Javljam se kratko jer se trenutno odmaram od svega.
Sutra opet započinjem s intenzivnim učenjem za prijemni i ne mogu vam reći koliko jedva čekam početi.
Osjećam kao da i nisam toliko ispala iz forme tako da sam tim više motivirana i lakše ću prijeći u tempo na kojem sam stala.
Želim s vama podijeliti jedan savjet u vezi toga. Ja sam to naučila na svojoj greški, ali za neke nije kasno.
Kada imate duže periode između učenja - na primjer priprema te se a neki vama bitan ispit ili slično - nemojte čekati sebe da počnete učiti jer se to neće dogoditi.
Sjednite i krenite raditi, nikako drugačije se nećete moći pokrenuti.
Ja sam prošle godine sebe čekala da krenem s kemijom i fizikom za maturu i da krenem pošteno učiti te sam si stalno govorila "ma budem ja to".
I jesam, kada sam vidjela da nisam upala na fakultet koji sam htjela.
Ovime želim reći da ne čekate da vam drugi počnu govoriti da trebate raditi već to sami radite (ako će vam itko osim možda obitelji i bliskih prijatelj reći jer ljude baš nije briga).
Toliko od mene za danas, sutra će nastavak biti duži.I da, jedan self-promo, krenula sam s novom kratkom pričom (zaista kratkom, imat će tek oko pet nastavaka), pa pogledajte ako imate želje i volje, bit će mi drago. Nadam se da će vam se svidjeti.
Do sutra.
YOU ARE READING
Umjetnost motivacije
RandomOva knjiga je tu da vas motivira na rad, učenje i trud i da vam pokaže kako je u redu biti ambiciozan. Uživajte.