Citiți nota de la final. Foarte important. Program.
Drake
Perspectivă Ely
Mă trezesc buimac şi cu o durere insuportabilă venită de la nivelul picioarelor. Încerc să mi le mic, dar durerea se intensifică. Scot un mic țipăt amintindu - mi de scenele din seara trecută. Tot nu ştiu cine e bărbatul misterios de aseară şi ce legătură are cu iubitul meu. Privesc prin cameră şi îl văd pe Darius dormind pe scaunul de la birou.
Ely: Darius! Spun şi acesta îşi deschide ochii, parcă speriat.
Darius: Te-ai trezit? Eşti bine? Te doare ceva? Întreabă îngrijorat şi plasându - mi un sărut cast pe buze.
Ely: Sunt bine, doar că mă dor puțin picioare. Îl mint. Nu vreau să se îngrijoreze chiar dacă simt durerea până în măduva oaselor.
Darius nu mai zicea nimic. Se gândea la ceva.
Ely: Cine erau cei de aseară?
Darius: Nişte tipi.
Ely: Ştii cine sunt?
Darius: Nu. Răspunde uitându -se în altă parte decât în ochii mei.
Ely: Atunci de ce ei Îți ştiu aproape toată viața? De ce tipul care mi -a tras aceste lini cu briceagul a zis că e fratele tău? De ce? Hai! Spune -mi!
Darius: ...
Nu spunea nimic.
Ely: Spune- mi cine erau!Darius: ...
Ely: Haide! Spun nervozitatea simțindu-se în glasul meu.
Darius: Mai bine încheiem subiectul. Nu vreau să ne certăm. Spune calm, dar îmi puteam da seama după expresia feței că era nervos.
Ely: Dacă nu vrei să îmi zici, atunci nu am ce căuta aici. Spun aproape țipând. Mă ridic cu greu din pat şi încerc să fac paşi mici până la uşă, dar mâna lui mă oprește.
Darius: Stai! O să îți spun tot adevărul. Spune, mie apărându - mi un zâmbet triumfător pe față.
Mă aşez la loc pe pat. El îmi ia mâinile în ale lui şi începe să vorbească.
Darius: Când eram mic modelul meu în viață era fratele meu. Vroiam să fac ce făcea el deoarece părinții mei nu mă iubeau,abia dacă mă băgau în seamă. Mereu se ocupau doar de fratele meu. Odată când am fugit de acasă trei zile nici nu au văzut.
Fratele meu făcea lucruri ilegale. Într-o zi a venit poliția să îl ia. El ştia că o să vină aşa că mi-a încredințat mie o valiză plină cu bani şi pistoale. Mi-a spus să o ascund. Când părinții mei au aflat că l-a luat poliția au făcut tot posibilul să îl scoată de acolo. Eu era invizibil. Aşa am început să îmi urăsc fratele.Ely: Dar, ce legătură are răpirea mea cu ce mi-ai povestit? Întreb pe un ton scăzut uitându-mă în jos.
Darius: Cel care a plănuit răpirea ta a fost Drake, .... A fost ... fratele meu.Gura mea a format un 'O'. Nu îmi venea să cred.
Hey dragi mei. Uitați şi capitolul promis. În următoarea săptămână voi posta aşa:
Luni: Iubire Complicată
Marți: Îndrăgostită de Bad-boy
Miercuri: Iubire Complicată
Joi: Pauză
Vineri: Îndrăgostită de bad-boy
Sâmbătă: Iubire Complicată
Duminică: Îndrăgostită de bad-boy
Paște fericit tuturor!
Păreri şi voturi!
Vă pup 😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚
Vă iub: ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...