#capitol#12#

1.9K 67 12
                                    

   Da: Da, dar tu... și eu de ce suntem aici?
     E: O să îți povestesc totul, dar acum contează doar că te-ai trezit.Spun și doctorul împreună cu Amalia intră în salon.
     Ama: Te-ai trezit! Spune ea bucoroasă și aproape că se aruncă pe el.
      Doctorul: Asta este o minune.
      Da: Ce s-a întâmplat?
         E: O să îți povestesc.
        Da: Bine.
      Ama: Domnule doctor, când va fi externat?
Doctorul: Chiar mâine dacă analizele ies bine.
Doctorul cu Amalia ies din salon.
          E: Ce mult mi-ai lipsit. Te iubesc. Spun și îi dau un pupic pe obraz.
Da: Și eu. Cât am fost în comă?
E: Trei luni și două săptămâni.
Da: Cam mult.
E: Știu. Eu și Amalia am făcut cu rândul așa că nici un minut nu ai fost singur. Chiar și cãnd doctorul a zis că vei muri, eu știam că te vei trezi.
Da: Știu. V-am auzit când vorbeați.
E: Tot ce am spus?
Da: Totul. Aflând că a auzit tot ce am spus m-am înroșit.
Da: Ceilalți ce fac?
E: Andreea cu Dominic s-au împăcat, Bry, Valentin, Clau și Octav sunt foarte bine, iar Cristian cu Amy sunt puțin certați.
Da: Deci ideea mea l-a ajutat pe Dominic.
E: Tu știai?
Da: Toți știau. Tu nu?
E: Nu. De ce nu mi-ai spus?
Da: Credeam că știi.
E: O să te pedepsesce
Mă gândesc de ceva timp la o pedeapsă și cred că știu care e cea potrivită.
E: Pedeapsa ta este: Vei sta fără mine o săptămână.
Da: Nu e cam mult?
E: Nu. Ne vedem peste o saptamana. Spun și ies din salon.

***

Au trecut 3 zile de când Darius s-a trezit și eu nu l-am mai vazut. Îmi este foarte dor de el, dar vreau să îl testez.
Îmi fac rutina de seară și îmi îmbrac pijamaua cu fluturași. Mă așez pe pat și îmi iau telefonul. Îmi verific rețelele sociale și mă bag la somn. Am o presimțire că urmatoarea zi va fi surprinzatoare.

***

Îmi deschid ploapele grele. Îmi frec ochii și mă uit prin cameră. Dau de chipul lui de înger și mai mult ca niciodata vreau să îl sărut. Mă apropii de el și îl sărut scurt pe buze, dar el face din el unul lung și pasional.
E: Șmecherule! Ești pedepsit.
Da: Deci nu ția plăcut?
E: Mi-a plăcut, dar tot pedepsit ești.

***

După ce mi-am făcut rutina de dimineață și m-am îmbrăcat așa:

După ce mi-am făcut rutina de dimineață și m-am îmbrăcat așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am coborât la parter.

E: Iubitule?
Da: Ce e? Spune prinzându-mi talia pe la spate.
E: Ce mâncăm?
Da: Ce vrei tu. Spune și îmi sărută gâtul lăsând în urmă o vânătaie. Eu plec în bucătărie și mă apuc să fac clătite.
Da: Ceilalți unde sunt?
E: Clau,Amy, Octav și Cristian sunt plecați într-o misiune, iar Bry, Valentin, Andreea și Dominic sunt plecați în vacanță.
Da: Și weekendul nostru împreună?
E: Păi tu ai intrat în comă și știi tu.
Da: Făți bagajele!
E: De ce?
Da: Weeken-ul nostru împreună. Hai!
E: Într-o jumătate de ora sunt gata. Spun alergând pe scări. Îmi iau o geantă şi bag în ea nişte schimburi, lenjerie intimă şi nişte teneşi şi o pereche de balerini. Îmi iau şi o trusă de machiaj.
E: Gata.
Da: Bine. Haide.
Spune şi îmi ia geanta.

***

După un drum de aproximativ o oră ajungem lângă o casă de vacanță înconjurată de brazi şi stejari. În fața casei era un balansuar vernil.
Da: Poftim cheile. Spune şi îmi întinde un breloc cu chei. Intrăm într-un hol destul de lung din care se iese în sufragerie. În aceasta era o canapea de două persoane, un şemineu şi un televizor.
Da: Uşa de culoare vișinie. Îmi spune şi îmi arată spre o uşa. Intru într-o cameră de culoare crem, cu un dulap cu două uşa şi o măsuță. Îmi aşez geanta pe pat şi intru în baie. Îmi fac un duş şi mă îmbrac aşa:

Ies din cameră şi dau de Darius care se juca un joc video. Văzând că nu mă observă mă pun în față lui.
Da: Dă-te!
E: Nu vreau. Spun şi îi iau consola din mână.
Da: Dă-o!
E: Nu vreau! Ai zis că o să stăm împreună.
Da: Dacă nu o dai o să fi pedepsita. Spune şi se îndreaptă amenințător spre mine. EU încep să alerg, iar el este în urma mea. Mă prinde şi mă pune pe canapea. Începe să mă gâdile.
E: La...ss. .ă...Mă! Spun printre râsete. El continuă să mă gâdile aşa că iau o decizie care şi pe mine mă surprinde. Îmi pun mâinile după gâtul lui, iar el îşi dă seama de intenție mele. Începe un sărut pasional, dar salbatic. Ne oprim când rămânem fără aer.
  E: Acum stai cu mine?
Da: Întâi consola.
  E: Poftim! Acum vino!
Da: Unde?
  E: Să ne plimbăm. Spun și merg spre ușă. Darius ă urmează.

  ***

   După ce ne-am plimbat pe un drum forestier înconjurați de natură și cântecul pasarilor am ajuns înapoi la cabană. Darius, la întoarcere, ma cărat în spate. A fost distractiv. Acum privea ecranul telefonului si tasta ceva.
  E: Iubitule?
Da: Hmmm... Spune ridicând privirea din telefon.
  E: Ce facem? M-am plictisit.
Da:  Film?
  E:  Da. Spun eu apărându-mi pe față un mic zâmbet.
    Cât eu mă duc să aduc popcornul, Darius punea filmul. Aduc popcarnul şi mă aşez în brațele lui Darius. Îi dau un pupic dulce pe obraz.
   Da: Pentru ce a fost asta?
     E: Pentru...tot. Spun şi el îmi plasează un sărut pe frunte. Filmul rula, iar la prima scenă de groază mi-am băgat capul în tricou lui Darius.
   E: S-a terminat?
Da: Da.  Spune cu un mic surâs.
   E: Nu m-ai râde.
Da: Bine! Bine! Nu m-ai râd.

    ***

    După ce am făcut un duş am sesizat că am uitat să îmi iau pijamale. Merg la Darius în cameră să iau ceva de la el.   Scotocesc în valiza lui până găsesc un tricou alb.  Când vreau să ies acesta iese din baie doar într-un prosop înfășurat în jurul taliei. Picături de apă îi străbat abdomenul.
   Da: Te m-ai holbezi mult? M-am înroșit instant şi am plecat din cameră.

    ***

     Este miezul nopții şi eu nu pot dormi. Afară plouă cu tunete și fulgere, iar scenele din film o fac şi mai înfricoșătoare. Mă ridic din pat şi fug în camera lui Darius. Mă bag lângă el în pat. Iubitul meu mă prinde în brațele lui, iar eu mă cuibăresc la el în brațe.

   ***

        Perspectivă  Darius

    Mă trezesc cu un îngeraș care doarme aşa frumos. Noaptea trecută a venit şi s-a cuibărit lângă mine.
      E:  Bună - dimineața! Spune somnoroasă.
    Da:  Bună - dimineața iubire! Aş vrea ca  în fiecare dimineață să mă trezesc şi să îți văd chipul de înger.
     E: M-ai aşteaptă! Spune şi se ridică din pat.

 
    ***

       Am trimis-o departe de cabană pe iubita mea şi acum trebuie să...

















       Hey dragilor! De data asta cu suspans. Ce credeți că se va întâmpla?
   Scuze de întârziere. Am fost ocupată în aceste zile.  Vreau să vă întreb dacă următorul capitol vreți să fie continuarea acestuia sau fac unul despre AMY ŞI CRISTIAN? Scrieți în comentări răspunsul.


  

      VREAU SĂ DAU UN SFAT CELOR CARE NU AU ÎNCĂ O CARTE. TOȚI AVEM IMAGINAȚIE.  FACEȚI DIN EA O POVESTE FRUMOASĂ CARE PROBABIL O AIBĂ UN FOARTE MARE SUCCES. NU ȚINEȚI CONT DE PĂRERILE ALTORA. SCRIEȚI-VĂ IDEILE.






               Păreri şi voturi!







      Vă iub: ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum