Vă recomand cartea : Pentru că te iubesc DE LeaArmstrong ESTE O CARTE CU MULT SUSPANS ŞI EU O IUBESC
Încă îl iubesc
Am privit încă o dată imaginea cu cei doi. El era la bustul gol, iar ea doar cu lenjeria intimă pe ea. Şi-au întors privirea spre mine, dar după Şi-au continuat treaba.Ely: Afară! Am țipat, iar ei au tresărit. După căreia secunde au reluat şi eu mi-am dat ochii peste cap exasperată.
Am trântit uşa dormitorului şi m-am trântit în pat. Mi-am luat telefonul şi căștile. Am dat play melodiei Titanium de la Sia şi David Guetta ( vo recomand) .***
Mi s-a făcut foame aşa că am ieşi din cameră şi am mers la un rucsac în care mi-am băgat de ronțăit când am plecat din Los Angeles. Curva de Maria şi cu nesuferitul de Darius plecaseră, dar parcă simt nevoia ca el să nu mă fi lăsat. ( sper sa înțelegeți )
Oare de ce simt aşa?
Uitândumă la ceas se făcuse deja ora 10. Mi-am făcut un duş şi m-am îmbrăcat cu pijamalele mele cu iepuraș. M-am pus în pat şi am meditat la ce s-a întâmplat azi.***
Mi-am strâns hainele de pe jos şi le-am luat pe mine, ieşind din cabană. Scot pachetul de țigări de la spatele blugilor şi încep să fumez.
Regret că Ely ne-a prins în aceea ipostază, doar că pentru a o face geloasă trebuie să o rănesc. Dar, la urmă îşi va da ea mă că încă are sentimente puternice pentru mine.
***
Peste 2 zile
Două zile nenorocit de când nu l-am mai văzut în față ochilor. Parcă s-a evaporat.
Dar, sincer, fără el nu mă simt eu. Am un gol în stomac şi parcă îmi e dor de ciondănerile noastre, de zâmbetele arogante şi de el. Poate părea stupid, dar vreau să se întoarcă.***
Nora: Am aflat ceva despre colegul tău. Țipă intrând în cabană. Eu sar ca arsă din pat şi merg la ea.
Ely: Ce ai aflat? Ce? O întreb pe o voce de copil mic.
Nora: Credeam că nu vrei să auzi nimic de el.
Ely: Aşa e .... doar că ... Spun şi îmi las capul în jos.
Nora: Doar că ce? Întreabă aşezându-se pe canapea chiar în locul unde Maria şi Bryan şi-a trăgeau.
Ely: Nu te-ai încuraja să stai acolo.
Nora: De ce?
Ely: Acolo Şi-au tras-o cei doi. Spun, iar ea se ridică şi se aşează pe jos.Nora: Mai bine. Exclamă ea. Acum răspundem la întrebare. Mă aşez lângă ea stând turcește.
Ely: Nici eu nu ştiu. Ba simt ură față de el, ba nu mai pot de dorul lui. Sunt foarte confuză. Spun şi îmi las capul în jos, tot părul căzându-mi pe față.
Nora: Eu cred că încă Îl iubeşte. Spune
dintr-o suflare.
Ely: Nu se poate. ... Sau da?
Nora: Dragă prietenă la această întrebare trebuie să îți răspunzi singură. Te las să te gândești. Şpune ridicându-se şi plecând.Ely: Oare Încă îl iubesc?????
Bună dragilor. În sfărşit postez şi eu un nou capitol. Trebuia să îl pun acu o săptămână.
Sper să vă placă. Următorul capitol o să fie mai dinamic.
vă rog să vă spuneți părerea.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...