Produktivnost u karanteni

385 26 36
                                    

Ovo će biti jedan brzopleti, iskreni nastavak.

Neću dijeliti pamet jer sam došla zapravo napisati koliko se ja mučim s ovim.

Dakle, sve je počelo divno i krasno i uspjela sam i učiti i pisati i svirati klavir i još neke sitnice pored toga raditi. Međutim, kako je vrijeme prolazilo, sve moje stare strasti počele su dolaziti sve više i više do izražaja.

Fotografiranje? Može, idemo složiti blog za fotografiju i Instagram. Sad imam 3 instagrama - privatni, instagram za pisanje (@loumasacky) i instagram za fotku. I web stranicu! Oke, nije loše, malo poduzetništva za vrijeme karantene, može i bude nešto od toga.

Aha, onda i učenje 3 jezika istovremeno. Oke, moguće je, ali uz dobru organizaciju.

Slikanje. Mhm. Dost dobro, ali možda ne svaki dan.

Istezanje svaki dan, želim iz karantene izać napokon pristojno razgibana i u formi. Super, kretanje treba biti prioritet!

Joj da, želim obavezno i čitati svaki dan, sad imam priliku pročitati sve što nisam na polici.

I želim pisati. Zapostavila sam Dubioze. I još treba završiti Santa Karinu.

A onda.

"Joj ne bi li bilo super kad bih otvorila svoj YouTube kanal?!" 😃

Ha-ha.

Sjećate se kako sam prije neko vrijeme pisala o tome kako treba imati mjeru? Aha. Što je najbolje, vjerojatno nisam ni nabrojala sve stvari kojima se pokušavam baviti. Ovo ne govorim da bih se pohvalila, ovo je užasno. Ja imam ogroman problem što me jednostavno previše stvari zanima i žao mi je pustiti barem jednu od njih.

I ja stvarno ne znam šta da radim više, jedino rješenje vidim u tome da se svaki dan posvetim jednoj stvari. Mislim, to je jedino rješenje, zbilja.

Moram se opasno dobro organizirati jer ću samo gubiti vrijeme, a ništa do kraja neću napraviti. Imate li neki savjet za mene?

Tko još ima problema s ovim?

Btw. Mislite da nisam napravila YT kanal?

Umjetnost motivacijeWhere stories live. Discover now