Cui nu îi place piesa de la media? ( este Despacito ) Spuneți -mi în comentări.Despărțiri peste despărțiri
Peste câteva luni, Noiembrie
Perspectivă Ely
Încă o zi mohorâtă de noiembrie a trecut. Altă zi obișnuită. Liceu, apartament, teme şi mall. Aceeaşi rutină în fiecare zi. Încep să mă plictisesc.
De când întâmplare cu Drake s-au întâmplat nu foarte multe, dar s-au întâmplat. Într-o noapte totul s-a destrămat. Doar era 13 septembrie, ziua de naștere a lui Cristian. Pot să spun că mereu de ziua lui se întâmplă ceva. Ba el ajungea la spital, ba cineva dărâmă tortul cu 5 etaje sau vecinul nostru intră cu mașina sa decapotabila în toiul petrecerii. Încep să rât când îmi aduc aminte de aceea întâmplare. Era aniversarea lui Cristian de 9 ani când Vecinul nostru a intrat cu decapotabila în curtea noastră deoarece era ocupat cu gura " iubitei " lui. În fiecare săptămână avea câte una. Un curvar.
Revenind, şi această aniversare a fost una eşuată.
Flashback
După ce am făcut un duş şi m-am îmbrăcat aşa:
Îmi prind părul într- o coadă de cal, iar la machiaj am folosit doar un rimel şi un luciu de buze. Ies din baie, iar în pat stătea Darius. ( Ely s-a mutat înapoi la vila unde locuia cu prietenii ei. Relația ei cu Darius a revenit la normal. Încă va mai avea apartamentul. )
Darius: Hey!
Ely: Bună! Ce cauți aici? Îl întreb lundu- mi telefonul de pe birou.
Darius: Nu am voie să îmi vizitez iubita? Mă întreabă îmbrățișându -mă pe la spate şi sărutându -mi gâtul. Eu îmi las capul pe spate, lăsându -I loc iubitului meu pentru a face opere de artă pe gâtul meu.***
Mă îmbrac cu o rochie din paiete neagre la cere asortez o aceasta pereche de pantofii.
Părul îl creponat şi îl las liber.***
Cred că toți eram beți, mai ales băieții. Ne-am distrat foarte tare.
Doar eu cu Darius am plecat din club şi am mers acasă ( Vilă unde stau toți prietenii lui Ely ). Eu şi iubitul meu am urcat în camera unde s -a năpustit asupra mea. M -a lipit de perete şi a început să îmi sărute gâtul lăsându -mi nişte semne de toată frumusețea. Mi-am încolăcit picioare în jurul bazinului lui, iar el m- a pus pe pat. Mi -a desfăcut fermoarul rochiei şi a scăpat de ea într-o secundă.Darius: Vrei ăsta?
Eu doar dau afirmativ din cap.
Flashback încheiat
Dimineața nu mai era lângă mine. 1 lună nu l- am mai văzut şi auzit. Îl sunam în fiecare zi, până când , într- o zi mi -a răspuns una care mi -a spus să nu îi mai deranjez iubitul, iar apoi i-am auzit vocea. Mi -a spus: " Ce vrei? Nu ai înțeles că am vrut doar o noapte? Eşti doar una ca celelalte" Cuvintele acestea încă îmi răsună în cap. Darius a revenit crezând că totul este ca înainte, dar l- am respins.
În aceea noapte de 13 septembrie totul s- a schimbat. Amy, Clau, Andreea, Bry şi Teodora s- au despărțit de iubiți lor care le- au înșelat. În prima lună după toate, mereu plângeam, mâncăm înghețe şi ne uităm la filme de dragoste. Eram distruse întrutotul.Acum, ne- am revenit cât de cât. Rănile provocate de ei încă sunt deschise, dar încercăm să lăsăm asta în trecut. Încercăm să ne schimbăm întrutotul.
Hey dragilor! Cum mai sunteți?
Uitați şi acest capitol. Sper să vă placă. Este un fel de descriere a tot ce s- a întâmplat în lunile trecute.
Cum v-am mai spus aceasta este partea 1. Ea va mai avea maxim 5 capitole. Nu am ştiu cum să o termin, dar acum ştiu. Partea 2 va fi una spectaculoasă. Vă promit. Veți fi uimiți.Mă bucur foarte mult deoarece aproape am aproape 2K de vizionări (1,95 mii) Ăsta se întâmplă numai datorită vouă. Sunteți cei mai tari. Vă mulțumesc!
Voturi şi păreri.
VĂ PUP ŞI VĂ IUBESC MULT : ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚 😚
CITEȘTI
Indragostită de bad-boy
RomanceEly, o fata de 16 ani din Los Angeles va trece prin multe schimbari odata cu inceperea anului scoloar. Ea va incepe clasa a X a. Fratele ei Cristian face parte din gasca cea rea de la liceu. El nu isi iubeste sora. Cristian este cu un an mai mare si...