Danas je bio izuzetno produktivan dan.
Fiziku i kemiju sam riješila skoro sve zadatke koje sam si zadala, imala sam poteškoća sa tek tri. Izuzetno sam ponosna na to, s obzirom na to da mi prije nekoliko dana fizika uopće nije išla.
Ovo čini učestalo vježbanje zadataka. Da sam isto ovako radila prošle godine, možda bih i upala na fakultet na koji sam htjela.
No nisam i sada ispravljam greške i po meni, na dobrom sam putu.
Uz ovaj tempo ili malo brži uspjet ću riješiti više od 5000 zadataka iz biologije, kemije i fizike. Uz razumijevanje, naravno i učestalo ponavljanje.
Morate ponavljati, ne kaže se bez razloga da je ponavljanje majka znanja - jer jest.
Sjetite se samo kako znate napamet nek druge stvari (da, koje vas možda i zanimaju, na primjer, tekstovi pjesama). Naučili ste ih učestalim ponavljanjem i sada se čini da nema šanse da ih ikada zaboravite, zar ne?
Na isti način djeluje i kada želite naučiti neko gradivo. Zato je bitno da to učinite zabavnim, barem naizgled, da se više primite toga i naučite.
Znam da ste to čuli vjerojatno već toliko puta da vam ide na uši, ali to je istina i tako djeluje učenje i pamćenje.
Tko je učio psihologiju možda će znati nešto o tome.
Uz to, potreban je san, onoliko na koliko većina ljudi može funkcionirati je 8-9 sati.
Uz san, tu je i prehrana, kvalitetna hrana, raznolika, dovoljno glukoze da vam mozak može normalno funkcionirati. Ako nisam dovoljno budna i orna za učenje, popijem kavu. Dobra alternativa za one koji ne vole kavu jest zeleni čaj.
Malo kofeina neće vas ubiti, ali molim vas, ne pijte previše kave, nije dobro za jetru i bubrege (ovo zanemarite ako konzumira te alkohol često jer je prilično svejedno u tom slučaju).
I da, za motivaciju još nešto - kad mi se ne da ni živjeti, upalim si film The Secret (imate ga na YouTube-u). Neki su vjerojatno čuli za njega, a postoji i knjiga. Tko ne vjeruje, ne mora, ali pozivitnosti u životu nikada nije na odmet.
Ako ništa, pomoći će vam da gledate stvari drugačije ili vas barem motivirati da ostvarite nešto što ste dugo htjeli.
Toliko od mene za danas. I zapamtite:
Repetitio est mater studiorum.
Do sutra.
YOU ARE READING
Umjetnost motivacije
RandomOva knjiga je tu da vas motivira na rad, učenje i trud i da vam pokaže kako je u redu biti ambiciozan. Uživajte.