💣capitol💣19💣

1.6K 59 3
                                    

       Răpirea  

  Ely: Ce caut eu aici?  Țip eu din toți plămâni. Sunt legată de un pat într - o cameră care nu are geamuri și din aceasta cauza nu pot descifra culoarea periților.
  Nu înțeleg cum am ajuns aici. După ce eu și Darius am intrat înăuntru ținându - ne de mână  prietenii noștri ne - au asaltat cu întrebări. După ce le - am explicat în detaliu am mai dansat puțin cu Darius.
 

  Flashback

  Darius: Văd că  ai păstrat cadoul meu. Spune și mă trage mai lângă el.
  Ely: Doar este dăruit de cel mai frumos și romantic bărbat din lume.
  Darius: Hmm... Dar este intrerupt de soneria telefonului meu.
 
 

  Convorbire telefonică

  Teo( Teodora ): Hey!
  Ely: Hey!
  Teo: Pot să vin la tine? Iubitul meu este la seara băieților și eu mă pplictisesc de moarte.
  Ely: Eu nu sunt la apartament. Dar, îmbracăte frumos și vino la adresa pe care ți-o dau.
  Teo: Sigur. Aștept SMS cu adresa.
  Ely: Bine. Te aștept.

  Convorbire incheiatã

   Ely: O să vină o prietenă. Te superi?
  Darius: Sigur. Doar e prietena celei mai tari iubite din lume.
  Emily: Mulțumesc! Spun și îi dau un sărut pe obraz.

  ***

  Teo mia dat mesaj ca a plecat.
  Ely: Iubitule, mă duc să o aștept pe Teodora.
  Darius: Bine. O să fiu la. Bar.
   Ely: Să nu bei mult. Ai înțeles? Spun punând accent pe ultima propozitie. 
  Darius: Ok șefa!
  Ely: * surâs * Plec spre ieșirea din local. Un băiat stătea puțin mai departe de mine. Avea gluga trasă pe cap și stătea în umbră. Deodată un alt tip vine în spatele meu și îmi pune ceva pe față.

  End Flashback.

  Și de atunci nu îmi mai amintesc nimic.
  Revenind încerc să mă eliberez, dar funile  erau foarte strânse. Deodată un scârțâit se aude. Îmi întorc fața, iar ușa se deschisese. Pe ea intră un bărbat care avea ceva în mână.
  El: Ce faci păpușă?
Ely: Ce vrei de la mine ? Lasă - mă să plec.





   Perspectivă Darius.

  Ely a plecat de ceva timp afară să își aștepte prietena. Amy trecea pe lângă mine asa ca m - am decis să o întreb dacă ea știe ceva.
  Darius: Amy, știi unde e Ely?
  Amy: Nu. De ce?
  Darius: Uită.
Am lăsat - o pe Amy cea confuză și am plecat spre ieșire. O fată cu păr roz căuta pe cineva cu privirea.
  Darius: Hey. Pe cine cauți?
   Ea: Hey! O caut pe prietena mea, Ely. Atunci am înțeles că ea este fata cu care vorbise mai devreme Ely la telefon.
  Darius: Eu sunt iubitul ei. Nu ai văzut - o?
  Ea: Nu. Apropo, mă numesc Teodora.
  Darius: Bine. O să o mai caut. Spun și plec de lângă Teodora lăsând - o și pe ea în ceață. Încerc să o sun pe Ely, dar are telefonul închis. Un mesaj îmi atrage atenția. Era de la un număr necunoscut.
  Mesaj: " Dacă vrei să îți mai revezi iubita ar trebui să te grăbești. Te aștept cu valiza la depozitul părăsit de la marginea orașului" Era atașată și o poză cu îngerașul meu care era legat de un pat. Îmi iau mașina și pornes în forță spre casă.














  Hey dragi mei! Uitați și acest capitol. Nu am facut Q&A deoarece nu am primit decât de la minodora16bie întrebări. Dacă nu o să mai primesc întrebări la următoarele 2 capitole publicate o să renunț la ideea de a face Q&A.


  Vă rog să treceți și pe la povestea " Iubire Complicată ". O puteți găsi pe contul meu.

  Vă pup și vă iubesc ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤





   ÎNTREBĂRI
   ÎNTREBĂRI
   VOTURI
   VOTURI
   PĂRERI
   PĂRERI
 

 

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum