~capitol~5~

3.8K 101 9
                                    

        Ely & Darius.  

  Încă nu îmi vine să cred că formez un cuplu cu Darius, dar nici că el mă place.
  După un duș revigorant de aproximatic de 45 de minute.
Îmi îmbrac pijam
alele cu ursuleți și mă trântesc în pat. Trag plapuma peste mine și cad într-un somn adânc.

***

Simt o mână peste talia mea. Deschid ochii,iar el îmi lasă un sărut pe frunte.
  Da: Sunt eu. Nu te speria.
   Mă întorc cu fața spre el.
  E: Cum de?
Da: Cheia de sub covor.
  E: De ce ai venit?
Da: Îmi era dor de iubita mea și doream să o văd. Te-ai supărat?
Cu siguranță m-am înroșit.
  E: Crezi că vor accepta relația noastră?
Da: Nu te gândi la asta acum. Ei sunt prieteni tăi.
  E: Dar, fetele te cam urăsc.
Da: Hai să ne culcăm.
Îmi pun capul pe pieptul lui și intru în lumea viselor.

***

  Lumina soarelui îmi gâdilă fața. Deschid ochii și îl văd pe el. E așa de frumos când doarme. Mă holbez de ceva timp la el. Mă surprinde cu un sărut, iar eu îi răspund fără chip de ezitare.
  Da: De ce te holbai?
   E: Ce făceam?
  Da: Am vazut deci nu te mai ascunde în perne.
   E: ...
  Da: Acum trebuie să te pedepsesc. Ști?
Începe să mă gâdile.
  E: La..să..mă în ... pa...ce. Fac..c.e vrei.
Da: Ce spuneai?
  E: Îți îndeplinesc o dorință.
Da: 2 sãruturi.
M-am apropiat și mi-am zdrobit buzele de ale lui.El a făcut dintr-un sărut tandru unul sălbatic în care mă luptam să țin pasul cu el. După terminarea sărutului m-am uitat la telefon. Era deja ora
11:45.
  E: Este destul de târziu iubitule.                 Da: Cum fac să ies?
E: Stai să văd dacă s-au trezit.
  Deschid ușa camerei, iar de la parter se auzeau voci. Asta nu înseamnă decât că s-au trezit.
  E: Avem o problemă.
Da: Sunt jos?
  E: Da. Cum ieși?
Da: Pe geam. Sar.
  E: Ești sigur?
Da: Am mai făcut asta.
Îmi lasă un sărut pe frunte și părăsește camera. Îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac cu o pereche de blugi tăiați și o bluză albă, simplă și lărguță.
Cobor scările, iar jos se aflau toți.
  E: Hey!
Toți: Hey!
  Am: Ce bine că te-ai trezit.
   Mă așez pe fotoliu turcește și continuăm discuția.
S: Ști că putea să iasă și pe ușă? Nu îl băteam.
  Simțeam cum mă rușinez.Cu siguranță voi fi supusă unui interogatoriu.
  Am: De cine vorbești?
   S: Un brunet cu o mașină Bmw i8.
  Laura îi dă o palmă ușoară peste obraz.
  La: Nu mai vorbi.
  Am: Este el?!
  Dau afirmativ din cap, iar Amy mă trage pe scări.
  Am: Fetele după miChiar rebuie să ne povestească tot. Băieți sunați-l să vină aici.
   V: Despre cine e vorba?
   Do&O: Chiar așa, cine este norocosul?
   Bry: Darius prostănacilor.
Am urcat la mine în cameră.
Am: Când? Cum? Unde?
  E: Aseară...( a spus toată povestea)
După ce am povestit cum s-a întâmplat cu toate detalile am coborânt la parter. Venise și Darius.
  Da: Hey!
  Am: Dacă o rănești până în dimineața următoare ești la spital sau mai bine în mormânt.
Darius își ridică mâinile în aer în semn de predare. Dau să mă așez pe covor dar Darius îmi face semn să mă așez la el în poală. Mă așez și îi simt respirația caldă tachinându-mi pielea gâtului.
Da: Mi-a fost dor de baby. Îmi spune în șoaptă ca nimeni să nu ne audă discuția. Îmi plasează mici sărutări la baza gâtului mergând cu ele spre păr.
  Da: Mi-ar fi plăcut să fim singuri. Vreau să te sărut și să...
  Andreea îl întrerupe.
An: Și ce facem acum?
Br: Nu știu.
Cr: Adevăr și provocare.

***

După ce ne-am jucat cred că vreo 3 ore fiecare s-a retras în camera lui și evident că Darius a poposit în camera mea. Imediat ce am închis ușa Darius și-a presat buzele peste ale mele și m-a împis până ce spatele meu a atins peretele rece.
  Da: Ce dor mi-a fost de tine. Ai niște buze așa moi. Vreau să am parte de fiecare particică a corpului tău.
Își presează încă o dată buzele de ale mele.
După ce rămânem fără aer ne desprindem din sărut.
Da: Mai vreau.
  E: Las-o mai ușor perversule. Acum ce facem?
Da: Eu zic să ...
  E: Păstrează-ți gândurile perverse. Deci?
Da: Mergem la o plimbare?
  E: Mda... Mă duc să mă schimb.
Fac un duș scurt și mă îmbrac cu o pereche de blugi negri, o bluză albă cu o linie neagră la gât, converși mei albi și geaca de piele. Ca acesoria iau acest colier din pene. Părul îl prind într-o coadă de cal.

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum