Capitol 1

8.5K 159 30
                                    

                              Prima zi de liceu

Alarma nesuferita! Cine te inventat?spun și o închid.
Mă ridic cu greu din pat și văd ca este ora 6:30. Mă ridic și îmi fac rutina zilnica. Deschid ușile dresingului ( mai mult gol decât plin) și îmi aleg o pereche de colanți negri și o cămașă alba mai lunga. Îmi iau ghiozdanul marshmallow roz cu alb și niște temei albi. Îmi dau cu puzin luciu de buze și îmi fac un machiaj simplu. Mă uit la ceas și văd ca trecuse o ora de când sunase alarma așa ca cobor în bucătărie unde mă așteaptă o farfurie cu clătite și lângă un borcan de Nutella. Pe frigider era un bilet pe care scria:
Bună dimineața dragilor. Astăzi, Ely mergi cu Cristian la liceu. Pofta buna.
Ce mai veste. Ziua a început prost.
Cristian haide, nu vreau sa întârzi din cauza ta. Mișcate! tip eu.
Dute cu șoferul. îmi spune el.
Mama a zis ca mă duci tu. Grăbește! îi tip ca sa mă audă.
Îmi pun căștile în urechi și încep sa ascut Don't let me down. Piesa este una țin top 10 melodii iubite. Îl aștept pe Cristian vreo 10 minute și în sfârșit coboară.
Ce a durat atât?
Trebuia sa mă aranjez nesuferit-o.
Pentru acea tarfa?
O cheamă Nora și este iubita mea. Tu ești o tarfa.
Încerc sa îi ignor cuvintele și merg spre mașină uitandu-ma în jos. Simțeam cum  lacrimile îmi umezesc fata. M-am urcat în spate ca sa nu îmi vadă lacrimile, dar nu din aceasta cauza și din cauza ca mă jignească din nou dacă vedea ca plâng.  Nu vroiam sa fiu supărată pe el. Este fratele meu și îl iubesc cu toate ca el nu.
Nu scot nici un cuvânt pe drum. Liniștea este întreruptă de spusele lui Cristian.
Coboară!  Nu vreau sa fiu văzut cu tine.
Oare de ce te iubesc atât de mult? Aaa... Pentru ca ești fratele meu.spun în gândul meu.
Cobor din mașină și mă ciocnesc cu cineva. Aștept impactul cu pământul având ochii închiși. Aștept câteva secunde, dar nu am căzut. Deschid ochii și văd ca în fata mea este Darius care mă tine sa nu cad. Simțeam cum față mi se înroșește.
Ești bine?mă întreabă.
Rămân înțepenit pentru câteva secunde.
B..bi..bine.spun bâlbaindu-ma.
Norocul este ca în acel moment trecea pe acolo Clau.
Ely, ce faci?
O..k.
Hai la liceu.spune trăgându-mă de mana.
Pa!
Bye Ely!îmi spune Darius.
Bye Darius!spune Clau. Hai ca intarziem.imi țipă în ureche.
Bine! Bine!
Nu mă trezisem total din transă. Îmi venea în minte fața lui Darius. Nu puteam sa uit aceea întâmplare,  dar știam ca Nora va afla asta imediat. Un țipat mă trezește din visare.
Fetelor! Ce mă bucur sa va văd.striga Amy.
Și noi. îi spun în timp ce ea mă strânge tare în brațe.
Nu mai pot sa respir! Lasa-mă jos! îi strig în fata.
Discursul directorului a fost unul foarte lung. După discurs am fost în sala de curs. Am 2 colegi noi, băieți. Ei sunt Octav și Darius. Noi doi în aceeași clasa. Cred ca nu o  sa pot sa îmi țin emotile în frâu.
Acum merg cu Clau si Amy acasă la mine sa bârfim. Mergem pe jos. De obicei nu marginea pe jos ci cu șoferul.  Abia aștept sa imi iau carnetul și sa conduc mașina visurilor mele: un Range Rover

Ely! Trezește te! îmi țipă în fata Clau.
Ce? Cum? mă trezesc din gândire.
Te-ai trezit?spune Clau.
Da, dar cred ca Amy nu.
Amy se uita în telefon și avea căștile în urechii cu muzica la maxim.  Mă apropii de ea și îi scot căștile. Ea se întoarce și țipă.
Ce tea apucat?
Stai cu ochii în telefon de când am plecat de la liceu. spune Clau.
Cat am clipit am ajuns în fata casei mele. Ne întâmpină gardianul și Alexandru. Intram în casa.
Amanda? spun eu.
Da conita. spune Magdalena (servitoarea)
Poți sa ne prepari un milkshakeuri de ciocolata, unul de căpșuni și unul de vanilie?
Desigur. Vi le aduc în camera. spune Magdalena.
Pe la jumătatea scărilor Magdanela mă striga:
Mama ta ti-a lăsat un mesaj. Vrea sa și grija de Iulia.
Mulțumesc. Când vine?
După ora 14.
Bine.
Iulia este verișoara mea. Are 11 ani. Este în clasa a-5-a. Învață în clădirea de vizavi de liceu. Nu o  prea agreez. Este foarte egoista.
O sa stau în banca cu Octav. spune vaitundu-se aiAmy.
Am auzit ca e foarte vorbăreț și profita de orice moment în preajma fetelor. spune Clau.
Nu vă mai vaitati. Eu stau cu Darius. El este bad-boy. le spun uitandu-ma urat
Sa încheiem discuția despre acei băieți.  spune Clau.
Clau, tu de cine te-ai îndrăgostit vara asta? spune Amy.
De Laurentiu.
Vecinul? întreb.
Da. îmi răspunde.
Ne-am uitat la un film și fetele au plecat. Mă uitam pe leptop când telefonul începând sa vibreze. Primisem un mesaj de la un necumoscut. Scria: Ce faci frumoaso? Nu știam cine e așa ca am ignorat mesajul. Mă așez în pat. Adorm.
O bătaie în ușă mă trezește.
Bună Ely! spune Iulia
Bună Iulia!Ce faci?
Bine. Îți place cum mi-am făcut parul?
Da e foarte frumos.
Arata oribil. Avea șuvițe albastre, roz, verzi și roșcate.  Se vedeau foarte urat în parul ei castaniu deschis.
Au trecut 3 ore. Iulia a plecat, iar eu citesc o carte în vârful patului.
Dragilor, am venint! spune mama ( Luiza)
Nu mă așteptam să vină așa devreme. De obicei vine după ora 7 seara. Cobor în living unde mama se uita la televizor.
Bună mami!
Buna scump!  Cum a fost la liceu?
Plictisitor.
Cu cine stai în banca?
Cu Darius. Prietenul lui Cristian.
Dar, unde e Cristian?
Nu știu.
Emisiunea la care se uita mama este întreruptă de o știre de ultima ora. Avusese loc un accident în oraș. Imediat mama primește un telefon de la politie. Cristian a fost rănit în acel accident. Eu și mama ne luam gecile și plecam spre spital cu Alexandru. Sunt foarte îngrijorată. Cristian  este în operație, iar eu miam ros toate unghiile de îngrijorare. Tata o liniștește pe mama.
Într-o ora doctorul iese și ne spune ca starea lui Cristian este stabila doar ca este în coma. El nu știe când se va trezi. Mă consolez cu faptul ca putem sa îl vedem.
Îl aștept pe Alexandru în față spitalului. Un barbat în negru îmi atrage atenția. Intra în spital. Eu urc în mașină și merg acasă.  Mama și tata răman la spital peste noapte.
Ajunsa acasă mă îmbrac în pijamalele cu pisicuțe și mă așez în pat. Cad prada somnului.
-un vis-
Sunt in curtea unei case. Se aud focuri de arma. Mă uit în jur și toată familia mea este prăbușită la pământ. Un glonț îmi lovește piciorul. Cad.
Nuuuuuuu!strig cât pot de tare. Îmi deschid telefonul și văd ca este ora 6:35. Mă ridic din pat și îmi fac rutina de dimineață. Mă îmbrac asa:

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum