53. dan - kako se snaći u moru zadataka

447 49 20
                                    

Evo i mene nakon pet dana.

Da sad ne govorim kako i zašto me nije bilo pet dana (svi znamo da ću reći da sam učila), odmah ću prijeći na savjet koji danas imam za vas.

Dakle, ako ne učite kaotično i ne rješavate zadatke po prvim papirima koje nađete koje nakon toga izgubit ili zametnete i više ih nikada ne nađete, ovo bi moglo biti za vas. 

Ovo je način koji sam počela primjenjivati ove godine jer sam dosada tražila najbolji mogući način organizacije za snalaženje u doslovno moru zadataka koje planiram riješiti do sedmog mjeseca. To govorim zato jer nekome možda neće biti korisno ili mu se možda neće činiti praktično ili pak već ima svoj način za snalaženje s velikim brojem zadataka.

Dakle, ovo je više za ljude koji još nemaju svoj način kako da si organiziraju zadatke i naravno svatko si može ovo prilagoditi na način koji njemu odgovara jer je ovo prilično jednostavno i ne iziskuje nikakvu mudrost.

Ono što ja radim - prvo odaberem knjigu ili skriptu (jer ih ima puno) iz koje ću prvo rješavati zadatke. Odem na poglavlje iz kojeg rješavam zadatke (sad konkretno uzmimo fiziku za primjer, termodinamika npr.), vidim do kojeg broja idu zadaci i popišem ih po brojevima. Ovisno o tome koliko ima zadataka, neke si odlučim ostaviti za kasnije jer ću ionako morati ponavljati dosta toga do prijemnog. 

Onda svaki dan rješavam pomalo. Nasumično zaokružujem zadatke koje ću riješiti i križam ih ako sam ih znala riješiti. Zvijezdicu s crvenom kemijskom stavljam pored zadatka kojeg nisam znala riješiti, upitinik pored zadatka koji sam riješila, ali ga ne razumijem najbolje, a uskličnik pored zadatka za koji mislim da je teži ili da u njemu ima nešto na što bih trebala pripaziti.

I to je to!

Na ovaj način znate koje ste zadatke riješili, koje ne znate riješiti, koje znate i na koje trebate pripaziti. Meni je jako pomoglo, a računajte na to da trebam riješiti oko 15-20 tisuća zadataka.

Imate moju riječ da će vam se biti lakše organizirati - pa tko voli nek izvoli.

Inače, nadam se da ste dobro. Ja sam jako zadovoljna sa svojim učenjem i radom makar nekih dana znam biti isfrustrirana od količine posla koju imam.

Do idućeg puta (nadam se što prije), i ispričavam se na ovom kratkom poglavlju. 


Umjetnost motivacijeWhere stories live. Discover now