Totul va fi bine
PERSPECTIVA DARIUS
Am îmbrățișat-o strâns dar când a gemul de durere am slăbit strânsoarea.
Darius: Oliver a făcut asta?
Ely stă un pic pe gânduri și înclină capul în semn de răspuns. Un val de furie și manie ma acaparează. Îl omor. Cum poate să se atingă de ea, de îngerașul meu.
Darius: Îl omor!
Ely: Nu ai ce face. Este plecat în America la nu știu ce congres.
Ușa se deschide și pe ea intră un doctor.
Doctor: Vă anunț că mâine la ora 15 vom începe pregătirile pentru operație.
Ely schițează un zâmbet.
Darius: Iubito, de ce te chinui? Putem lua primul avion după ce te externezi și putem merge înapoi acasă.
Ely: Nu! Nu pot pleca de aici. Am o familie.
Darius: Ce mai familie. Soțul de bate, iar tu tot îl iubești.
Ely : Nu ai de unde să știi. Întoarcete singur în LA.
Darius: Nu mă întorc fără tine. Văd în ochii tăi că ești nefericită.
Mă apropii de ea și îi ating buzele. Expiră zgomot, iar eu îmi presar buzele peste ale ei. Încep un sărut lent, dar fără ca ea să se alăture. Mă respinge și îmi arată cu degetul ușa. Mă conformez și ies.****
PERSPECTIVA ELY
Nora intră cu Edy de mana în salon.
Nora: Cum te simți??
Ely: Binișor.
Edy: Pot să stau pe hol? întreabă micul îngeraș, iar Nora ii răspunde cu o clatinare a capului. Micuțul iese așa că putem vorbi liniștite.
Nora: Ai cedat?
Ely: A aflat că mă agresează. Vrea să ne întoarcem în LA, amândoi.
Nora: Cum o să reziști?
Ely: Nu știu. Acum vreau să scap de operația asta și să plec din spital.
Doctorul de ieri intră în salon.
Doctor: Trebuie să vă pregătim pentru operație.****
PERSPECTIVA DARIUS
Ely iese din salon pe o targă. Mă apropii de ea.
Darius: Te iubesc! O să te aștept.
Ea șoptește ceva abia auzibil, dar nu ma chinui să înțeleg. Mă așez pe un scaun și aștept ca tortura să se termine.***
Cred că o să înnebunesc. Stă în operație de 5 ore. Nu înțeleg de ce stă asa mult. Oare este vreo complicație care să îi pună viața în pericol?
***
După trei zile
Stăteam lângă ea și îi vegheam somnul. Începe să se trezească și îi aplic un sărut pe frunte.
Ely: Nu ai de gând să pleci până când nu ne urcăm în avionul spre LA nu?
Darius: Cam așa. spun și aceasta chicotește. Îmi place să o văd râzând și zâmbind.Peste o săptămână
PERSPECTIVA ELY
Am ajuns la casa care mia fost cămin aproape 2 ani. Nora și cu mine ne retragem în bucătărie lăsându-l pe micuțul Edy cu Darius în living.
Nora: Îi vei spune vreodată de Erin?
Ely: Ce să îi spun?
Nora: Ca este fiica lui.
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...