Te iubesc
Vă multumesc încă o dată. Doar datorită vouă
cititori mei dragi.AȚI VREA SĂ FACEM UN GRUP PE FACEBOOK?
AȘTEPT RĂSPUNSURI ÎN COMENTARII.
Perspectivă Ely
I-am pus capac. Asta e sigur. A ramas nemiscat. Stă încremenit de 3 minute.
Ely: Daca nu ai ceva de obiectat mă duc să fac un duș.
Darius: Da, recunosc, sunt gelos. Dar, știi de ce? Deoarece nu pot trăi făeă tine.Daca ai pleca aș claca. Aș deveni un om viu, dar pe dinăuntru mort. Spune aproape tipând, iar apoi iese val-vârtej din cabană. Am început să alerg după el, dar nu l-am ajuns. M-am întors la cabană m-am trantit pe canapea, cu luminile stise, și am început să mă gândesc. El chiar a fost sincer cu mine. Și-ar da viața pentru mine și eu, ce am facut, am decis să cred în aparențe.PERSPECTIVĂ DARIUS
Ajung pe la ora 9 seara în cabană. Totul era beznă. Cu siguranță se culcase. Am aprins lumina în sufragerie și am fost surprins că era acolo și privea în gol.
Și-a dat seama de prezența mea și s-a întors. Am decis să o ignor așa cum face și ea cu sentimentele mele si m-am dus să fac duș.Perspectivă Ely
A intrat pe nesimțite și m-a ignorat total. Am m-ai s stat un pic pe canapea până am auzit apa de la duș. Am mers în dormitor și m-am așezat pe pat.
Am aștept un timp după care el și-a făcut apariția în niste pantaloni de trening. A vrut să mă ignore, dar l-am oprit.
Ely: Chiar crezi că dacă mă ignori ni se va rezolva problema? Eu sincer nu. Spun si ma rid in picioare. Acesta îsi continuă drumul spre dulap, ignorându-mă.
Ely: Am înțeles. Am greșit. Îmi pare rău bine?
Darius: Nu trebuie să îți pară rău. Nu trebuia să o sarut pe târfa aia. Am înțeles că am greșit și fată de ãla, Albert.
Se așeaza lângă mine pe pat și începe să mă sărute.***
Sunt dezmierdată cu sărutari de când a răsărit soarele. Asta, pot spune ca este una din cele mai frumoase dimineti din aceasta luna.
Darius: Azi plecam! Îmi șoptește la ureche și mà mușcă de lobul acesteia. Îmi deschid ochii, iar el îmi i-a cu asalt buzele.***
Perspectivă Nora
Mă plimbam prin tabără când m-am ciocnit de ceva. Mi-am ridicat privirea și l-am zarit pe el, căpitanul echipei de fotbal, Josh.
Nora: Scuze! Nu mă uitam pe unde merg și ...
Josh: Nu e nimic. Te-ai lovit?
Nora: Nu. Nu am nimic. Spun înroșindu-mă.
Josh: Bine. Paa! Spune si trece pe langa mine. Eu, gandindu-mă la ce tocmai s-a intamplat m-am împiedicat de un trunchi de copac.
Am cazut, iar piciorul mă durea groaznic.
Josh: Esti bine?
Nora: Mă doare piciorul.
Josh: Poți să mergi?
Nora: Cred ca da. Spun, iar el mă ajută să mă ridic pentru a putea merge. Cum pun piciorul jos, o durere îmi străbate tot corpul.
Nora: Auuuuu..! Țip eu din cauza durerii. Josh mă ia în brațe tip mireasa și mă duce la cabană. Mă așează pe pat și mă descalță. Îmi aduce o compresa cu apa rece și ki-o pune peste rană. Se unflase destul de vizibil.
Josh: Esti mai bine?
Doar am încuviințat din cap și el s-a așezat lângă mine. Mi-a luat mâna întra lui și a sarutat-o.
Josh: Trebuie să plec. Ne mai vedem.
Nora: Pa, iubitule! Spun softit astfel încat sa nu ma auda.
Am revenit cu un copitol nou. Sper sa va placa. Maine sau chiar azi voi posta un alt capitol. Până săptămâna viitoare voi termina parte 1 a acestei cărții.
Vreau să vă spun că un coleg ofticat și gelos,că altfel nu îi pot spune, a spus despre voi, cititori mei ca sunteti niste lucruri urate.În afară de acestea a spus mult mai multe. Nu vreau să va spun deoarece nu vreau sa va jignesc prin acestea cuvinte.
Să lăsăm acest subiect în urmă.
Vreau să îmi spuneți ce părere aveți despre acest capitol și cel din urmă. Aș vrea să îmi spuneți părerea voastră despre Nora și Josh.
Vă iubesc foarte foarte, dar foarte mult.
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...