capitol 4

1K 43 1
                                    


Adevăr  

  PERSPECTIVA DARIUS

Sunt în salon cu Ely.  Soțul ei a plecat azi noapte.  Mi se pare ceva ciudat în această căsnicie,  dar nu vreau să stric eu ceva.  Eu vreau doar să o am din nou pe iubita mea în brațe.  Își d deschide încet ochii încercând să se obișnuiască cu lumina.

   Ely: Erin! Începe ea sa strige.
   Darius: Este bine.  Nu îți face griji. îi spun șoptit încercând să o liniștesc.  Pe ușa intra Nora care avea în brațe fetița pe care am văzut-o azi-noapte.
  Ely: Micuța mea.
  Nora: Nu a avut nimic grav.  A răcit puțin.
  Ely: Poți ieși puțin. spune și eu mă conformez.

PERSPECTIVA ELY

  Este atât de firavă. Roșeața din obraji este înlocuită cu o culoare albume gălbuie.
  Nora: De ce era cu tine?
  Ely: Îl cunoaște pe Oliver.  El era musafirul.
  Nora: Ce vei face?
  Ely: Mă voi preface fericită.
  Nora: Dacă va pune întrebări despre fetiță?
  Ely: O să inventez ceva.
  Nora: Trebuie să îți dau  o veste.
  Ely: S-a întâmplat ceva cu Erin?
  Nora: Nu. Tu ai pățit ceva.  Ști când ai fost la spital,  iar doctorul te-a diagnosticat cu Insuficienta Renala?  Se pare că s-a agravat. Dacă nu o să faci un transplant în următoarea săptămână este posibil să trebuiască  să ne luăm rămas bun. spune și o lacrimă îi cade. Încerc să asimilez vestea,  dar îmi este foarte greu.  Nora vede că o să încep să plâng o ia pe Erin și iese din încăpere. Își face apariția Darius care vine și mă ia în brațe. Dau frâu lacrimilor,  iar el mă consolează.
  Ușa se aude și apoi Darius este luat de pe mine.
Oliver: De ce îmi îmbrățișezi soția??
  Ely: Doar mă consola.
Oliver: Trebuia să te consoleze el sau eu,  soțul tău? 
  Ely: Tu nu ai fost aici când trebuia. 
  Oliver îl scoate pe Darius afară și închide ușa cu cheia.
  Oliver: Să înțeleg că mă înșeli. spune și mă plesnește. Îmi pun mâna pe obrazul rănit și dau din nou frâu lacrimilor. El se retrage,  iar eu încep să plâng în taină.

   

      ***

PERSPECTIVA DARIUS

   Nu am mai văzut-o pe iubita mea de 2 zile.  Am vorbit cu Nora care este foarte reținută în privința ei,  dar ma "interogat" cu privire la foști noștri colegi mai ales în privința unui băiat.  De acesta am înțeles că este tatăl lui Edy . Edy este un băiețel foarte scump.
   Ajung în dreptul salonului nu înainte să mă asigur că Oliver nu e prin preajmă. Intru, iar pe pat stă o fată palidă,  fără pic de viață. 
  Darius: Bună!  Ce mai faci?
  Ely: Ce ți se pare că fac?
  O privesc și văd că are ochii roși semn că  a plâns destul de mult. Ma așez pe pat și o privesc mai intens.  A mai slăbit se când a intrat în spital.  Privirea îmi cade pe mâinile ei.  Semne de violență se văd la tot pasul.
  Darius: Cine tia făcut asta?  aproape țip,  iar ea scoate un geamăt de durere când îi ridic mana.  O sfideze cu privirea,  iar ei îi cad câteva lacrimi.


   Încă un capitol. Sper să vă placă.  S-ar putea ca în această noapte sau mâine dimineață să mai postez un capitol deoarece vreau ca pe 30 la ora 12 noaptea să fie gata primul volum al cărți " Îndrăgostită de bad-boy".

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum