Sunt super, super, super ,super bucuroasă. Astăzi când m-am uitat pe profilul meu am văzut că la această carte am mai mult de 2k de vizionări, mai exact 2,1 mii de vizualizari. Vă mulțumesc mult de tot. Voi, cititori mei, îmi aduceți una din cele mai mari bucurii ale vieți. Vă mulțumesc mult de tot dragi mei. Dacă aș lutea v- aș pupăci pe toți în parte. Sunteți cei mai buni.
Vă pup 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Vă iub ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Lectură plàcută
Perspectivă DariusZici că suntem două tabere.
Tabăra băieților: Darius, Cristian, Dominic, Valentin, Octav și AntonioTabăra fetelor: Ely, Amy, Andreea , Bry, Clau și Teodora.
De fiecare dată când ne întâlnim ele se prefac că nu ne aud sau pleacă. Am început să mă satur de această rutină.
Ely mă ignoră și înțeleg și de ce. Am dezamăgito și are tot dreptul să fie supărată și să mă ignore. Dar, măcar să mă asculte. Nici asta nu vrea. Mereu pleacă sau spune că nu are timp de mine. Dar, mereu e vina noastră, a băieților.***
Perspectivă AmyÎncă o zi plictisitoare de liceu. Mă îndrept spre sala de curs unde voi avea ultima oră de curs, dirigenția. Mă așez lângă Ely, iar în spatele nostru erau Clau și Andreea. Am început să vorbim până s-a sunat.
Clau: Ce facem diseară?Deea( derivat Andreea ): Nu am chef de nimic. Deja Dominic m-a enervat la culme.
Ely: Mie îmi spui. Darius a început să îmi trimită bilețele în ora de biologie.
Amy: Deea ce ți-a făcut Dominic?
Deea: În pauza de prânz am mers să mă plimb prin curtea liceului. Am ajuns la banca din spate. Se auzeau niște gemete din spatele unul perete. M-am dus să văd ce se întâmplă. Acolo era Dominic cu fufa licealui.
Amy: Cu Maria?
Deea: Hmm. Spune și o lacrimă îi cade pe obraz. Îl iubește pe Dominic, iar el își bate joc de ea. Ce nemernic. Ea își șterge lacrima, dar se vede că suferă. Toate suferim. Noi îi iubim doar că ei își bat joc de noi.
Clau: Ați văzut ce poză a poatat Justin Bieber?Amy: Pe bune Claudia? Pe bune?
Clau: Ce e?
Ely: Noi vorbim despre foști noștri, iar tu ne spui despre Justin Bieber.Perspectivă Ely
După ce iam spus Claudiei despre ce vorbeam mi-am luat telefonul să îmi verific rețelele sociale. Văd că Darius a postat o nouă fotografie pe Instagram. Era el și cu Amalia. Pe ea nu am mai văzut-o de atâta timp. Ea nu vrea să vină la mine la apartament, iar eu nu vreau să merg la ea deoarece nu vreau să dau ochii cu Darius.
Mă mai uit puțin pe rețelele de socializare până când dirigintele intră în clasă.Dirigu: Bună-ziua!
Toți: Bună-ziua! Spunem toți și ne așezăm la loc.
Dirigu pare tânăr. Are 29 de ani și un corp de excepție. Nu la fel ca al lui Darius.Ely: Așa e! Spun eu cu voce tare.
Dirigu: Domnișoară vreți să ne spuneți și nou despre ce vorbești acolo?
Ely: Aaa... Păi... Euuu... Mă bâlbâi eu, iar el îmi face semn să mă așez jos. Fac întocmai.
Dirigu: Să continuăm. Vroiam să vă anunț că împreună cu clasa a -12 -a vom merge în ...
Știu că e sec și scurt, dar vă promit că următorul va fi mult mai dinamic.
Încă o dată vă mulțumesc mult de tot. Am ajuns la 2, 1 mii de vizualizări.
Vă pup și vă iubesc
☀⛅☁☁☁⛅☀
🌸🌷🌺🌼🌺🌷🌸🌺 🌼 🌺
🌷 🌹
🍀🌸🌼🌺 🌼
🌻 🌷 🌻
🌸 🍀 🌷🌸🌷🌺🌼🌺🌷🌸
☀⛅☁☁☁⛅☀☁☁☁☁☁☁☀
🐔 {Have a good day!)
( c ) 🐤 🐤 🐤~🎶
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🐛.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...