48. dan - zdrav život

454 42 35
                                    

Ovo pišem iz knjižnice.

Prije nego što sam došla bila sam na faksu i sada sjedim u predvorju i pijem kavu iz automata jer se moram razbuditi kako bih mogla kvalitetno naučiti ono što me čeka - fizika i kemija. Puno fizike i kemije.

Ove teme sam se sjetila sada kad sam se uhvatila kako opet sjedim i pijem kavu. Neki bi znali reći kako je kava droga - što skoro pa i jest istina.

Ja nisam ovisnik o kavi, ali jako ju volim i u stanju sam je popiti puno. Srećom naučila sam svoju granicu.

Zapravo sam htjela pisati o tome kako je lako odustati od zdravog života kada ste student ili čak u srednjoj školi jer sve to može biti vrlo stresno. Ja osobno sam s kavom lagano počela u četvrtom srednje. Kako su se bližili ispiti mature i prijemni sve češće sam ju pila i evo sada gotovo da ne prođe ni dan da ne popijem barem capuccino iz automata.

Nisam sigurna da radim svojem tijelu uslugu. Još kad uzmemo u obzir količinu stresa i adrenalina koja cirkulira mojim venama kada idem okolo, pokušavam balansirati između učenja za prijemni i faksa koji mi je nužno zlo...mislim da tijelu zapravo jako štetim.

Prije sam znala vježbati svaki dan kod kuće, još u jedanaestom mjesecu - sad više ni to ne stignem. Nemam niti snage za skakutanje da budem iskrena.

Kada vam se dan sastoji od učenja i pauza od učenja, nemate snage za neku fizičku aktivnost. Ja pod svoju aktivnost ubrajam hodanje po gradu jer zbilja puno hodam i puno koristim javni prijevoz gdje većinom stojim, ponekad mi se posreći pa pronađem mjesto za sjesti.

Dakle, dosta se krećem, ali moram priznati da većinom sjedim i učim.

Hrana koju jedem je još i sasvim dobra mada često odem i u pekaru pa živim na sendvičima, slancima i burecima (i kavi, normalno).

A kad sjedim, sjedim pognutih leđa, satima u istim položajima, ruka mi otpada od brzog pisanja, a kad sam u pokretu i u gradu, rame mi otpada od teških knjiga u torbi.

Mislim da će mi se to jednog dana obiti o glavu, ali i to prihvaćam dok god ostvarim svoj cilj. Preko ljeta se i ovako i onako sve vrati u normalu.

Budući da i sama posustajem što se zdravog života tiče, nemam savjeta za vas.

Imate li vi savjeta za mene? I bez onog "organiziraj si vrijeme pa se upiši na neki sport" jer nemam snage za to. Osim toga, moram odabrati neki program iz tjelesnog opet pa će mi to biti kao sport. Valjda.

Nadam se da barem vama nije toliko stresno kao meni.

Do idućeg puta (uvijek napišem "do sutra" pa ništa ne napišem idući dan).

Umjetnost motivacijeWhere stories live. Discover now