Excursie 1
Dirigu: Vom merge într- o excursie.
Toți: Yeeeeyyyyyy.
***
Eram aproape gata. Îmi pun ultimul plover în valiză, iar apoi o închid. Fac un duş scurt şi mă îmbrac aşa:
Eram gata.
***
Dirigu: ... Elena cu Darius , Claudia cu Andreea, ...
Când diriginte,e ne-a spus cum o să fim repartizați pe toată perioada excursie ( 1 lună şi jumătate ) parcă cerul a căzut peste mine. Eu trebuia să am ghinionul de a sta cu el. Eu eram furioasă, iar el rânjea. Ce dobitoc!Mă aşez pe scaunul unde voi sta un timp lung. Darius se aşează lângă mine. Nu îl bag în seamă şi îmi întorc privirea spre geam. Mai era puțin şi intram în luna decembrie, dar acum cateva zile au căzut din cer primii fulgi de zăpadă.
O sa fie un drum de 3 ore pana ajungem in San Diego, intr-o tabara. Imi pun castile in urechi si dau pley piesei mele favorite: IN THE NAME OF LOVE .
***
Perspectiva Darius
Dormea atat de linistita incat nu puteam sa o treze4sc, dar trebuia. Am privit-o inca o data inainte sa o trezesc. Avea un chip superb, parea asa firava si pura, buzele ii erau intredeschise si asta ii dadea o alura sexi. Imi venea sa o sarut la nesfarsit. Am zgaltait-o putin, dar nu s-a trezit. Am mai zgaltait-o un pic, dar nici un rezultat. Mi-am apropiat buzele de ale ei si am sarutat-o. Aveam nevoie de buzele ei dulci. Dar, cand sa lungesc sarutul ea s-a retras si m-a .............................................................. plesnit. Auuuu...
PERSPECTIVA ELY
M-am retras din sarut si l-am plesnit. Ce tont!
Ma ridic de pe scaun si ies din autocar. In fata mea era o campie impanzita de copii din scoala mea. Unele chipuri imi pareau cxunoscute, dar altele nu le vazusem niciodata.
Darius: Ai de gand sa stai ca o statuie sau sa mergem la cabana nnnn ooooooooooooo aaaaaaa s tttttttttttt rrrrrrrrrrrrr aaaaaa? Ma intreaba tampitul meu fost. El se indeparteaza carand dupa el doua valize dintre care una a mea. Am plecat dupa el ne m-ai pasandu-mi.
Ajunsa in cabana am constientizat ca ea are un mic living si un singur dormitor cu ....................... pat dublu si o baie.
Darius: Papusico, trebuie sa dormim impreuna. Spune chicotind. Imi venea sa ii dau vreo doua, dar m-am abtinut. Am inceput sa imi asez lucrurile in dulap pana cand am primit un mesaj de la Nora sa ne intalnim la cabana principala.
M-am schimbat cu o perehe de blugi blomarin, o bluza subtire alba si un cardigan gri. In piciore mi-am luat tenesi mei rosi. Am ignorat intrebarile lui Darius si am iesit pe usa. Am înaintat spre cabina principală. Am observat-o pe Nora stând de vorbă cu Criss, căpitanul echipei de baschet. Nu am vrut să le stric momentul şi m-am aşezat pe o bancă. Mi s-a alăturat De ea şi Clau. Ele stăteau în acești cabană. De-ai avea şi eu norocul ăsta.
Clau: Cum te înțelegi cu ...Ely: Să nu îndrăzneți să îi spui numele. I-o tai eu şi ea nu mai zice nimic.
Deea: Crezi că o să reziști cu el?
Ely: Deja aroganța lui mă exasperează. Nici nu mă gândesc cum o să dormim. Dar cu siguranță el pe jos şi eu în pat.
***
Nora: Ne vedem la mine.
Ely: Sigur. Īi spun şi intru în cabană. Îmi las teneşi, iar în " living " mă aşteptam un cadou.CINE SAU CE ESTE CADOUL? OARE GHICIȚI. SCRIEȚI ÎN COMM VARIANTA VOASTRA
Hey dragi mei. Postez și eu după 3 luni e pauză. Puteți să îmi spuneți orice, dar de săptămâna ăsta vom posta un capitol minim pe săptămână. Ştiu că acesta e sec, dar am pregătită o surpriză.
Sper să vă placă.
Am o întrebare pentru toți cititori. Ce semnifică Wattpad pentru voi? Ce sunt aceste cărți de pe Wattpad?
RĂSPUNS ÎN COMENTARI
VĂ PUP ŞI VĂ IUBESC. 😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...