Capitol 29

1.4K 46 0
                                    

Un Crăciun de ...


Perspectivă Ely

După ce Nora ne-a povestit minuțios ce s-a întâmplat cu o seară în urmă la întâlnirea ei cu Josh am plecat spre mall pentru a lua cadori pentru ziua următoare, Crăciunul. Înainte am fost în cameră pentru a mă schimba. Mi-am luat niște blugi negri, o bluza cu o inimă și bocanci în picioare. Mi-am luat geaca și am așteptat taxiul.

***


M-am plimbat aproape prin tot mollul și totuși nu am găsit cadouri ideale. Acum sunt la KFC și mănânc. De la masa l-a care stau am văzut o magazin de bijuteri.M-am îndreptat spre acolo și am văzut un inel superb. Lângă el erau niște lănțișoare superbe. Am decis sa cumpar pentru fete cate unul, iar pentru dragul meu iubit un ceas. Am m-ai umblat prin mall, iar apoi am plecat spre hotel.

*****

Am ascuns cadourile si duypa am umblat putin pe retelele de socializare. Am vazut ca Ed Sheeran avea concert in seara urmatoare chiar aici, in New York. Mi-ar fi placut sa merg si eu, dar nu mai sunt bilete.

Pe usa a intrat Darius.

Darius: Hey iubita! Ma intampina el din usa. Merg la el si ii sar in brate.

Ely: Hai la plimbare. Ii spun, iar el imi aproba printr-un sarut.

Mi-am luat geaca cea grosa si niste botine în picioare.

***

Darius: Când mă uit la acesti copilasi îmi amintesc de mine în copilarie.
Ely: Mi-ar fi placut să știu mai multe despre copilaria ta.
Darius: Putem începe acum. Când eram mic, pe la 5 ne-am mutat aici, in New York.
Ely: Din aceasta cauza ști aceste locuri, nu?
Darius: Da. Mama mă scotea în fiecare zi în parc și îmi lua înghețată.
Ely: Se vede că mama ta era foarte drăguță. Mi-ar fi plăcut să o cunosc.
Darius:! Era un înger. Spune și văd cum o lacrimă i se prelinge pe obraz. Îl îmbrățișez strâns și îl sărut cast pe buze.
Ely: Mama ta, și de acolo de sus te privește și te conduce pe drumul cel bun.
Darius: Știu și din aceasta cauza o prețuiesc foarte mult.
Îmi așez capul pe umărul lui și îi înconjori talia cu mâinile.

***

Crăciun

Perspectiva Darius


O privesc cum doarme, fata ei fiind luminată de razele palide ale soarelui. Îi așez o șuviță după ureche și se trezește.
Darius: Bună dimineața, rază de soare.
Se ghemuiește mai mult în brațele mele. Îi presar un sărut pe frunte și își deschide ochii aceia căprui.
Ely: Cât e ceasu?
Darius: 9 și jumătate.

****

Perspectiva Ely

După un duș bine meritat mă îmbrac cu o pereche he de colanți negri și o bluza roșie cu franjuri.

Darius era așezat pe pat îmbrăcat într-o pereche de blugi și un pulover.
Mă duc la locul unde am pus cadourile cu o zi în urmă și îl scot pe al lui Darius. Mă duc în spatele lui și îl îmbrățișez.
Darius: Mergem?
Ely: Crăciun fericit! Spun și îi întind cadoul. Față nu îi trădează nici o emoție, dar începe să desfacă cadoul. Când ajunge la ceas se întoarce spre mine.

Darius: De unde ai știut?
Elysee​: îți place?
Darius: Te iubesc. Spune și începe să mă sărute. 

    
  **** 

     Este ora 6 și am terminat de împărțit cadouri.  Am primit haide,  cosmetice și bijuterii,  dar încă nimic de la Darius. 
    Ajunsă în camera de hotel găsesc pe pat un bilet:_ Să fi gata la 7._
   Ely: Oare unde mergem?  Cu ce să mă îmbrac?

   Am făcut un dus sa ma relaxez și m-am îmbrăcat într-o fusta neagră de lac,  un pulover alb și o pereche de cizme înalte. 

   ***

   Am ajuns la locul surprizei și erau forte mulți oameni. 
   Ely: De ce am venit aici?
   Darius: O sa vezi. 

   După ce am întrat în arena l-am  văzut pe scena pe Ed. 
   Ely: Nu se poate.
   Darius: Crăciun fericit iubito!



Am revenit dragi mei cititori. În primul rand vreau sa va mulțumesc. Suntem pe locul 28 în dragoste și doar datorită vouă.
Nu am m-ai putut posta deoarece am avut probleme cu vechiul telefon, dar astazi, profitând de puțin timp liber o sa postez ultimul capitol din partea întâi a volumului 1

Vă pupăcesc:0😘😘😘😘😘😘😘😘

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum