¶capitol¶7¶

2.8K 87 1
                                    

    
    Da: Ea este...
     E: Spune odată.
    Da: Ea este o târfă cu care mi-am petrecu câteva nopți, dar ea a înțeles altceva.
   E: Sper că este adevărat dacă nu nu știu ce se va întâmpla.
  Da: Putem lăsa astea deoparte?
   E: Da.
  Da: Pot să îmi primesc sărutul de dimineață?
   Îi dau un pupic pe obraz și am plecat din pat.  M-am pus pe scaunul de la birou și mi-am luat telefonul. În timp ce îl butonam mă învârteam cu scaunul.
  Scaunul îmi este oprit, iar eu îmi las telefonul și mă ridic de pe scaun revoltată.
  Da: Acum îmi dai și mie atenție?
   E: De ce m-ai oprit?
  Da: Pentru asta...
Îmi spune și se năpustește asupra buzelor mele. Îmi prinde fesele în mâinile lui, iar eu, din instinct, îmi înfășor picioarele în jurul taliei lui. Mă trântește în pat, iar el se pune peste mine. Pentru a nu mă strivi se ține în brațe. Își mai strivește încă o dată buzele de ale mele, iar eu îmi înfig mâuinile în părul lui brunet.
  Da: Cred că trebuie să ne oprim.
   E: Cred că da. Spun cu un pic de tristețe în glas. Darius se ridică din pat și intră în baie. Cred că s-a cam supărat. Îi urmez gestul și iau leptopul în brațe.

  ***

  E: Știi că te iubesc?
Da: Da. Dar, dacă mai repeți mult asta o să devi enervantă.
  E: Ce ai spus?
Da: Că te iubesc.
  E: Mai vorbim noi. Acum dute că dacă nu pleci acum nu vei mai scăpa.
Da: Nu vreau să mai scap.
  E: Bine, Bye. Spun și îi dau un pupic pe obraz. Dau să plec, dar îmi prinde încheietura.
  Da: Asta e un sărut. Spune și își presează buzele de ale mele. Îmi pun mâinile după gâtul lui și urc spre podoaba capilară.
  După terminarea sărutului fug în casă. Urc scările până în camera mea și mă trântesc în pat.

  ***

Br: Vrei să mergem la mall după terminarea orelor?
  E: Da. Dar cine vine?
Da: Eu, tu și Andreea.
  E: Bine. Mă duc la oră.

  ( în clasă )

    Da: Iubito? Vrei să vi la mine după școală?
    E: Nu pot. Am planuri.
   Da: Cu cine? Dacă se poate știi.
    E: Merg cu fetele la moll.
    Da: Bine, dar trebuie să te revanșezi.
    E: Bine. O să mă gândesc cum.
   Da: Sâmbătă seara la ora 20:00 să fi gata.
    E: Pentru ce?
   Da: Tu doar să fi frumoasă așa cum ești mereu.
   E: Am înțeles mesajul.

  ***

  Este ora 18:23 ar cam trebui să încep să mă aranjez. Îmi aleg o rochie galbenă la care am asortat niște sandale albe de aceeași culoare ca plicul. La machiaj am făcut ceva natural, iar părul mi l-am buclat.

    Era ora 19:52, iar Darius trebuia să ajungă din moment în moment. La auzirea soneriei cobor încet scările. Când am călcat pe ultima treaptă mâna îmi este prinsă de a lui. Amândoi zâmbim sincer și rămânem nemișcați.
  Cr: Să o aduci acasă înainte de miezul nopții.
  Da: Ok bro.
  Am: Să vă distrați.
   E: Pa mamă și tată.
Spun și închid ușa. Darius îmi deschide portiera ca un gentălmen.
  Da: Sunt foarte protectori și amuzanți.
   E: Și-au cam însușit rolul de părinți.
  Da: Știi că ești foarte frumoasă și sexy?
  Este așa de drăguț. Cãt de mult aș vrea să îl sărut în acest moment.
  E: Nici tu nu ești mai prejos, iubitule.
Da: Adică spui că sunt sexi?
  Acum cu siguranță sunt roșie la față.
  Da: Nu trebuie să te rușinezi. Știam deja că sunt sexi.
  E: Dar, ce modest ești.
Da: Știam. Spune și își pune mâna pe coapsa mea. Eu îmi așez mâna peste a lui și zâmbesc sincer.
  E: Mulțumesc!
Da: Pentru ce?
  E: Pentru că ești aici și ai grijă de mine.
Da: Toate astea le fac deoarece te iubesc.
  E: Și eu te iubesc.
Spun, iar el îmi prinde buzele într-un sărut tandru. Îmi bag mâinile în părul lui și îl trag mai aproape. Ne oprim când rămânem fără aer.
  E: Și, unde mergem?
Da: O să vezi.

***

  A fos o seară extraordinară. Am râs și am vorbit cu Darius, cel mai bun iubit din lume.
  E: A fost minunat.
Da: Și încă nu s-a terminat.
  E: Ce mai pregătești misteriosule?
Da: Veți vedea Domnișoară Gonzalez.
  E: Domnișorule McCall ce amuzant sunteți. Spun și amândoi dăm într-un râs jucăuș.

   ***

Da: Am ajuns.
  Spune și îmi ia mâna întra lui.
  E: Acum poți să îmi dai eșarfa de pe ochi?
  Da, ma legat la ochi ca să nu văd drumul spre surpriză.( sarcasm)
Da: Da. Spune și îmi dă eșarfa jos. Briza se izbește de corpul meu, iar sunetul valurilor este un cântec.
  E: Ești cel mai bun iubit din lume. Spun și îi sar în brațe.
  Da: Descaltă-te și să mergem să ne plimbăm.
  Fac întocmai. Este superb. Noi doi, doi îndrăgostiți, plimbându-ne pe plajă la lumina lunii.

***

Da: Știi, când eram mic în fiecare zi de vară mergeam pe plajă cu ... familia mea. Îmi plăcea să înot și să mă joc în nisip.
  E: Când eram mică nu prea mergeam la plajă. Părinții mei era întotdeauna ocupați cu serviciul și nu avea timp de mine și Cristian, noi stăteam acasă cu Magdalena.
Da: Îmi pare rău că nu ai avut parte de mare atât cât am avut eu.
  E: Să nu îți pară. O să trebuiască să vi cu mine la plajă în fiecare zi.
  Da: Da, dar cu o singură confiție.
   E: Ia spune, sunt curioasă.
  Da: Eu îți aleg costumul de baie.
   E: IUBITUL MEU E GELOS! IUBITUL MEU E GELOS! Strig și încem să alerg prin nisip. Sunt super mega fericită! " Știu! Acum aleargă deoarece iubitul tă gelos vine după tine"
Conștiință? Trebuia să îmi strici tu toată distracția.
  Da: Vezi că te prind!
  Ce împiedicată! M-am împiedicat într-o piatră.
  Da: Ești bine?
   E: Cred că da. Spun, iar Darius mă ridică.
  Da: Te-ai tăiat într-o scoică. Spune și își rupe cămașa. Ia bucata de material și o înfășuară în jurul lovituri.
  E: Știi că nu trebuia să faci asta?
Da: Nu vreau să pățești nimic.
  E: Dar, asta e o mică zgârietură.
  Nu mai spune nimic śi se așeză lângă mine pe nisip.
  Da: Vezi aceea stea?
   E: Da.
  Da: Aceea este steaua noastră. Ea a strălucit cel mai mult când noi ne-am sărutat prima dată.
  Eu îi dau un pupic pe obraz. Mă așez la loc și privesc cerul. Darius mă ia prin surprindere cu un sărut și se pune peste mine. Eu îmi bag mâinile în părul lui și îl trag mai aproape.

***

E: Cred că ar trebui să mergem.
Da: Haide. Spune cu supărare în glas.
E: Știu că vrei să mai stăm împreună, dar " părinții " mă vor acasă. Am început să râdeam amândoi. Darius își împletește degetele cu ale mele și pornim spre mașină.
   De așa o seară nu voi avea parte prea curând.
  
  

     Un capitol cam siropos, dar următorul va fi cu certuri și poate cu desp...
  Vă iub cititorilor.
  Te amo más...❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
   Aștept păreri și voturi.

 

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum