Capitol 1

1K 40 5
                                    

     O nouă viața

Peste 6 luni

  PERSPECTIVA ELY

De la trecerea în noul an viața mea a luat o întorsătură la 180 de grade. 
   Am plecat cu primul avion.  Nu m-a prea interesat destinația,  vroiam să fiu departe de el.  Am ajuns pe alt continent,  într-o țară mica unde cred ca nimeni nu mă va căuta,  Olanda. 
   M-am angajat, dar am aflat că sunt însărcinată.  M-au dat afară, iar eu am rămas singura într-un oraș străin și însărcinată cu un bou. 
   Am cunoscut un doctor cu inima mare care m-a ajutat și m-a luat sub aripa lui. 
    Nora s-a angajat ca vânzătoare într-un magazin.  Se descurcă cum poate.  Ne întâlnim aproape la fiecare doua zile. 

 
 

  În acest moment mai am 3 luni și nasc.  Am descoperit că o să am o fetiță. 

     PERSPECTIVA DARIUS


   6 luni de când o caut,  de când străbat America în lung și lat. Parcă nu îmi găsesc ursulețul.
   Nu înțeleg de ce a plecat așa.  Fără să întrebe,  fără să ceară explicații.  Am avut cea mai mare parte de vina și știu doar că Maria mi-a pus droguri în băutură.  Și în aceea seara era și aniversarea noastră.  Am fost cel mai mare prost și vreau să îmi repar greșeala. 

     

  
  

   

   

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


       După 8 luni

PERSPECTIVA ELY

Îmi țin fetiță în brațe după ceva timp.  Am fost  nevoită să o las în brațele bonei deoarece omul care m-a ajutat s-a dovedit a fi un monstru.
Sunt bătută în fiecare zi și mă agresează mereu.
Îmi las îngerașul în pătuț și ies în întâmpinarea monstrului care,  acum este soțul meu. Da, m-a forțat să mă căsătoresc cu el. 

Era în hol și își punea greaca în cuier.
    
O

liver: Draga mea soție,  cum a fost ziua ta? 
Ely: Bună.  Îi răspund cu glas șoptit.
Oliver: Mai tare!
Ely: Bine.  Spun mai tare,  iar el mă sărută forțat. 
Oliver: A mai făcut febră pacostea de Erin? 
  Ely: Nu a mai făcut febră.  Este mai bine.  Spun când îi servesc masa.  El doar începe să mănânce. 

***

Ely: Nu o duce.  Te rog las-o să stea aici.  Nu o vreau departe de mine...
Spun plângând.


Primul capitol din a doua parte a cărții.  Sper sa va placa.  Aștept părerile voastre. 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum