El fin
RevelionAcest capitol va fi unul micuț deoarece vreau sa va las în suspans.
Perspectivă Ely
După un Crăciun de neuitat a venit şi Revelionul. Toata lumea este fericita, dar cred ca eu sunt cea mai fericita deoarece exact acum un an, la trecerea dintre ani, am devenit iubita lui Darius. Sunt foarte emotionata deoarece in ultimele zile el ba era plecat ba vorbea intruna la telefon. Cred ca imi pregateste o surpriza.
Imi incalt botine si merg in cabera prietenei mele. O gasesc uitandu-se pe telefon. Ma vede si isi ridica ochii din telefon.
Ely: Cu ce te imbraci?
NOra: Trebuie sa aleg intre aceste. Spune si imi arata o rochie neagra cu bretele si decolteu in forma de v, iar cealalta rochie era roz pal, fara bretele.
Ely: Amandoua sunt frumoase. Alege-o pe care crezi ca te reprezinta.
Nora: Cred ca pe asta roz pal.
Am inceput sa o coafez. Iam ondulat și i-am pus un artificiu pentru a sta fixat. Machiajul a fost unul foarte natural.
Nora: Randul tau. M-am așezat in locul ei pe scaun. Mi-a făcut un coc mic in vârful capului,iar restul parului l-a ondulat. Machiajul a fost tot unul natural, doar cu fond te ten, tuș, rimel și ruj. Am mers sa mă îmbrac deoarece era ora șase și jumătate, iar petrecerea incepea la șapte. M-am îmbrăcat cu rochia de un albastru marin cu spatele gol. Mi_am incaltat sandalele albastru închis Și m-am dat cu parfum. Am adăugat și un lănțișor cu fluture.
ERam gata.
***************
O duc pe Nora in camera. Aceasta plângea și nu știam de ce.
Ely: Ce ai pățit?
NOra: Îl urăsc. spune și se arunca pe pat.
Ely: Pe cine urăști??
NOra: EU o sa plec. Îmi spune.
ELY: Unde pleci? De ce pleci?
Nora: Nu știu. Vreau doar sa trăiesc cu copilul meu departe de el.
Ely: Ești însărcinată??
NORA: da. Spune și incepe sa împacheteze din lucruri.
Am plecat si am lasat-o sa impacheteze. Am coborat in restaurant si l-am cautat pe iubitul meu. L-am cautat vreo douazeci de minute si apoi am urcat in camera. nimic, dar din camera alaturata se auzeau sunete.
ACESTA ESTE FINALUL PRIMEI PARTI A VOILUMULUI UNU. SPER CA VA PLACUT CUM A DECURSUL FIRUL NARATIV PANA AICI> ASTEPT VERSIUNEA VOASTRA IN COMENTARII CU CE CREDETI CA SE VA INTAMPLA.
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...