🐰capitol🐰15🐰

1.6K 56 1
                                    

                               Crudă despărțire 1

 

            Perspectivă  Ely

  Suntem toți adunați în living. Octav primește un telefon.
   Oc: Frate ce mai faci?
   St: ...
   Oc: Nu se poate. Venim imediat în Londra să o căutăm. Spune şi închide.
   Toți: Ce s-a întâmplat?
    Oc: Fratele meu e un idiotul. Laura s-a despărțit de el şi acum a dispărut. Trebuie să mergem să o găsim.

    ***

   Telefonul începe să bârâie. Îl iau de pe noptieră şi răspund.
  

     Convorbire telefonică

  ???: Ely, tu ești?
    E: Da, eu sunt. Cine sunteți?
???: Sunt Henry.
     E: Ce este?
Han: Bunica ta...
     E: Ce s-a întâmplat cu ea?
Hen: Ia fost rău şi acum este la spital.
     E: Mulțumesc că mai anunțat. Voi veni cât de repede pot. Spun şi lacrimile doua năvală.  Darius vine lângă mine.
   Da: Ce ai pățit? De ce plângi? Eu mă cuibăresc mai bine la pieptul lui.  Plângi că voi pleca la Londra?
     E: Bunica... Reușesc să spun eu printre suspine.
   Da: Ce s-a întâmplat cu bunica ta?
     E:  Este la spital. Trebuie să merg. Spun şi mă trag din brațele sale. Mă duc şi scot din dulap o geantă şi bag în ea nişte schimburi.
   Da: Vrei să vin cu tine?
     E: Nu. Dute şi găseşteo pe Laura.
   Da: Pot să te duc până acolo.
     E: Nu e nevoie.  O să merg cu Alexander.
   Da: Bine. Dar promitem că vei fi bine.
     E: O să fiu. Mă duci până la casa părinților mei?
   Da: Desigur. Haide. Spune şi mergem amândoi jos.

   ***

   Da: Vei fi bine?
     E: Da. O să vorbim. Găsiți-o pe Laura. Să mă anunți dacă se întâmplă ceva.
   Da: O să te anunț. Spune prinzându-mi față în mâinile lui. Începe un sărut pasional care aş fi vrut să nu se termine, dar circumstanțele în care ne aflăm nu ne permit ca acest sărut să nu se termine.
    E: Pa. Te iubesc.
    Da: Te iubesc. Nu uita. Spune, iar eu ies din mașină.

   Perspectivă Darius

Încă o zi, încă un eșec. Laura e de negasit. Ieri am primit un mesaj anonim : " Prietena de o cauți este aproape de moarte" . Cred din ce mai mult că Drake e de vină. O să îi întind o cursă împreună cu băieții. 

***

Convorbire telefonică
   Ely - Darius

Da: Bună iubito!
  E: Bună iubitule! Vreo veste?
Da: Nu, dar cred că o vom găsi în urmatoarele zile. Tu cum ești?
  E: Sunt Ok. Mie dor de tine.
Da: Și mie. Vreau sa te sarut, să te țin în brațe, să îți simt parfumul.
E: Și eu, dar acum trebuie să o găsiți pe Laura și apoi când vei veni nu o să mai scapi de mine.
Da: Nici n-aș vrea.
  E: Trebuie să închid. Te iubesc.
Da: Și eu. Pa.
 

  Convorbire încheiată

  Îmi este așa dor de ea. Nu ne-am mai vazut de 5 zile și dena nu mai pot sta fără ea. De Cristian și Octav nici nu mai zic. Ei vorbesc cu iubitele lor 8 din 24. Cred că sunt dependenții de ele.

***

  Perspectivă Ely

   Stăteam pe holurile spitalului. Bunica este pe moarte. Mai are de trăit câteva săptămâni. Nu știu ce o sa fac fara ea. Un baiat foarte cunoscut trece pe lângă mine. Se uită la mine și apoi își continuă drumul. Vine înapoi și mă îmbrătiseaza.
  ???: Ely, de când nu ne-am mai văzut?
  Voceea aceea, cum pot uita aceea voce?!
  E: Zayn?
Za: Cât de mare ai crescut pitic!
  E: Pot să zic același lucru. Cât timp a trecut?
Za: 8 ani cred. Cum mai ești?
  E: Bine. Viata merge înainte. Tu de ce ești aici?
Za: Iubitei mele îi scot apendicitele. Tu?
  E: Bunica.
Za: Este bine?
  E: Cât de cât.
Za:  Vrei sa mergem în parcul din apropiere?
  E: Bine. Haide. Spun și îmi pun gentuța neagră pe umăr. Ieșim amândoi din spital și o luam la pas.

***

Za: Și ce ai făcut după ce te-ai mutat?
  E: Prietenii noi, școlă nouă, acum sunt la liceu. Tu?
  Za: Am o iubita. Mă pregatesc să merg la facultate. Tu ești cam tristă. Ai pățit ceva?
   O lacrimă mi se prelinge pe obraz. Nu vreau să îl încarc vu problemele mele.
  Za: Spune-mi! Ai încredere în mine.
   E: Nu e ca nu vreau, dar nu vreau sa te incarc cu problemele mele.
  Za: Nu faci asta. Spune-mi!
   E: Bunica o să moară în scurt timp. Spun și lacrimile dau nãvală. El mă strânge în brațe și mã strange in brate.

***

  Perspectivă Darius

  Primesc un mesaj.  Tu îi cauți prietena, dar ea se întâlnește cu altul.
  În josul mesajului erau puse niște poze în care Ely se pupa și se ținea de mana cu un tip.       Nu cred aceste poze. Mai bine o sun.

***

O sun de jumatate de oră și nu răspunnde. Nu vezi că frumoasa ta iubita se tavaleste cu altul. Nu mai fi un prost. Cred că constiința mea are dreptate. În seara asta o sa mă relaxez.



  Hey nebuneilor! Scuze, scuze și iar scuze. Nu am mai avut timp sa postez. Urmatorul capitol va fi super dureros. Atât vă spun.


  Am mai postat o carte. O puteți gasi pe profilul meu. Sper sa va placă.



   Aștept multe voturi și păreri.

Vă iub❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  

 

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum