și merg la Erin. Aceasta se juca cu un trenuleț.
Erin: Turnu face ciu-ciu!
Zâmbesc, după foarte mult timp zâmbesc cu adevărat. Merg lângă ea și îmi iau și eu un trenuleț. Ea îmi explică ce trebuie să fac și începem să ne jucăm.Darius: Ce fac prințesele mele?
Spune din pragul uși. Erin merge la el și îl trage până lângă mine. Îi dă și lui un trenuleț și îi explică regulile.
După o oră în care am stat împreună toți trei, aceea doamnă ne cheamă la masă.***
După ce mă asigur că a adormit ies încet din cameră. Cobor la parter și Darius mă întâmpină cu două căni de ceai. Îmi întinde una și îmi face semn spre canapea.
Darius: Te-ai mai gândit?
Ely: Aș vrea să îți dau încă o șansă, dar...
Darius: Mereu există un dar. Dar, nu poate lipsi din relația noastră. țipă la mine.
Ely: De ce nu înțelegi că eu sunt căsătorită cu bărbat agresiv și nu pot să bag divorț când vrei tu? îi replic la fel de acid. Acesta dă cu pumnul în mica oglindă de pe hol și scoate un mic geamăt de durere. Vine înapoi cu mâna sângerând. Mă apropi de mâna lui, dar și-o trage. Doamna aceea, Elizabeth, vine și îi bandajază mâna.***
Plânsul lui Erin se aude și mă ridic leneșă din pat. Merg la ea în cameră și îl văd pe Darius liniștind-o. Mă duc în spatele lui, iar pitica se joacă cu firele mele de păr.
Erin: Vleau să dorm cu voi.
Darius merge spre dormitorul lui cu ea. Intră amândoi, dar eu mă opresc la ușă. Habar n-am ce să fac.
Darius: Bine și mami imediat.
Aud vocea angelică a lui Darius și intru în dormitor. Peste tot era întuneric. Mă mir cum nu m-am împiedicat de ceva până la pat.***
Mă trezesc într-o altă cameră cu tonuri închise. Pereți sunt gri, iar mobila neagru cu bleumarin.
Încerc să mă ridic, dar un braț nu mă lasă. Încerc să îl dau la o parte, dar nu îl pot mișca. Acesta se
întoarce și începe să se trezească.
Darius: Iubito, bună dimineața! spune și mă sărută pe obraz.
Ely: Bună dimineața!
Darius: Este foarte bună.
Ely: De ce crezi asta?
Darius: Am dormit împreună și acum, când ne-am trezit, puteai să mă lovești, dar nu ai făcut-o. spune urcandu-se deasupra mea. Începe să mă sărute și să muște din pielea sensibilă a gâtului. Începe să îmi șoptească suav la ureche: Nu-i așa că îți place și ție?
Am împietrit. Nu mă mai puteam mișca. Când îi simt buzele aproape de ale mele reacționez și îmi pun mâinile pe pieptul lui în semn de retragere. Acesta nu bagă în seamă acțiunile mele și mă sărută. Când vede că nu mă alătur mărește templul. Îmi încolăcesc brațele în jurul gâtului sau și îi răspund la sărut. Ne despărțim când rămânem fără aer. Ne uităm unul în ochii celuilalt și parcă transmitem cuvinte pe care ne e teamă să le spunem pentru a nu strica momentul.
Ușa se deschide și o fetiță foarte zglobie își face apariția. Se urcă numaidecât în pat și se pune între noi.
Ely: Pitic, la mulți ani!
Erin: Nu mai sunt pitic. Sunt male.
Ely: Așa este mica mea prințesă astăzi faci 2 anișori.
Darius se miră la început, dar apoi un zâmbet îi apare.***
O îmbrac pe Erin cu asta:
Eu mă îmbrac cu asta:
Coborâm jos unde Nora împreună cu Edy ne întâmpină zâmbăreți. Erin aleargă și își îmbrățișează prietenul. Aceasta îl trage după ea în camera de joacă.O îmbrățișez și eu pe Nora și ne așezăm pe canapea.
Nora: Ești în aceeași stare ca și ieri?
Ely: Am dormit împreună.
***
Ely: Ai adus tot ce trebuie?
Darius: Da. Începem?
Ely: Desigur.
Încep să facem tortul pentru Erin. Nora este cu cei doi care nu se opresc prea curând din alergat și țopăit.
Ajungem la partea în care trebuie să punem faina, iar Darius îmi declară război.Ultimul capitol este pe drum. Cu siguranță nu va întra în următoarea jumătate de oră, dar cu siguranță mâine.
Nu vreau să o lungesc aici cu Mulțumirile, dar în ziua în care această carte a împlinit un an am făcut 20 de mii de vizualizări. Vreau să vă mulțumesc și sper să creștem acest număr, poate să îl dublăm.
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...