Epilog

1.4K 62 19
                                    

An scăpat de diavol

La mulți ani tuturor celor care poartă numele sfântului Ion.

   Vreți să facem un grup pe Facebook?  ( La 10 voturi afirmative vom face.)
 

   După o lună

Perspectivă Ely

    Ies pe ușa judecătoriei din oraș. Un zâmbet îmi persistă învingător pe față. Am depus actele pentru a scăpa de diavol. Știu că am să regret, dar vreau să scap de el și să plec înapoi în Los Angeles.
   Merg și la secția de poliție pentru a depune o plângere împotriva lui Oliver pentru agresiune. Ajung în dreptul cafenelei mele preferate și îl aștept pe iubitul meu.
   Darius: Ai depus hârtiile pentru divorț și plângerea?
   Ely: Da. Acum urmează să vedem ce o să facă.
   Darius: Mai bine ai veni să stai la mine. Nu știm de ce e capabil soțul tău și nu vreau să te mai rănească.
   Ely: E mai bine așa. Nu o să își dea sama că mă întâlnesc cu altcineva. îi spun când ne așezăm la o masă. Începem să vorbim despre lucruri nesemnificative.
 

   ***

PERSPECTIVA  Oliver

Cum am putut fi așa prost. Pe fetiță asta trebuia să o omor de mult. Nu știu de unde are acest aer așa curajos,  dar o va păți și o va păți bine.
Dau cu pumnul în perete,  iar acesta se crapă. O asistentă intră speriată,  dar îi fac semn să plece înainte să răbufnesc din nou.

    ****       

Mă calmez și plec spre casă. O să am o discuție foarte serioasă cu soțioara mea.
Acasă

O

liver: Iubita,  poți veni un pic? 
Ea coboară cu o veselie de nedescris de la etaj. Se așează pe fotoliul din dreapta mea.
Oliver: Ai ceva să îmi spui?
Ely: Nu.  Credeam că tu ai ceva să îmi spui deoarece m-ai chemat.
Oliver: Chiar crezi că mă poți minți în față? Spune-mi adevărul sau nu mai scapi nevătămată din mâinile mele.
Ely: Nu înțeleg ce vrei să spui.
Oliver: Nu înțelegi, nu?

  PERSPECTIVA ELY

Ridica tonul,  iar rezistența mea era aproape zero. Mi-a tras o palmă și mi-am dus mână la obraz. Simțeam cum lacrimile amenință,  dar mi-am mușcat buza pentru a le împiedica să cadă.
  Oliver: Vrei să divorțezi de mine? Vrei să scapi de mine?  spune și știam că chinul abia începe.

***

  Cu ultimele puteri am sunat-o pe Nora și i-am spus că am nevoie de ajutor. Am simțit cum pleoapele cad peste ochii și am intrat într-un somn adânc.

  ****

  Am deschis ușor ochii și eram într-o cameră albă. Am încercat să îmi ridic o mână,  dar durerea era prea mare. Odată cu durerea și amintirile din seara trecută îmi veneau în minte.
  Nora: Ești bine?
  Ely: Tu ce crezi?
  Nora: Cred că te cam dor rănile.
  Ely: Darius,  unde E?
  Nora: La poliție. Oliver este arestat și el este acolo pentru a nu făcea vreo șmecherie domnul doctor. spune chicotind .
  

  ***

  Ieșeam pe ușa tribunalului după o lungă ședință din care pot spune că am ieșit liberă.
  După 2 luni și jumătate pot spune cu mâna pe inimă că sunt liberă. Acum trebuie să se dea sentința în cazul de agresiune. Polițiști au mai găsit și alte chestii dubioase făcute de domnul doctor,  iar avocatul mi-a spus că va face undeva la 30 de ani de pușcărie.
  Nora este în Los Angeles  împreună cu Josh care după ce s-a rugat de ea o lună aceasta a acceptat să îi mai dea o șansă. Toată familia mă așteaptă acasă.  Vroiau să vină,  dar  este prea periculos. Știm de ce este în stare Oliver și nu vreau să îi pun în pericol. 

  *** 

  PERSPECTIVA  Autor

   Darius și Elena se întorceau de la penitenciarul din Rotterdam. Era la 50 de km de oraș. Cei doi erau fericiți. În 8 ore aceștia trebuiau să fie pe pământ american.
  Ely își așează mâna întra lui Darius și începe să vorbească.

  Ely: Știu că nu este momentul potrivit, dar vreau să îți spun ceva.
  Darius: S-a întâmplat ceva iubito?
   Ely: Nu. Cred că este o veste care te va face fericit. Sunt în...săr... ci... na.... tă.

     

                         

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                         

  Am terminat această carte. Sper să vă fi incantat acest volum al cărți. Urmează și volumul doi,  dar cred că prin primăvară sau vară.

   Mulțumiri

  Această carte a ajuns la 2700 de vizualizări și 943 de voturi. Acestea sau în întâmplat doar datorită vouă. Nu aș fi putut face toate astea fără voi.
  Pentru mine nu a însemnat nimic la început  Wattpad,  dar acum face parte din viața mea. Poate pentru uni este doar o aplicație,  dar pentru mine este o realizare.
  Mulțumesc celor ale căror cărți mau împins să scriu: MayaCrazyKat
NightChris
po-styles
iuliapaun06
LeaArmstrong
Fuck_people_08

   Dacă această carte ar ajunge la 50 de mii de vizualizări aș fi in al nouălea cer.

   Vă mulțumesc! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

   31.12.2016---7.01.3018
        1 an și 8 zile

 Indragostită de bad-boyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum