😭capitol😭16😭

1.5K 58 12
                                    

                             Crudă despărțire  2

         Perspectivă  Darius

      Ce caută curva  asta lângă mine? Ce am făcut? Îmi trag repede blugii pe mine şi plec din camera în care eram.
     Ajuns la apartamentul unde erau ceilalți îmi deschid telefonul. Atâtea mesaje şi apeluri de la Ely. Dar, îmi amintesc de ce am fost în club aseară. Din cauza ei care se vede cu alții. O sun.

   Convorbire telefonică

   E: Bună iubitule!
  Da: Bună! Răspund sec.
    E: Ai pățit ceva?
  Da: Nu. Tu ce faci?
    E: Bine. M-am întâlnit cu un vechi prieten Zack.
  Da: Mhmmmm... Cum am putut fi aşa dobitocului.  Era doar un vechi prieten.
    E: Ești gelos?
   Da: Nu.
     E: Bine. Rămâne cum zici tu, dar ştiu că ești gelos.
   Da: Îți primești pedeapsă când ne vom revedea.
     E: Bine. Te pup.  Trebuie să fi venit Iulia.
   Da: Ok. Te iubesc.

     Convorbire încheiată,

   Sunt un ditamai tâmpitul. Ely nu trebuie să afle în niciunde caz de noaptea trecută.

    ***

      Perspectivă  Ely

    După ce am vorbit cu Darius care mi se părea destul de ciudat a venit Iulia. Ea o să stea aici aproape o săptămână.
    Iu: Ely când mergem la buni?
    E: Imediat plecăm.  Pregăteşte-te.

        Decid să mă îmbrac aşa: 👇👇👇👇👇👇

   

     ***

      Buni: Ce faci Iulia?
          Iu: Bine buni. Tu când vei veni acasă?
      Buni: Când mă va lăsa doctorul pitico. 
     Când priveam la Iulia şi bunica telefonul mia vibrat în buzunar. Îl deschid şi văd că am un mesaj. Îl citesc: " Ai grijă! Iubitul tău nu este un sfânt. "  Era trimis de la un număr privat.

    ***

   Stăteam şi eu liniștită şi citeam o carte când Andreea mă chemat. Da, bunica a murit şi m-am "mutat" înapoi. Darius a revenit. Au găsit-o pe Laura într-un depozit abandonat.
     Revenind. Semnez foaia întinsă de curier, iar el îmi împănează un plic de culoare galben - maronie. Îl iau şi mă duc înapoi în cameră. Când l-am atins am simțit un fior. Am o presimțire rea în legătură cu acest plic.
    Mă îmbrac aşa:

     Îmi încalț balerini şi ies din casă împreună  cu plicul misterios pe care îl bag în geantă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Îmi încalț balerini şi ies din casă împreună  cu plicul misterios pe care îl bag în geantă.

   
  ***

  Mă plimbam prin parc când am primit un mesaj.
 
Scria: " Ai desfãcut plicul?" Mesajul era de la același număr necunoscut. Curiozitatea de a afla ce se află în acel plic mă rodea pe dinăuntru. M-am așezat pe o bancă și am deschis plicul. Ridicam cu frică  din plic niște poze cred.  M-am uitat cu grijă la prima și lacrimile încep să curgă șuroaie. Cum a putut face asta? Cum?

  ***

Îmi șterg lacrimile și îmi pun geanta pe umăr. Pozele le iau în mână. Mă urc într-un taxi și pornesc spre casa celui care mia distrus viața.
  Bat la ușă, iar el îmi deschide cu un zâmbet pe față care mă vrăjește de câte ori îl văd, dar acum este altfel. Simt ură în acest moment.
  Da: Iubito, ești bine?
   E: Nu. Nu sunt bine! Spun și îi arunc pozele în față. Lacrimile apar din nou.
   E: Cum ai putut? Cum? Credea că mă iubeai. Nu înțelegi că mă rănești? Spun plângând și gesticulând din mâini. Bat cu pumnii în pieptul lui și el mă îmbrățișează. O îmbrățișeare de care aveam mare nevoie. M-a calmat, dar m-am retras.     Mi-am luat lucrurile și am plecat.
  E: Pa. S-a terminat.
Da: Ely nuuu. Eu te iubesc. Te rog nu mă părăsi.
  E: S-a terminat.








  

  Hey nebuneilor. Mi de scuze că nu am postat sâmbătă, dar am avut o problemă. Dar am și o veste super bună: AM AJUNS LA 1000 DE VIZIONARI. Asta doar datorită vouă, cititori mei dragi. Vă mulțumesc nebunei mei. Sper să ajungem la dublu.


   Aștept păreri și voturi.


   Vă iubesc mult de tot ❤❤❤❤❤❤❤❤🙎❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
         

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum