Danas sam zbilja mnogo radila zahvaljujući tome što sam prekasno počela pa sam sve morala stisnuti.
No jako sam zadovoljna s napravljenim. Fiziku sam radila najviše (kružno gibanje, rad, snaga i energija) i moram reći da mi je rješavanje zadataka postao baš užitak (kada ih znam riješiti, normalno). Kemiju sam zbilja malo radila zbog toga što sam se naživcirala zbog neuredne bilježnice za vježbanje koja je već do pola ispunjena. Nisam se mogla koncentrirati jer ne mogu raditi tako i onda sam razmišljala da li da upotrijebim jednu od dvije koje sam kupila.
Htjela bih ovu desno upotrijebiti, ali premišljam se jer mi je inače žao koristiti lijepe bilježnice za bezveze. No opet, lijepu bilježnicu koristim i za fiziku. (Koji svjetski problemi, znam). Što vi mislite?
Nakon kemije sam se odmarala dva sata i onda sam se bacila na biologiju koja mi je došla poput opuštanja. Slušala sam glazbu i oko sat i pol radila bilješke iz probavnog sustava. Zbilja mi je dobro došlo za opustiti se. Malo sam porješavala zadatke i evo me ovdje.
Inače ja imam uvijek problema s tim pisaćim priborom jer mi je žao lijepe bilježnice nositi na faks ili u školu jer se unište. Onda si lijepo uzmem lijepe i kvalitetne bilježnice za predmete koje volim, a ružne za one predmete koje ne volim (bolesno).
Isto je i s kemijskama, ako kupim nove onda mi je žao koristiti ih da ih ne potrošim prebrzo.Čudno, volim kupovati i jedno i drugo, i Post-it papiriće i sav pisaći pribor. I onda mi se nakupi toga i ne znam što da radim s tolikim bilježnicama. Čuvam ih za medicinu za sad.
Isto i s planerima. Od dečka sam dobila jedan predivan planer iz Firenze koji sam odlučila ostaviti za medicinu i to mi je jedna od motivacija za učenje jer ga jedva čekam početi koristiti.
Danas nemam nekih savjeta jer mi se ne da pisati i jedva gledam, ali eto možete i vi isto učiniti ako volite lijepe bilježnice.
Ima puno načina za motivirati se. Nađite si mali cilj i idite prema njemu. Bila to ocjena ili nešto drugo.
Toliko od mene za danas, laku noć.
Do sutra.
YOU ARE READING
Umjetnost motivacije
RandomOva knjiga je tu da vas motivira na rad, učenje i trud i da vam pokaže kako je u redu biti ambiciozan. Uživajte.